וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Icon: קולקציית כוכבות העל של ויקטוריה'ס סיקרט

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:53

ויקטוריה'ס סיקרט משיקה את קולקציית The Icon by Victoria's Secret עם כוכבות העל ג'יזל בונדשן, נעמי קמפבל, אמילי רטקובסקי ועוד. הקמפיין החדש של מותג, חוגג סגנונות נועזים של דגמי הלבשה תחתונה בהם הצטלמו השגרירות האייקוניות של המותג לצד פנים חדשות ופורצות דרך

ג'יזל בונשן לויקטוריה סיקרט'ס. Mikael Jansson,
ג'יזל בונשן לויקטוריה סיקרט'ס/Mikael Jansson

המותג הבילואמי להלבשה תחתונה, ויקטוריה'ס סיקרט, משיק קולקציה חדשה של חזיות, תחתונים ולנז'רי The Icon by Victoria's Secret - קולקציה שחוגגת את הנשיות בשיא תפארתה.

בקמפיין, המתמקד בחזיית הפוש-אפ האייקונית החדשה, ישתתפו דוגמניות העל הבינלאומיות ביניהן היילי ביבר, אמילי רטקובסקי, אדוט אקץ', פלומה אלססר, סווי הי וכן פנים מוכרות של המותג כמו ג'יזל בונדשן, נעמי קמפבל, אדריאנה לימה וקנדיס סוואנפול.

הקמפיין מציג תמונות צללית הלוכדות את עוצמתה של כל אישה.

נעמי קמפבל לויקטוריה סיקרט. Mikael Jansson,
נעמי קמפבל לויקטוריה סיקרט/Mikael Jansson

למראה תומך אך בלתי ניראה

חלק מהטאלנטיות המשתתפות בקמפיין ישתתפו גם ב 'The Tour' תצוגת האופנה המחודשת של המותג שתתמקד ביצירתיות גלובליות מתעוררות, שתעלה לראשונה בסתיו הקרוב.

"אנחנו נרגשים לקראת השקת קולקציית The Icon by Victoria's Secret. הקולקציה נועדה להבליט את הגזרה הטבעית של האישה ובד בבד להישאר נאמנה למראה התומך והבלתי נראה (ללא תפרים) האהוב עלינו. זוהי קולקציה מלהיבה ומעצימה שכל אחת תשמח להוסיף למלתחה שלה, תחת המסר שכל אחת מאיתנו היא אייקון", אמרה ג'ייני שייפר, מנהלת עיצוב ראשית בויקטוריה'ס סיקרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמילי רטקובסקי לויקטוריה סיקרט'ס. Mikael Jansson,
אמילי רטקובסקי לויקטוריה סיקרט'ס/Mikael Jansson

בקולקציית Icon, חזיית פוש אפ בעלת מחשוף עמוק ,הכוללת טכנולוגיה ראשונה מסוגה של הרמה ופיסול החזה בהתאם לקימוריה הטבעיים של האישה.

החזייה עשויה כולה תחרה נסתרת מתחת לבגדים וכוללת גם ריפוד פוש אפ קל, רכיסה חלקה וכתפיות הניתנות לכוונון ולהסרה. הקולקציה כוללת תחתונים, בייבידולים, כותנות וחלוקים הנושאים את הלוגו הקלאסי של המותג.

הקולקציה תושק בישראל בתחילת חודש ספטמבר וניתן יהיה להשיגה באתר המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully