וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים ללמוד סיעוד? קבלו מלגה של 5,000 שקל

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 17:47

המכללה האקדמית תל אביב יפו, תעניק לכל הסטודנטים שיחלו את לימודיהם לתואר ראשון בסיעוד (B.S.N) במסלול הגנרי, מלגה ייחודית בגובה 5,000 שקל, סכום שמהווה כ-40% משכר הלימוד הכולל, במטרה לעודד הרשמה למקצוע שהפך קריטי לתפקוד מערכת הבריאות

במכללה האקדמית תל אביב יפו. כפיר סיוון,
קבלו מלגה: המכללה שמעניקה 5,000 שקל לכל סטודנט לסיעוד, האקדמית תל אביב יפו/כפיר סיוון

בשנים האחרונות חלה ירידה בהרשמה ללימודי סיעוד ברחבי הארץ והמגמה מדאיגה את ראשי מערכת הבריאות.

מנהל הסיעוד הצליח להעלות את היחס אח/ות לנפש לקרוב ל-7 אנשי סיעוד ל-1,000 נפשות, אך דרוש כוח אדם נוסף על מנת לעמוד בעומסים.

בשל הירידה בביקושים ובמחסור הצפוי בכח אדם במקצועות הסיעוד (שעשוי להיות קריטי), יוצאת המכללה האקדמית תל אביב יפו יוצאת ביוזמה שמטרתה לעודד הרשמה ללימודים.

במסגרת היוזמה, תוענק ללא כל התניה, מלגה בגובה 5,000 שקל לכל סטודנט וסטודנטית לסיעוד, שיתחילו את לימודיהם בבית הספר לסיעוד בשנת הלימודים תשפ"ד. המלגה בשווי 5,000 שקל, מהווה של כ-40% משכר הלימוד השנתי.

הענקת המלגה אינה תלויה ברקע, במצב סוציואקונומי או בממוצע ציונים, משמע, כל סטודנט יהיה זכאי לקבל אותה מעצם הרשמתו, ובאופן שאינו תלוי במלגות אחרות - סטודנטים הזכאים למלגות נוספות יוכלו להנות גם מהן ולהגיע לתמיכה של עד 20 אלף שקל בשנה.

האקדמית תל אביב יפו. כפיר סיוון,
המכללה האקדמית תל אביב יפו, תעניק מלגה בגובה 5,000 שקל לכל סטודנט לסיעוד - ללא התניה/כפיר סיוון

"העלייה בתוחלת החיים דורשת יותר כוח אדם"

"חשוב להדגיש כי לצד הסיפוק שבהצלת חיים וסיוע לאנשים, תפקידם של אחים ואחיות מספק ביטחון תעסוקתי", אומרת דיקנית בית הספר לסיעוד במכללה האקדמית תל אביב יפו, ד"ר דורית וייל לוטן.

"העלייה בתוחלת החיים ובמחלות הכרונית דורשת יותר כוח אדם במקצועות הבריאות, ואיגוד התעסוקה האמריקני צופה כי הוא לא יוחלף על ידי בינה מלאכותית ב-25 השנים הבאות, בניגוד להרבה מקצועות אחרים. אני מאמינה כי המלגה שאנו מעניקים כעת כמכללת אימפקט תעודד הרשמה למקצוע הקריטי, ותוכל להגדיל את כוח האדם המקצועי בו בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully