וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לצמוח: סלקום הציגה גידול בהכנסות וברווחים

10.8.2023 / 12:48

לאחר העלאת הדירוג לראשונה מזה 12 שנה, סלקום דיווחה על תוצאות הרבעון השני, עם גידול בכל הפרמטרים. המניה עולה במסחר

דניאל ספיר, מנכל סלקום. סיון פרג',
דניאל ספיר, מנכל סלקום/סיון פרג'

סלקום דיווחה היום (חמישי) על תוצאותיה ברבעון השני של 2023, רבעון שישי ברציפות של צמיחה בהכנסות. החברה הציגה גידול של 22 מיליון שקל בהכנסות משירותי נייד ו-33 מיליון שקל בהכנסות משירותי נייח. הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עומד על 321 מיליון שקל לעומת 303 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המניה מציגה עלייה מתונה של כאחוז ביום המסחר.

להלן עיקרי הדו"ח.

  • ההכנסות משירותי הסלולר ברבעון הנוכחי הסתכמו לכ-511 מיליון שקל, לעומת 489 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 22 מיליון ש"ח ועלייה של כ-4.5% ביחס לרבעון המקביל בשנת 2022. כמו כן החברה מציגה גידול של 51 מיליון ש"ח בהכנסות משירותי הסלולר מול החציון המקביל אשתקד.
  • ההכנסות משירותים במגזר הנייח הסתכמו לסך של כ-351 מיליון שקל, לעומת 318 ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 33 מיליון שקל ועלייה של כ- 10.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. כמו כן החברה מציגה ברמת החציון גידול של 41 מיליון שקל בהכנסות משירותים במגזר הנייח מול החציון המקביל אשתקד.
  • ה- EBITDA Adjusted של החברה לתקופת הדוח הסתכם לסך של 321 מיליון שקל, לעומת 303 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-6%.
  • גידול של 15 אלף לקוחות בסיבים ברבעון הנוכחי. כ-219 אלף לקוחות המחוברים לשירותי הסיבים.
  • צמיחה של 21 אלף לקוחות בסלולר ברבעון הנוכחי. מצבת המנויים של החברה עומדת על כ-3.48 מיליון מנויים.
  • רווח נקי: הרווח הנקי של החברה בנטרול הפרשה חד פעמית לתביעות משפטיות הסתכם לסך של 37 מיליון שקל, לעומת רווח של 39 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי כולל ההפרשה עומד על 5 מיליון שקל.
  • רווח תפעולי: הרווח התפעולי של החברה בנטרול הפרשה חד פעמית ברבעון הנוכחי הרווח התפעולי הסתכם ב-92 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי כולל ההפרשה החד פעמית לתביעות משפטיות עומד על כ-50 מיליון שקל.
  • Adjusted EBITDA: ה-EBITDA Adjusted של החברה לתקופת הדוח הסתכם לסך של 321 מיליון ש"ח, לעומת 303 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-6%. תזרים מזומנים: החברה סיימה את הרבעון עם תזרים מזומנים פנוי אשר הסתכם לכ-52 מיליון שקל לעומת 64 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כמו כן, תזרים המזומנים בחציון הראשון לשנת 2023 הסתכם ב-121 מיליון שקל, לעומת 116 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד, גידול של 5 מיליון שקל.

"נמשיך להתמקד בביסוס עוצמה של החברה בעולם"

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "סלקום ממשיכה במגמת הצמיחה בחציון הראשון של 2023, עם גידול משמעותי בהכנסות משירותים במגזר הנייד והנייח, תזרים מזומנים מצטבר צומח ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והקטנה של היקף החוב, המשתקפים בין היתר בהעלאת דירוג החברה השבוע, צעד משמעותי ביותר בייחוד בעת הנוכחית המעיד על איתנותה של החברה. בהמשך השנה נמשיך להתמקד בביסוס עוצמה של החברה בעולם הסלולר ולהתרחבות בתחום הסיבים, העמקת הפעילות במגזר העסקי וביסוס פעילותנו בעולם החשמל."

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully