וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנס לאיירס ו-BMC יספקו לשרינג פלו פתרון גישה מאובטחת למאגרי מידע ארגוניים

צורי דאר

11.3.2003 / 10:42

המערכת תספק לכל עובדי שרינג פלו גישה מאובטחת למאגרי המידע והאדמיניסטרציה על פי תקני אבטחת המידע המחמירים של תעשיית התרופות בארה"ב



חברת הסטארט אפ הישראלית ביזנס לאיירס (Business Layers) וחברת התוכנה BMC יספקו לענקית התרופות שרינג פלו (Schering-Plough) פתרון גישה למשאבי מידע דיגיטליים.



המערכת המשולבת מאחדת את פתרון הקצאת המשאבים eProvision של ביזנס לאיירס עם פתרון בקרת הגישה CONTROL-SA של BMC. בכך מתאפשרת גישה מאובטחת, לכל עובדי שרינג פלו בכל העולם למאגרי המידע והאדמיניסטרציה של החברה. זאת, על פי תקני אבטחת המידע המחמירים הנוגעים לתעשיית התרופות בארה"ב.



ביזנס לאיירס מפתחת פתרונות לתחום ה-eProvisioning. הפתרון של ביזנס לאיירס יוצר אוטומציה מלאה של כל תהליכי הפרישה וההקצאה של המשאבים הדיגיטליים לכל אחד מהמשתמשים, העובדים והשותפים העסקיים. פתרון התוכנה מייעל בין היתר קליטה ופיטורים של עובדים באמצעות ביצוע סדרה של פעולות כמו פתיחה או חסימה של הרשאות לקו טלפון, מכשיר פלאפון, מחשב נייד, חשבון דואר אלקטרוני וחשבון גישה למערכות הדואר הפנימיות.



לביזנס לאיירס ו-BMC קשרים עסקיים הדוקים מזה שנתיים, שלשום התפרסם ב-TheMarker כי BMC מנהלת מגעים לרכישת ביזנס לאיירס תמורת כ-80 מיליון דולר. ביזנס לאיירס לא התייחסה לידיעה.



ביזנס לאיירס הוקמה ב-1999 על ידי יזהר שי, אבי זמיר, אמיר וינשטיין ודיוויד לבנדה.



ביזנס לאיירס גייסה מאז היווסדה ב-1999 סכום כולל של 50.6 מיליון דולר. בספטמבר 2001, השלימה החברה גיוס הון בסך 25 מיליון דולר מ-Canaan Partners, פורמולה ונצ'רס, יזראל סיד, אסנט ונצ'ר פרטנרס, ג'מיני, חברת התוכנה נובל ושלמה קרמר, ממייסדי חברת צ'ק פוינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully