וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים עתיד: עלייה של 30% בביקוש למשקפי ילדים לקראת החזרה לביה"ס

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:56

ווג קולקציית ילדים 2023. יח"צ,
רואים עתיד: עלייה של 30% בביקוש למשקפי ילדים לקראת החזרה לביה"ס/יח"צ

משקפי ראיה בגיל הילדות הם סוג פריט שעשוי לגרור התנגדות מצד הילד כיוון שלתפיסתו על לתפסיתם של חבריו לספסל הלימודים, משקפיים זה ל'חנונים'.

מותגי העל מעולם המשקפיים, הבינו עם השנים כי טרנד ה'מיני מי' (mini me - אני בקטן) לא עומד לפסוח עליהם ועל כן, כדי להתאים את ההיצע לביקושים, הם החלו לייצר משקפיים לצרכנים צעירים.

כדי לעודד ילדים להרכיב משקפיים בהתאם לצורך, המותגים השכילו לייצר דגמים אופנתיים, כאלו שדומים לדגמים המובילים למבוגרים, מתוך מטרה שהאביזר הקבוע על פניהם יישאר עליהם בכל שעות היום, ואפילו בגאווה. העיצובים בקולקציות החדשות לילדים תואמות את הטרנדים של המבוגרים עם אינטרפטציות מעולמם הצעיר והצבעוני של האנשים הקטנים.

משקפיים הפכו לפריט אופנתי משלים להופעה החיצונית ואם פעם הסתפקנו בזוג אחד לשנתיים, כעת, על פי ההתנהגות הצרכנים בעולם ובישראל, ניראה כי לכל אדם (ילד או מבוגר) יש יותר מזוג אחד בכל שנה, כאלו שניתן להתאים לסגנון הלבוש המשתנה על פי טעם אישי וצו האופנה.

אישיותו של המרכיב ניכרת באמצעות הדגם שבחר. באמצעות המשקפיים, ילדים יכולים לבטא את עצמם, מי הם, מה הם אוהבים, מה הסגנון שלהם ועוד.

החומרים שמובילים את תעשיית משקפי הילדים הם חומרים ברי קיימא לעידוד השמירה על כדור הארץ.

אוקלי ילדים. יח"צ,
משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותג אוקלי, דגמים לילדים, קיץ 2023/יח"צ

מסגרות עמידות, גמישות ואופנתיות

"בשנים האחרונות, בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט ולקראת תחילת שנת הלימודים, נרשמת עלייה משמעותית בביקוש למשקפי ראייה לילדים, עלייה שמסתכמת בכ-30% בהשוואה ליתר חודשי השנה", כך מסבירה רונית קופל בעלת מוג'ו חנות המשקפיים לילדים ונוער.

אלינור בור בן-צבי סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה משתפת: "אם בעבר היצע המשקפיים לילדים היה מצומצם למדי והתבסס בעיקר על מסגרות מתכתיות עגולות ועדשות עבות ופחות אסתטיות, היום הנטייה היא לבחור במסגרות מפלסטיק, עם חומרים היפו-אלרגניים, גמישים ללא ברגים וללא צירים - בזכות אלמנט סיליקוני שמחבר בין החלק הקדמי של המסגרת למוטות. כיום המסגרות הן הרבה יותר קלות ועמידות, כך שהסיכון שהמסגרת תישבר, קטן".

קבלו טעימה מקולקציות המשקפיים לילדים של מיטב המעצבים לקראת שנת הלימודים תשפ"ד:

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ברברי משקפיים לילדים. יח"צ,
ברברי, דגמי המשקפיים לילדים/יח"צ

Versace kids - ורסצ'ה לילדים

קולקציית המשקפיים לילדים של המותג Versace kids מתמקדת במשקפי ראייה ומציגה דגמים מרגשים שילדים יתגאו להרכיב.

הקולקציה של ורסצ'ה לילדים, מקבלת את ההשראה מטרנד המיני-מי (אני בקטן) ומעבירה מסר של הנאה ואנרגיה תוססת.

הקולקציה כוללת עיצובים קלאסיים ונוחים. את חוויית הגיל הצעיר היא משלימה באמצעות צבעים מרהיבים המתאימים גם לבנים וגם לבנות והדגמים עשויים מחומרים משולבים של פלסטיק ומתכת עם הלוגו האייקוני המוזהב של ורסאצ'ה בצד המוט.

ורסצה ילדים מחיר מומלץ 592 שקל. יח"צ חו"ל,
ורסצ'ה ילדים מחיר מומלץ 592 שקל/יח"צ חו"ל

טייסים קטנים - משקפי ילדים של Ray-Ban

קולקצית משקפי הילדים של המותג האייקוני Ray-Ban, כוללת משקפי שמש וראייה ומתכתבת עם ערכי המותג והטרנדים המתחלפים.

בין הדגמים ניתן לראות את הדגמים הנמכרים ביותר והם הדגמים והאייקונים של המבוגרים (משקפי טייסים) גם בילדים.

משקפי הילדים של ריי-באן עשויים מפלסטיק בשלל צבעים: סגול, כחול, כתום, ירוק, ורוד ועוד או ממתכת קלאסית בדגמי הטייסים, עדשות העיגולים הקטנים למשל, בסגנון "שמשון ויובב", הם טרנד מוביל גם בקרב ילדים כבר שנים.

ריי באן ילדים מחיר מומלץ לצרכן 380 שקל. יח"צ חו"ל,
ריי באן ילדים מחיר מומלץ לצרכן 380 שקל/יח"צ חו"ל

Vogue Eyewear - האופנה מגיעה לילדים

קולקציית משקפי הילדים של Vogue היא אופנתית, טרנדית ושמה דגש על גמישות לנוחות מירבית.

הקולקציה עושה כבוד לעיצוב הראשון אי פעם ממתכת ביוניסקס. חלק ניכר מהדגמים הם השראה מדגמי המבוגרים וישנם הרבה דגמי מיני מי.

הקולקציה עשויה מפלסטיק גמיש ומתכת וכוללת, כאמור, גם דגמי יונסיקס, היא מעוצבת בשלל צבעים ושילובים, בהשראת הסטיילינג והפלטה של המבוגרים.

משקפיים של ארמני לילדים. יח"צ,
משקפיים של ארמני לילדים/יח"צ

ארמני ילדים

קולקציית הילדים של ארמני שואבת השראה מהסגנונות המבוגרים של Emporio Armani.

הקולקציה ברת קיימא והיא משלבת צורות אייקוניות עם דגם הקליפס לילדים של Emporio Armani שפותח בתיאום עם הקולקציה של המבוגרים: שילובים נועזים של מט ומבריק עשויים מסיבי ניילון וגומי, היוצרים סגנון כיף צעיר עם נוחות בלב חומרים קלים לנוחות מוחלטת.

הדגמים לבנות משלבים צורות "נשיות" בצבעים אופנתיים כדי להנגיש להן נוחות ואופנתית יחד. בנוסף, המותג מציג קולקציה אקסקלוסיבית בשיתוף "הדרדסים" עם איורים ילדותיים וכיפיים.

הצבעים המובילים בקולקציה אדומים, כחולים, ורודים, בורדו, אפור, טורקיז, צהוב, ניוד ועוד.

אוקלי ילדים. יח"צ,
אוקלי, משקפיים לילדים/יח"צ

Oakley kids - לגיימרים וילדים חוקרים

קולקציית משקפי הילדים של אוקלי מעוצבת מתוך ההבנה כי צורה היא לא הנושא המרכזי במשקפי ילדים אלא הגודל: חשוב שהוא לא יהיה קטן או מצוצמם מדי.

משקפי ילדים של אוקלי הם קלילים ובעלי רפידות אף מתכווננות. הדגמים המובילים בקולקציה:

דיסקובר - ההשראה לדגם הוא "אנחנו ממשיכים להשתנות תוך כדי שאנחנו מגלים דברים על עצמנו בכל יום", וכך גם הדגם הזה ששם דגש על השילוב בין אור שקיפות ומשטחים ריאקטיביים שמספרים את סיפור ההתפתחות שלנו.

גיימינג - נוצר מתוך ההבנה שעד 2024 יהיו יותר מ-3.3 מיליארד גיימרים בעולם; בערך 20% מתחת לגיל 18 70% מההורים מאמינים שלמשחקי וידאו יש השפעה חיובית על ילדיהם 67% מההורים משחקים משחקי וידאו עם ילדיהם פי 1 בשבוע דגם נוער זה משלים את מסגרת המשחקים למבוגרים המשקפיים מעניקים נוחות משופרת, מאפשרים לשחק יותר זמן ומגבירים את זמן התגובה

ברברי ילדים. יח"צ,
ברברי, משקפיים לילדים/יח"צ

BURBERRY

קולקציית משקפי השמש לילדים של מותג העל Burberry מונפשת ב- Vintage Check (הפטרן האייקוני של ברברי) הארכיוני של החברה ועוצבה מחדש עם מסגרות בצורת דובון כמחווה לתומס בר.

הקולקציה משלבת אלמנטים מהמורשת של ברברי עם צורות שובבות מותאמות לילדים, והיא שמה דגש על נוחות מירבית. המסגרות של הדגמים עשויות מחומרים ברי קיימא וקלי משקל.

טווח מחירים משקפי ילדים: 450-900 שקל. ניתן להשיג בחנויות האופטיקה ומשקפי הראיה, המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully