וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מבזבז יותר חשמל: מכונת הכביסה או המזגן?

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 12:34

חברת החשמל משיקה מחשבון חדש, באמצעותו נוכל לחשב את עלויות השימוש בכל מכשיר חשמלי שקיים אצלנו בבית או מכשיר חדש שנרצה לרכוש. מעתה תוכלו לחשב בעצמכם ולדעת מראש כמה תיאלצו לשלם עבור הצריכה הביתית

מונה חשמל. ShutterStock
חשמל חכם: חברת חשמל משיקה מחשבון לחישוב עלות שימוש במכשירי חשמל/ShutterStock

נדמה שאין בית בישראל שחף מהוויכוח הזה: מי ממכשירי החשמל בבית "אשם" בחשבון החשמל הגבוה... עתה יתכן שבא פיתרון לבעייה: המחשבון החדש שמשיקה כעת חברת החשמל עבור הצרכנים ולשימושם החופשי, יהיה זמין לכולם ונגיש באתר האינטרנט של החברה.

המחשבון יאפשר לכל לקוח המעוניין בכך, לחשב בקלות וביעילות, את עלות השימוש במכשיר החשמלי הנמצא בביתו או שאותו הוא מעוניין לרכוש.

באמצעות המחשבון תוכלו לדעת מראש מה תהייה צריכת החשמל של כל מכשיר חשמלי ואת השפעתו על חשבון החשמל שתקבלו, את החישוב תוכלו לעשות עבור מכשירים שפועלים רצוף 24 שעות ביממה כמו מקרר או ראוטר וגם למכשירים הפועלים פרק זמן קצר כמו קומקום.

איך זה עובד? המחשבון מאפשר לבחור את המוצר החשמלי מבין מגוון אפשרויות, להכניס או לבחור את צריכת המכשיר בקוט"ש, המופיעה על כל מכשיר חשמלי והמחשבון מחשב את עלות ההפעלה על פי התעריף כאשר התוצאה ניתנת לפי שעה או דקה של שימוש במכשיר (כתלות במכשיר הנבחר) או עלות לפי הפעלה (לדוגמא קומקום).

מחשבון חברת חשמל לחישוב עלויות הצריכה של מכשירי חשמל בבית. מתוך האתר הרשמי של חברת החשמל,
מחשבון חברת חשמל לחישוב עלויות הצריכה של מכשירים חשמליים בבית/מתוך האתר הרשמי של חברת החשמל

אל תגיעו מופתעים

מופיד גאנם, מנהל אגף שירות לקוחות: "המחשבון החדש נבנה מתוך רצון לתת מענה לכל משק בית המעוניין לנהל את צריכת החשמל באופן מושכל. המחשבון יסייע ללקוח, המעוניין לקנות מכשיר חשמלי וגם לחסוך בחשבון החשמל, לבחור את המכשיר החסכוני ביותר המתאים עבורו.

בחודשי השיא של החורף, לקוחות רבים מתלבטים איזה מהאמצעים הוא היעיל ביותר לחימום הבית מבחינת העלות- מזגן, רדיאטור או מפזר חום. המחשבון יאפשר לכל משק בית, לנהל את הוצאות הבית באופן יעיל ועצמאי".

על פי הדברים שנמסרו מהחברה, בעתיד יתווסף לחישוב העלות ללקוח גם הדירוג האנרגטי של המכשיר, שמשפיע אף הוא על צריכת החשמל של המכשיר וכפועל יוצא על עלותו.

תרצו לבדוק כמה עולה לכם השימוש במכשיר חשמלי בבית? קישור למחשבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully