וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת טעמים משיקה: המרכז הרובוטי הראשון בישראל

7.8.2023 / 15:15

במהלך 20 שנות תעשייה ועם 20 סניפים ברחבי ישראל התברגה "קשת טעמים" כאחת המובילות בארץ. גולת הכותרת בימים אלה - השקת מרכז הרובוטיקה החדשני שמייעל את השירות ללקוח

מרכז רובוטי קשת טעמים/יחצ

עם 20 סניפים ברחבי המדינה- מנהריה ועד באר שבע - "קשת טעמים" בבעלותם של ליאת ואריאל לכט, מציינת שני עשורים של פעילות משגשגת בענף הקמעונאות ומשיקה את מרכז המשלוחים הרובוטי הגדול בארץ, המשתרע על פני 5000 מ"ר.

השדרוג שנותן נוקאאוט למתחרים, לדברי הבעלים, מאפשר קיצור תהליכי אחסון, אריזה ואספקה באמצעות עבודת רובוטים, מה שאומר שאת המשלוח הבא שלכם תקבלו מהר יותר וטרי יותר. הרשת הפתוחה 364 ימים בשנה, מאפשרת חווית סופרמרקט כמו באירופה, עם מגוון עצום של טעמים ומותגים עולמיים, מחלקות מתמחות ייחודיות בסטנדרטים גבוהים של איכות ורמת שירות של חו"ל, כאשר ניתן להזמין גם בשירות אונליין משלוחים עד הבית, מהיום להיום.

"בשוק שיש בו יותר שליחי וולט מהולכי רגל, זה הופך להיות נכס אסטרטגי בעל פוטנציאל אדיר שאנו החלטנו לממש", אומר דני גרינברג, מנכ"ל קשת טעמים. לדברי אריאל לכט, בעלי "קשת טעמים", "הקמת מרכז המשלוחים הרובוטי הראשון שלנו לאיזור חיפה והצפון (ובקרוב גם במרכז) מהווה מנוע צמיחה משמעותי לשנים הבאות, השימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר מאפשר לנו כבר עכשיו לדלג מעל המתחרים ולספק כמות משלוחים גדולה יותר בזמן קצר יותר לבית הלקוח, במקסימום טריות ואיכות".

יש לציין כי משפחת לכט החיפאית מקדישה מהכנסותיה עבור מפעל ההתרמה שהקימה לטובת גופים רבים כגון: מכבי חיפה, הפועל אחוזה, יחידת קומנדו, עמותת ל"ב להילחם ביחד ועוד. ובדרך גם הקמת בית חולים וטרינרי ראשון בחיפה, ללא מטרות רווח.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully