וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייסנס ממנה את איילה מיכלסון למנכ"לית סייסנס ישראל ולמנהלת המוצר והטכנולוגיה הראשית

7.8.2023 / 13:11

מיכלסון מביאה למעלה מ - 20 שנות ניסיון בחברות הייטק מובילות, עם מומחיות בתהליכי סקייל למוצרים; בתפקידה החדש היא תוביל את האסטרטגיה, חדשנות המוצר והפיתוח בחברה

איילה מיכלסון. יחצ,
איילה מיכלסון/יחצ

Sisense (סייסנס), המספקת לאלפי חברות, כולל Nasdaq, ZoomInfo ו - Air Canada, את היכולת לבנות ולהטמיע אנליטיקות ותובנות עסקיות במוצרים ממוקדי לקוח, ממנה את איילה מיכלסון למנכ"לית סייסנס ישראל ומנהלת המוצר והטכנולוגיה הראשית של החברה הגלובלית.

בתפקידה בסייסנס, איילה תשלב את ניסיונה בתפקידים קודמים באסטרטגיה, מוצר, הנדסה, צמיחה ואנליטיקה כדי לקבוע את האסטרטגיה, החזון והחדשנות הטכנולוגית עבור פלטפורמת Sisense Embedded Analytics. היא תהיה אחראית על הובלת צוותי מוצר, שיווק מוצר, צמיחה והנדסה של סייסנס. בנוסף, היא גם תנהל את האתר (Site) של החברה בישראל.

איילה מביאה למעלה מ-20 שנות ניסיון בייזום, בנייה וסקיילינג של מוצרים חדשניים בחברות טכנולוגיה גלובליות. לפני תפקידה הנוכחי, היא שימשה כסמנכ"לית מוצר ב - Gloat וב -Similarweb, בתפקידי ניהול בחברות כמו Perion, BMC Software וכמייסדת הסטארטאפ Showroom.

"סייסנס נמצאת בתהליך משמעותי של צמיחה ושיפור החדשנות המוצרית, ואין לי ספק שאיילה תניע את סייסנס לשלב הבא בצמיחה שלה", אמר אריאל כץ, מנכ"ל סייסנס. "הניסיון של איילה בתהליכי סקייל למוצר תואם את אסטרטגיית ההתרחבות של סייסנס לשוק המפתחים ולפיתוח חדשנות מוצרית לשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully