וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינטק בינלאומי

מיכל גלנטי

8.8.2023 / 15:11

סמדר ברבר-צדיק, תומר מיכאלי ואריאל נגרין. אייל טואג,
סמדר ברבר-צדיק, תומר מיכאלי ואריאל נגרין/אייל טואג

הבנק הבינלאומי ערך לאחרונה את יום הפינטק השני מטעמו - FIBI FINTECH DAY 2023- שעסק השנה בדאטה וב-AI וכלל גם תחרות בין חברות פינטק שמתמקדות בפתרונות חדשניים שמשלבות שימוש חכם במידע.

בתחרות זכתה חברת Blings שפיתחה פלטפורמה חדשנית ליצירת וידאו פרסונאלי אינטראקטיבי. החברה הזוכה תבצע פיילוט בשותפות עם הבנק הבינלאומי.

את האירוע פתחה מנכ"לית הבנק סמדר ברבר-צדיק. עמי איזקוב - מנהל הפינטק של הבנק סקר את מהפכת הבינה המלאכותית בעולם והשפעתה על העולם הפיננסי, ולימור שוורץ מנהלת הדאטה, הציגה את אסטרטגיית הדאטה של הבנק.

בצוות השופטים בתחרות היו : תומר מיכאלי - שותף בקרן ההון סיכון ויולה, אריאל נגרין ממיקרוסופט, ד"ר, שחר רייכמן מאוניברסיטת ת"א, אבי גפן מנהל מרכז החדשנות של סיטי בישראל, רני ארגוב - שותף בדלויט דיגיטל ובכירי הבנק: הסמנכ"לים: בנצי אדירי, רון גריסרו, אלי כהן, ליליה קפלן, שירלי שהם קליין, ואיריס לבנון.

גיא קרני ודן פילץ. עומר חביבי,
גיא קרני ודן פילץ/עומר חביבי

הנוקמים בסנטר

גיא קרני - מנכ"ל חטיבת המדיה של דיסני ישראל, ודן פילץ - מנכ"ל ובעלים משותף של הדיזנגוף סנטר, השיקו בראשון בבוקר שיתוף פעולה בין אולפני Marvel לבין הסנטר לרגל ציון 60 שנים לסדרת "הנוקמים".

במסגרת שיתוף הפעולה הוקם בסנטר מתחם ייעודי שמציע עד לסוף חודש אוגוסט בילוי חינמי, עם תצוגת תלבושות ואביזרים מקוריים מאולפני Marvel בקליפורניה של הדמויות האהובות: תור, קפטן אמריקה, הפנתר השחור, איירון מן, האלמנה השחורה, אנטמן ועוד.

לצד עמדות צילום עם אביזרים ודמויות מסרטי "הנוקמים", יוקרנו במקום סרטי "הנוקמים", וכן מופעלת חנות פופ-אפ עם מוצרים ייחודיים שיוצעו למכירה לראשונה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully