וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרי מס לשכירים: כך תקבלו את כל המגיע לכם

מוגש מטעם קרבי ניהול בע"מ

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 8:35

רוצים ליהנות מהחזרי מס על סך אלפי ואף עשרות אלפי שקלים? כדאי שתפנו מספר דקות לקריאת השורות הבאות

החזרי מס. freepik,
אתם כבר לא חייבים לעמוד בתורים של שעות בשביל לקבל החזרים/freepik

עובדים רבים במשק זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים על סך אלפי שקלים ללא ידיעתם. אי הידיעה עלולה להוביל לביטול האפשרות לקבל את ההחזרים. רוצים לקבל את שמגיע לכם? חשוב שתכירו במגבלת הזמן - ניתן לקבל החזרים עד שש שנים רטרואקטיבית בלבד. כלומר, אם חלפו יותר מ 6 שנים מסוף שנת המס שחלה בה טעות, לא יהיה ניתן לקבל כלל את הכספים העודפים ששולמו באותה שנה. אז רגע לפני שאתם מדפדים לעמוד הבא, חשוב שתמשיכו לשורות הבאות. בשורות הבאות תכירו את הדרך הפשוטה לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרים.
 
הליך בירוקרטי סבוך ששודרג

אתם כבר לא חייבים לעמוד בתורים של שעות בשביל לקבל החזרים. עד לפני מספר שנים הליך בדיקת הזכאות לקבלת החזרים חייב את הבודקים להתמודד עם בירוקרטיה סבוכה. הבירוקרטיה שכללה לא מעט טופסולוגיה גרמה לרבים פשוט לוותר מראש. מתקשים להתמודד עם בירוקרטיה מורכבת? חשוב להדגיש במיטחד עבורכם כי חל שינוי משמעותי בהליך בדיקת הזכאות. בשנים האחרונות רשויות המס מאפשרות לכל דורש להשלים את הליך בדיקת זכאותו לקבלת החזרים באופן מקוון. את כלל שלבי הבדיקה הפשוטים (המסתכמים בעיקר במספר תעודת זהות של העובד) תוכלו להשלים מכל מקום ובכל זמן שתבחרו. אך רגע לפני שאתם מתחילים את הליך הבדיקה, חשוב שתכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן עובדים רבים נדרשים לשלם מיסים גבוהים שלא לצורך.
 
הכירו את נקודות הזיכוי

עובדים רבים במשק לא מכירים את ההנחות המגיעות להם בתשלומי המיסים
אחת הסיבות השכיחות ביותר לפערים שונים בתשלומי המיסים היא נקודות זיכוי שאינן מנוצלות. עובדים רבים במשק כלל לא מכירים את נקודות הזיכוי שיכולות להוזיל את התשלום השנתי באלפי שקלים. לכן, בשורות הבאות נרחיב מעט אודות מטרתן של הנקודות הללו ונכיר מקרוב את הנקודות השכיחות ביותר. נקודות זיכוי הן נקודות הניתנות לחלק מעובדי המשק - שכירים ועצמאיים כאחד, במטרה להוזיל עבורם את התשלום השנתי. מטרת העל של נקודות הזיכוי היא לעודד עובדים שונים למטרות שונות ולסייע לעובדים הזקוקים להנחות בתשלומי המס מסיבות שונות. נקודת זיכוי שאינה מנוצלת על ידי הזכאי לה גוררת פערים בתשלומי המיסים - מה שכמובן יזכה את העובד בקבלת החזרים.
 
נקודות הזיכוי השכיחות ביותר ניתנות ל:

עובדים המסיימים לימודי תואר ראשון.
עובדים המתגוררים באזורים פריפריאליים.
עובדים המשלמים מזונות.
עובדים חד הוריים.
עובדים המגדלים ילד בעל צרכים מיוחדים.
 

החזרי מס. freepik,
חשוב להדגיש כי עובד הזכאי למספר נקודות זיכוי יוכל לקבל את כולן וליהנות מהנחה גדולה יותר/freepik

ניתן לקבל מספר נקודות זיכוי במקביל וליהנות מהנחה גדולה יותר

חשוב להדגיש כי עובד הזכאי למספר נקודות זיכוי יוכל לקבל את כולן וליהנות מהנחה גדולה יותר. זכאים לנקודות זיכוי? פעמים רבות הן לא מתורגמות לידי הנחה בפועל. הדבר תלוי בדיווו המעסיק, ולכן חשוב לעקוב מקרוב אחרי ההנחה המגיעה לכם. לא קיבלתם את נקודת הזיכוי? אתם זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים. אל תוותרו על המגיע לכם והשלימו את כל שלבי הליך בדיקת הזכאות וקבלת ההחזרים.
 
מתמודדים עם קשיים בקבלת ההחזרים? הכירו את החברה המקצועית שתסייע לכם להתמודדות מהירה ויעילה עם כל צורך

מתמודדים עם קשיים או עיכובים בהליך בדיקת זכאותכם לקבלת החזרים? נדרשים להליך מורכב יותר מול רשות המיסים? חשוב שתכירו את חברת קרבי - חברה להחזרי מס. חברת קרבי - חברה להחזרי מס
מסייעת לעובדים רבים - שכירים ועצמאיים כאחד, לקבל את מלוא החזרי המס המגיעים להם מכל שש השנים האחרונות. החברה כוללת אנשי מקצוע מיומנים המכירים היטב את כל שלבי הליך קבלת ההחזרים. מתמודדים עם קשיים? חברת קרבי היא התשובה עבורכם. החברה תדע לסייע להתמודדות עם בקשות שלא נענו, עם כספים שלא הופקדו וכן עם מגוון מצבים מורכבים שונים.
 
ודאו שרשות המיסים מחזירה את כספכם בתוספת של ריבית שנתית בת 4%

עברתם את כל שלבי הבדיקה ונמצאתם זכאים לקבלת החזרים? חשוב לדעת כי רשות המיסים תעניק לכם את מלוא ההחזרים בתוספת ריבית שנתית של 4%. החזרי המס המגיעים לכם שולמו לפני שלוש שנים? תוכלו לקבל את מלוא התשלום בתוספת ריבית של 4% על כל שנה. במילים אחרות, במידה והחזרי המס שלכם הם אינם מהשנה האחרונה, חשוב לוודא כי אתם מקבלים סכום גבוה יותר מזה ששילמתם שלא לצורך. חברת קרבי - חברה להחזרי מס מסייעת לכל לקוחותיה לקבל את כל כספי ההחזרים עד השקל האחרון, בתוספת כל הריבית המגיעה ללקוח בהתאם לפרטי המקרה האישיים שלו.

מוגש מטעם קרבי ניהול בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • החזרי מס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully