וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החדשות החמות": רשת מחסני חשמל מציגה קמפיין בעלות נמוכה

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 9:12

לאחרונה, עולים בישראל קמפיינים מתקדמים שנוצרו בעזרת בינה מלאכותית (AI) וכוללים עיבודים מיוחדים של תמונות סטילס וסרטוני וידאו. כעת, עולה הרשת הקמעונאית "מחסני חשמל" עם קמפיין דומה שהופק באופן עצמאי, ומשלב לראשונה בין ויזואלס וסאונד בעברית ובעיקר מציג הנחות

מחסני חשמל בקמפיין AI החדש - מציגים "חדשות חמות" עם מבצעים עד 40% הנחה

קמפיין חדש למחסני חשמל מציג "חדשות חמות": הנחות עד 40% הנחה/יחצ מחסני חשמל

איך שומרים על רמת מחירים נמוכה בענף החשמל? זו התשובה של רשת "מחסני חשמל" שעולה בקמפיין חדשני, בהשקעה כספית מינורית.

בפרסומת שתעלה הערב (ה) בערוצי הדיגיטל של הרשת ובאתרים נבחרים, נראית דמות גברית שמדובבת באמצעות AI את דבריו של מלאכי חיזקיה, הקריין המיתולוגי של הרשת, שקורא לאנשים להגיע לחנויות וליהנות ממבצעים של עד 40% הנחה.

היקף ההשקעה בהפקת הסרטון החדשני שמשלב טכנולוגיית AI, נמוך בהחלט ועיקר העלות היא ברכישת המדיה שנאמדת בעשרות אלפי שקל.

מרשת מחסני חשמל נמסר, "האסטרטגיה של מחסני חשמל היא להיות הרשת המשתלמת ביותר בענף החשמל. כחלק ממימוש ההבטחה ללקוחות אנו נדרשים לחשוב כל העת מחוץ לקופסה ולהיות יעילים והדבר אמור גם לגבי מחלקת השיווק והפרסום".

עוד מציינים בחברה כי, "קמפיין ה-AI שהפקנו in-house מאפשר חיסכון עצום בעלויות ההפקה, ימי צילום וגיוס פרזנטור, מה שמאפשר לנו להמשיך ולשמור על רמת מחירים תחרותית בכל תמהיל המוצרים". לסיכום אומרים במחסני חשמל, "אנו מאד מרוצים מהתוצאה, אמנם עדיין הדיבוב לא תואם במאת האחוזים לקריינות אבל אין ספק שככל שהזמן יעבור, טכנולוגיית ה-AI תשתפר ותהפוך לסטטוס קוו בענף הפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully