וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך עבודה בנמל אילת: 120 עובדי הנמל רוצים הסכם קיבוצי

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 16:47

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בשם 120 עובדי הנמל, במחאה על נסגיה לכאורה שחלה בעמדת ההנהלה לאחר שכבר הושגו סיכומים בדרך לחתימה על הסכם קיבוצי

נמל אילת, ים סוף. ארז מיכאלי
נמל אילת: יסתיים בסכסוך עבודה או שיגיע להשבתה מלאה?/ארז מיכאלי

ההסתדרות הודיעה על סכסוך עבודה בחברת נמל אילת, שיחול על כ-120 עובדיו. הסכסוך הוכרז בעקבות מבוי סתום במשא ומתן לחתימת הסכם קיבוצי לעובדי הנמל, שבבעלות האחים נקש.

הנמל משמש שער ימי דרומי לכניסת סחורות לישראל, ובימים אלה נרשם שיא במספר המכוניות המאוחסנות בנמל ובסביבתו, בין היתר בזכות הירתמות העובדים להצלחת הנמל. ועדי העובדים במגזרים השונים בנמל מלווים על ידי איגוד עובדי התחבורה, איגוד קציני הים ומרחב אילת בהסתדרות.

מנהל החטיבה הימית באיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד ניר אייזנברג: "לאחר מספר ישיבות בהן הושגו הסכמות, החליטה הנהלת הנמל לחזור בה. הנהלת הנמל עדיין לא הפנימה שהעובדים הם שותפים מלאים להצלחה. בימים אלה נעשית עבודת הכנה, יחד עם מרחב אילת בהסתדרות ואיגוד קציני הים, לקראת צעדים ארגוניים שישובו ויזכירו להנהלה שההון האנושי הוא המנוע לצמיחה והמפתח להצלחת החברה".

מטעם ועדי העובדים בנמל אילת נמסר: "אנו עובדים יחד עם ההסתדרות לקדם הסכם קיבוצי נמלי. מזה שנים רבות שלא חודש ההסכם הקיבוצי, וכתוצאה מכך קיימת שחיקת שכר. נמל אילת הכפיל את עצמו בכמות המטענים, וללא ספק העובדים הם חלק מהצלחתו של הנמל וכולנו תקווה שגם ההנהלה תשכיל להבין זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully