וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ינס שמתאים את עצמו והשמנים מפרובאנס: המותגים מחדשים

רונית מטיאס

8.8.2023 / 13:00

כוכבת הפופ שכבשה את עולם האיפור, השמנים מפרובאנס שיעשו פלאים לשיער, מכנסי הג'ינס שיתאימו לכולן, הבושם שעושה כבוד לקולון הבריטי, מותג הטיפוח שמבטיח הרמה לפנים ללא ניתוח, הקשר בין סודה לשיש ועוד מסעדה שכובשת את מעוז הקולינריה של אזור יהוד

מלכות הג'ינס של My Jeans. דמיטרי טליאנסקי,
מלכות הג'ינס של My Jeans/דמיטרי טליאנסקי

מלכות הג'ינס

מותג האופנה הישראלי MY JEANS מהצומחים שיש, חרט על דגלו מהיום הראשון להתאים ג'ינס לכל אישה, נערה, בכל מידה וגובה, כעת המותג משיק קולקציה חדשה וחנות דגל ראשונה, עם מנעד רחב של ג'ינסים בכל הגזרות ופריטי בייסיק משלימים כמו גופיות, חולצות טי, ג'קטים ועוד.

דניאל נחום ומאיה קופרברג, מי שהקימו את MY JEANS, יצרו מותג שנועד למי שאוהבת מלתחה על זמנית ורב עונתית שמתאימה לכל שעות היום, גזרות קלאסיות נוחות, מבדים איכותיים, ללא תאריך תפוגה שיישארו עכשוויים תמיד.

למותג ג'ינסים בגזרות שונות, מגזרת סקיני ועד גזרה רחבה כשהשוס הוא טווח אורכים מ 2-6 כך שנמוכות וגבוהות יכולות ליהנות מאותה גזרה. קשת צבעי הג'ינס כוללת תכלת, כחול כהה, שחור, לבן, אפור כהה ואפור בהיר וחאקי, לטוטאל לוק מוצעים ג'קטים מג'ינס, טי שירטס, שמלות, חגורות, גרביים וכובעי גרב.

להשיג באתר האונליין, בחנות הרשמית של המותג בגבעתיים ובחנות הדגל החדשה בקניון אילון ברמת-גן.

מלכות הג'ינס של  My Jeans. לי אגמון,
מלכות הג'ינס של My Jeans/לי אגמון

להתאפר עם אנה

לאור ההצלחה לה זכתה קולקציית הקפסולה ANNA ZAK By SACARA, קבלו את השת"פ הרותח של הקיץ, אנה זק ורשת SACARA, משיקים סדרת מוצרי איפור חדשה עם 3 מוצרים שנבחרו בקפידה בהתאם לגוונים המזוהים עם טעמה וסגנונה של זק מעולם ההשראות הפרטי שלה.

קולקציית האיפור היפהפייה, נעשתה בשת"פ מלא עם זק שהייתה שותפה בתהליך פיתוח המוצרים, בחירת הגוונים ונראות האריזות. בקולקציה: ברונזרSunset kiss multi shine bronzer - בגוון אחיד המתאים למגוון רחב של גוני עור במרקם קליל ונעים המעניק מראה מראה זוהר ושזוף; סומק -2 Make you blush גוון חדש במרקם קרמי קטיפתי נוח למריחה, מתאים לטצאפ' מהיר; פלטת צליליות לעיניים I'm pop star, 8 גוונים חדשים עם פיגמנט עוצמתי, 4 בגימור מאט ו-4 בגימור משי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
להתאפר עם אנה צ אנה;איילת ארד צ מוצרים. קית גלסמן,
להתאפר עם אנה זק/קית גלסמן

הבוהמייה כהשראה

כריסטופר צ'ונג, המנהל האמנותי של מותג בישום הנישה THAMEEN, משיק ניחוח חדש בשם BOHEMIAN INFUSION שני בקולקציית בריטולון העושה מחווה לבשמי קולון בריטיים קלאסיים. ההשראה לניחוח הם האירועים שהתרחשו בקובנט גארדן במאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, תקופה בה פקדו את המקום מלומדים שמימשו את תשוקותיהם הדקדנטיות.

צ'ונג חבר אל מוריס רוסל-מאסטר בישום בעל שם עולמי, ואל הבשמת עטורת הפרסים אלכסנדרה קרלין, שביחד יצרו ניחוח של ניגודים: קליל ותוסס, עמוק, עשיר ומסתורי, שהעניקו פרשנות מחודשת למבנה הקולון האייקוני, עם נגיעות הדרים, רעננות של אשכולית, חמימות של קינמון, ארומה קרירה של ארטימיסיה והדס, פטצ'ולי אדמתי ומינרליות של אמברוסטאר, ניחוח מרדני ומענג המשלב מרכיבים קלאסיים ונועזים, הניחוח אלגנטי ורומנטי, חופשי ומשוחרר ממוסכמות.

להשיג בבוטיק אינדיבידואל ובאתר.

הבוהמייה כהשראה ניחוח חדש למותג THAMEEN. יח"צ,
הבוהמה כהשראה ניחוח חדש למותג THAMEEN/יח"צ

שמנים מפרובאנס

סדרת טיפוח השיער Aromachologie מבית ל'אוקסיטן, מתחדשת עם סרום למניעת נשירת שיער המבוסס על 5 שמנים אתריים מפרובאנס ביניהם שמני לבנדר, ארז, רוזמרין, גרניום, ילנג ילנג, טימין, מנטה, הפועלים בסינרגיה, חודרים את עור הקרקפת ויעילותם לבריאות השיער הוכחה כיעילה באמצעות פורמולה מושלמת הממלאת את ייעודה.

הסרום נבדק קלינית ופועל על מחזור חיי השיער בפעולה משולשת: הפחתת נשירת שיער, הגברת צמיחת השיער ושיפור עובי והחוזק של השערה. בסדרת זו, פיצח המותג את סודותיהם וכוחם של השמנים האתריים המופקים מצמחים ופרחים הגדלים בפרובאנס, בריכוז ובאיכות גבוהה.

שמנים מפרובאנס סרום לשיער של Aromachologie. יח"צ,
שמנים מפרובאנס, סרום לשיער של Aromachologie/יח"צ

מרימים לפנים

מותג הטיפוח ליראק פריז, משיק את סדרת ליפט אינטגרל החדשה- פטנט חדשני המבוסס על 97% מרכיבים טבעיים, פטנט המסייע לעור לבנות את עצמו מחדש, מעניק לעור מראה מתוח, מלא לחות, נפח וזוהר במרקם קליל ומותאם גם לעור רגיש.

הסדרה פועלת על חידוש הקולגן, האלסטין עם יעילות קלינית מוכחת. בסדרה: סרום חדשני לפנים, קרם יום מחדש לפנים ולצוואר; קרם לילה מחדש לפנים ולצוואר; קרם עיניים וסביב השפתיים. מכלי המוצרים ניתנים למילוי מחדש בהתאם לערך מרכזי של המותג הדוגל במחויבות סביבתית ואקולוגית.

להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

מרימים לפנים בליראק פריז. יח"צ,
מרימים לפנים בליראק פריז/יח"צ

יוקרה במטבח

סודהסטרים משיקה את מכשיר ה-ART™ MARBLE - מהדורת פרימיום עם דוגמת שיש בחזית, מכשיר הגזה ביתי לחוויית אירוח מושלמת המצטרף לסדרת ART של המותג.

המכשיר בלוק רטרו והוא בעל ידית הגזה חדשנית ונוחה בלוק תעשייתי. באמצעות מכשיר ה-ART ניתן ליהנות מסודה ביתית וטרייה ברמת הגזה מועדפת וליצור מגוון אינסופי של משקאות מוגזים מרעננים, לרבות קוקטיילים. בקבוקי ההגזה של סודהסטרים עשויים מפלסטיק רב-פעמי איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים.

סודהסטרים גם משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם המשפט 'ברוך שעשני אישה' להעלאת המודעות לזכויות שוות לנשים, הרווחים ממכירת הבקבוקים ייתרמו לשדולת הנשים בישראל.

יוקרה במטבח מכשיר art ובקבוק תרומה לסודהסטרים. יח"צ,
יוקרה במטבח, מכשיר art ובקבוק תרומה לסודהסטרים/יח"צ

מסע קולינארי

רשת המסעדות האסייתיות מינה טומיי המציעה חווית מסע קולינרי ב-5 מטבחים אסייתים מהודו ועד יפן, משיקה מסעדה חדשה ביהוד.

על המטבח מנצח השף טרי פוגואנה, שעבד במסעדות בצרפת, גרמניה ורוסיה ולמד באקדמיית סושי בטוקיו, כשהקונספט המנחה אותו הוא הגשת מנות אסייתיות אותנטיות המבושלות מחומרי גלם מיוחדים המייצגים כל מטבח ומדינה, כשכל ארוחה לוקחת את הסועדים למסע קולינארי וחוויה אורבנית בטוקיו, סיאול, בנגקוק, האנוי ודלהי ביבשת מהטעימות בעולם, עם 5 מטבחים מובילים, שדומים אך שונים.

בין המנות המובילות: סושי טוקיו רול וסאקה וואסבי, מנות דגל כמו נאמס, בומביי באטר צ'יקן, סום טאם ועוד, יש גם תפריט טבעוני, רוב המנות בתפריט ניתנות להתאמה ללא גלוטן.

את מותג מינה טומיי הקימו בעלי קבוצת La Table הפעילים בענף המסעדנות למעלה מ-20 שנה, הסניף מצטרף לסניפי תל-אביב, חיפה, קריות ועין שמר.

ארוחה בחמש יבשות מינה טומיי יהוד. סטודיו AVIRA,
ארוחה בחמש יבשות מינה טומיי יהוד/סטודיו AVIRA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully