וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי מרון מונתה ל-VP Marketing ב-BDO Cybersecurity

10.8.2023 / 10:14

בתפקידה האחרון מרון הקימה סטארט-אפ טכנולוגי שמחבר בין עיצוב פנים ו-AR. לפני כן התנדבה בארגון SHE:CODES שמטרתו להנגיש את תחום התכנות והטכנולוגיה לנשים ולהגדיל את אחוז הנשים העובדות בתעשיית ההיי-טק

שרי מרון. יחצ,
שרי מרון/יחצ

שרי מרון מונתה לתפקיד VP Marketing ב-BDO Cybersecurity, זרוע הסייבר של פירמת הייעוץ וראיית החשבון BDO.

מרון, 39, נשואה + 3, מתגוררת בעמק חפר. למרון תואר ראשון במדעי התנהגות בהתמחות בפסיכולוגיה ממכללת נתניה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק טכנולוגי מהאוניברסיטה הפתוחה.

בתפקידה האחרון מרון הקימה סטארט-אפ טכנולוגי שמחבר בין עיצוב פנים ו-AR. לפני כן התנדבה בארגון SHE:CODES שמטרתו להנגיש את תחום התכנות והטכנולוגיה לנשים ולהגדיל את אחוז הנשים העובדות בתעשיית ההיי-טק. בעברה שימשה במשך שש שנים מנהלת פיתוח עסקי ומשנה למנכ"ל בחברה גדולה בתחום הקמעונות.

המינוי של מרון לתפקיד VP Marketing הוא חלק מהתרחבות זרוע הסייבר של BDO. לפני כשלושה חודשים חנכו בפירמה את מרכז הגנת הסייבר בפארק המדע ברחובות, שיעניק שירותים לחברות ולתאגידים הגדולים והמובילים בארץ ובעולם.

מרכז הסייבר החדש מספק מגוון רחב של שירותים, בהם MDR SOC - זיהוי אירוע סייבר ותגובה אליו; TPRM - ניהול סיכון הסייבר בהקשר של שרשרת האספקה; OT - ייעוץ סייבר הגנתי ושירותים מנוהלים על תשתיות הייצור וטכנולוגיות הקשורות לאמצעים פיזיים; וכן Situational Awareness - המחבר בין עולמות ניהול תשתיות ה-IT, כולל הענן, להגנת הסייבר ומסייע לארגונים לסגור פרצות וחולשות אבטחת מידע.

מרון אמרה כי "אני נרגשת מאוד להוביל את תחום השיווק הבינלאומי ב-BDO Cybersecurity. תחום הסייבר של BDO מתקדם, בשל ומושתת על אנשים עם הכשרות מגוונות, עומק מקצועי וניסיון רב. האיכות האנושית, והמקצועית והיכולות הטכנולוגיות המתקדמות שהסייבר של BDO מפעיל, מייצרות תוצר איכותי מאוד לאורך זמן עם תהליך לימוד ובקרה מתמידים. האתגר שלי יהיה להביא את ההכרה במציאות הזאת, שכיום היא נחלתם של עובדי הסייבר של BDO והלקוחות שלהם - לשוק בישראל ולשווקים רלוונטיים גדולים בחו"ל".

מרון סיפרה כי "מי שנחשף מתוך רשת BDO העולמית ליכולות של BDO ישראל - בוחר בה כשותפה אסטרטגית למימוש שירותי סייבר מנוהלים בשוק המקומי שלה. כך עשו BDO אנגליה וגרמניה, שהן פירמות מרכזיות ובעלות שווקים משמעותיים מאוד".

אופיר זילביגר, מוביל פעילות הסייבר הגלובלית ברשת ,BDO מנהל מרכז הגנת הסייבר בישראל ושותף ב-BDO, אמר כי "שרי מביאה עמה יכולות מגוונות שיאפשרו למרכז הסייבר להמשיך לצמוח ולהתפתח לאפיקים חדשים, בישראל ובחו"ל. זאת, בתקופה שבה ארגונים מכל הסוגים ובכל הסגמנטים חווים גידול במתקפות סייבר. מרכז הסייבר ממשיך לפתח שירותים מנוהלים חדשים כחלק מתפיסת חוסן סייבר שפותחה במרכז בשנתיים האחרונות. היכולות שפיתחנו מאפשרות למרכז להציע גם בימים אלה, של האטה כלכלית בישראל ובעולם, היצע מוצרים ושירותים איכותיים מגוונים ורלוונטיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully