וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי וינסקוביץ' מונתה למנהלת מערכי השירות בישראל של Webhelp

7.8.2023 / 13:03

ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp, שפתחה לפני שנה שלוחה מקומית בתל-אביב, הודיעה על המינוי. במהלך קרוב ל-20 שנה כיהנה עדי בתפקידי ניהול בכירים בתחום מערכי השירות בחברות מהמובילות במשק

עדי וינסקוביץ'. Webhelp ישראל,
עדי וינסקוביץ'/Webhelp ישראל

ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp, שפתחה לפני שנה שלוחה מקומית בתל-אביב, הודיעה על מינוייה של עדי וינסקוביץ' למנהלת מערכי שירות של החברה בארץ. במהלך קרוב ל-20 שנה כיהנה עדי בתפקידי ניהול בכירים בתחום מערכי השירות בחברות מהמובילות במשק. ב-5 השנים האחרונות כיהנה כמנהלת חטיבת מוקדי השירות של טלאול המספקת לחברות שירותי מוקדים טלפוניים במודל מיקור חוץ. לפני כן כיהנה כמנהלת חטיבה בחברת תקשוב ומנהלת 4 מוקדי שירות עם כ-150 נציגי שירות. כן מילאה תפקידי ניהול בכירים בתחום השירות בחברות הוט ופלאפון.

Webhelp, חברה צרפתית פרטית, הוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת מיקור החוץ של שירותים עסקיים ((BPO - Business Process Outsourcing הגדולה ביותר באירופה, ובין ארבע הגדולות בעולם. היא מספקת ללקוחות שורה של שירותים לרבות ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי (הפקת תלושי שכר וגיוס עובדים זמניים וקבועים), וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, טקסט.
Webhelp, שמעסיקה יותר מ-110,000 עובדים ביותר מ-60 מדינות, משרתת למעלה מ-1,300 לקוחות, ביניהם מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס, ו-5 חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

את שלוחת Webhelp בישראל הקימה בשנת 2022 עינת בנימיני. בנימיני הקימה וניהלה בעבר את מערך השירות ומשאבי אנוש של גולן טלקום בישראל, וכיהנה כממונה על פניות הציבור בסלקום. מאז הקמת שלוחת Webhelp בישראל החברה הספיקה לגייס יותר מ-70 עובדים המספקים שירותים שונים לחברות גלובליות מהמובילות בעולם במודל של מיקור חוץ.

בחודש אפריל השיקה Webhelp בישראל את תוכנית The Nest by Webhelp, תוכנית ייעודית של החברה המספקת לסטארט-אפים וחברות בצמיחה שירותים עסקיים מותאמים לצרכיהם במודל של מיקור חוץ. בשלבים הראשונים של יישום התוכנית בישראל תציע The Nest את השירותים העסקיים לסטארט-אפים בתחומי הפינטק, הטראוול-טק, ההלת'-טק והשירותים המקצועיים.

עינת בנימיני, מנכ"לית Webhelp ישראל: "בישראל צומח ביקוש גדול לניהול מוקדי שירות במודל מיקור חוץ לאור ההבנה של חברות עסקיות וארגונים ששירות הוא המפתח לשביעות רצון של לקוחות ולהצלחה. השירותים והידע שלנו בתחום זה מסייעים ללקוחות לשפר את איכות השירות ללא השקעות גדולות וללא הקצאת משאבים ניהוליים גדולים. הניסיון העשיר מסוגו של עדי בבנייה וניהול של מערכי שירות יסייע לנו להתרחב בתחום ולספק ללקוחות ערך כלכלי גבוה ומשתלם במודל של מיקור חוץ".
עדי וינסקוביץ': "כל הארגונים שבהם ניהלתי מערכי שירות הבינו ששירות איכותי הוא המפתח להצלחה ונקודת הבידול המרכזית בינם לבין המתחרים. אני שמחה להצטרף ל-Webhelp שמתמחה במיקור חוץ של תהליכים עסקיים ואשתמש בניסיוני העשיר כדי לתרום לצמיחת הסניף הישראלי בתחום מערכי השירות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully