וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: תה מסרי לנקה, קפה בטעמים וחמין לשבת חורפית

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 22:25

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות וגילינו קפה קר בטעם מקופלת, תה שמגיע מסרי לנקה, חמין של אלופים לימי שבת החורפיים, חרדל לחיץ לשדרוג הכריך, חטיפי חלבון למתחזקים, יוגורט קפוא וסל מנצח של פירות וירקות ישירות מהחקלאים

שוקו מקופלת. סטודיו שטראוס,
שוקו מקופלת חוזר במהדורה מיוחדת, הפעם גם בשקית/סטודיו שטראוס

איחוד מרגש וטעים

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה במהדורה מיוחדת, את שוקו מקופלת בשקית!

המקופלת הראשונה נולדה בשנת 1935 ומאז ועד היום הוא אחד מחטיפי השוקולד האהובים בישראל ומחלבת יטבתה הוקמה בשנת 1962 ע"י חברי קיבוץ יטבתה שבערבה. לפני כ-4 שנים חברו להם שני המותגים האהובים והשיקו לראשונה את שוקו מקופלת.

כעת, לבקשת הקהל, חוזר הטעם האהוב לתקופה של כחודשיים, הפעם גם בשקית אישית. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

מארז חמין - מרינדו. דור פלג,
חורף מחמם ומנחם עם מארז חמין של מרינדו/דור פלג

חמין של אלופים

רשת קצביות הבוטיק 'מרינדו' משתפת פעולה עם טובי הבשלנים של ישראל לטובת סדרה חורפית חדשה של תבשילי חמין שיכניסו חום ונחמה גם אליכם הביתה וגם יתמכו בתושבי העוטף, כשכל מארז יקנה תרומה של 10 שקלים לבנייתם המחודשת של היישובים.

נבחרת הבשלנים vמומחים של מרינדו לקחו מתכון משפחתי אישי שעבר מדור לדור במשפחותיהם ועדכנו אותו עם נתחים איכותיים. בין המארזים תמצאו את החמין ההונגרי של רחלי קרוט, החמין הפרסי של רותם ליברזון, טשולנט מזרח-מערב של בן שי וחמין ארגנטינאי מלא בשר של דור פלג.

שיתוף הפעולה הייחודי הוליד סדרה של ארבעה מארזי חמין שמכילים כל מה שצריך להכנת המאכל החורפי והמנחם הזה: מתכון מפורט, נתחי בשר איכותיים, קטניות יבשות ואפילו התבלינים הנדרשים. כל שנותר הוא לעקוב אחר המתכון והוראות ההכנה המצורפות לכל מארז, להוסיף את הרכיבים החסרים, להניח על האש ולהמתין עד שהמטבח מתמלא בניחוחות עמוקים של חורף.

המחיר למארז: 209--249 שקל. להשיג היישר מקצביות הרשת בפריסה ארצית או במשלוח הביתה לכל חלקי הארץ דרך האתר של 'מרינדו'. טלפון להזמנות: 050-3993810. כמו כן, ניתן הזמין באמצעות אפליקציית המשלוחים וולט (תל אביב, גבעתיים, מודיעין, תל מונד ורמת השרון)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חרדל לחיץ חדש ממותג מאסטר שף. יח"צ,
חרדל לחיץ חדש ממותג מאסטר שף/יח"צ

נפלאות הממרח הצהוב

המותג הקולינרי "מאסטר שף", משיק ממרח חרדל בבקבוק לחיץ, נוח וקל לשימוש לשדרוג כריכים, נקניקיות, המבורגרים, רטבים, סלטים ועוד.

החרדל החדש של מאסטר שף מתווסף לסדרת החרדלים של המותג, הכוללת: חרדל דיז'ון חלק וחרדל דיז'ון גרגירים בצנצנת וכן, למגוון רחב של ממרחים הכוללים בין היתר ממרחי מיונז, פסטו, רטבי ברביקיו ועוד. איכות וטעמים מעולים.

מחיר ממוצע לפי CHP עומד על משקל: 10.5 שקל ל-260 גרם שקל. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

תוצרת חקלאית 15 קילו סל מנצח. יח"צ,
תוצרת חקלאית 15 קילו, סל מנצח/יח"צ

מושבניק, לא רק מהעוטף

לאחר שהתוודענו למכירת תוצרת חקלאית מהעוטף, סל חדש של "מושבניק" מרכז את התוצרת החקלאית מכלל רחבי הארץ וכולל בתוכו 15 קילו עם 28 סוגים שונים של פירות וירקות בהם: עגבניות, מלפפונים, תפוחים אבוקדו, נענע, בצל ירוק ועוד.

מטרת 'הסל המנצח' היא לעודד תוצרת ישראלית בשעת משבר. "זיהינו את החשיבות של תמיכה בחקלאי הישראל, וכן לענות על הצרכים הגדלים של ישראלים לקנות סל מרוכז וכולל של תוצרת 'כחול לבן', לסייע לחקלאים ל'נצח' ולהתמודד עם האתגרים". מסביר רון יהודה שטרית סמנכ"ל שיווק במושבניק, בנוסף, הסל יכול לשמש גם כמתנה כחול לבן, מחירו כולל משלוח, מביא את טעמי ישראל ישירות אל פתח הבית".

מחיר הסל "הסל המנצח": 250 שקל עם משלוח חינם.

חטיפי אנרגיה PRO חלבון של שטראוס. סטודיו שטראוס,
חטיפי אנרגיה PRO חלבון של שטראוס/סטודיו שטראוס

שטראוס נכנסת לעולם חטיפי החלבון ומשיקה חטיפי חלבון תחת המותג PRO במרקם רך ובשלושה טעמים מפנקים המותאמים לחך של הצרכנים הישראלים:

• חטיף חלבון בטעם קרמל עם ציפוי בטעם שוקולד חלב ואגוזי לוז : 20 ג' חלבון.
• חטיף חלבון עם עוגיות קקאו וציפוי בטעם שוקולד לבן המגיע ב-2 גדלים: 17 ג' ו-25 ג' חלבון.
• חטיף חלבון בטעם טריקולד: 27 ג' חלבון.

החטיפים מושקים בשני פורמטים שונים - חטיף 60 גר' וחטיף 90 גר' המחולק לשניים באריזה אחת - פורמט המאפשר צריכה של כמות חלבון גבוהה בשתי פעימות במהלך היום.

מאיה שניידר, מנהלת שיווק ממתקים, שטראוס-עלית: "PRO הוא מותג מוביל ואהוב בישראל בקרב קהל צרכני החלבון, ואנחנו שמחים וגאים בשיתוף הפעולה שמאפשר כיום לעוסקים בפעילות גופנית לצרוך חלבון איכותי בכל מקום ובכל זמן. קהל צרכני חטיפי החלבון מגוון וגדל משנה לשנה וכעת אנו שמחים להציע אלטרנטיבה איכותית, חדשנית ומפנקת תחת PRO".

בייגלה GO ב-3 טעמים של תנובה. סטודיו שי חיון,
בייגלה GO ב-3 טעמים של תנובה/סטודיו שי חיון

גם תנובה מרחיבה את קטגוריית תזונת הספורטאים ומשיקה תחת המותג 'GO' בייגלה מועשר בחלבון ובסיבים תזונתיים, דל בפחמימות ב-3 טעמים: מלח, שומשום ומתובל.

הבייגלה, מיוצר על ידי 'מאיר בייגל' ומגיע בשלושה טעמים, משווק בשקיות אישיות של 50 גרם הכוללות כ-25 גרם חלבון לשקית, (מעל 50 גרם חלבון ל-100 גרם) וכ-7 גרם פחמימות בלבד, כרבע מכמות הפחמימות בחטיף בייגלה רגיל. המוצר הינו טבעוני פרווה (בד"צ העדה החרדית) ומקור החלבון הוא צמחי - חלבוני חיטה, זרעי חרובים וחלבוני סויה.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק לתנובה: "החלבון הוא הקטגוריה הצומחת ביותר במקרר החלב עם גידול שנתי של 26% בין השנים 2020 עד 2023, כאשר השוק גדל מ-280 מיליון שקל ב-2020 ל-563 מיליון שקל ב-2023.

'GO' נולד כמותג לתזונה עבור העוסקים בספורט, וככזה מתרחב בכל שנה לקטגוריות מוצר חדשות, על מנת להציע מגוון פתרונות חדשניים ומעניינים לצרכנים אלה. ציבור הספורטאים בישראל גדל משנה לשנה ומקפיד יותר ויותר על תזונה מתאימה. הקטגוריה מהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור תנובה ועבור השוק כולו".

יוגורטיה של פלדמן מחיר 6-7 שקל. סטודיו פלדמן,
יוגורטיה של פלדמן, המחיר: 6-7 שקל/סטודיו פלדמן

חוזר אחרי מחסור

טרנד היוגורטיה של גלידות פלדמן פקד לאחרונה את משתמשי הרשתות החברתיות ושבר את השוק עם סרטוני טיקטוק ואינסטגרם שגרמו למחסור בחנויות. כעת המוצר חוזר לחנויות המפעל של גלידות פלדמן ברחבי הארץ.

גלידת היוגורטיה של פלדמן הינה תערובת חלבית מוקצפת קפואה המכילה יוגורט bio. הגלידה מכילה 128 קלוריות בלבד ליחידה, בטעם יוגורט וניל חמצמץ, בעלת מרקם קרמי עשיר.

המוצר יוצר לפני מספר שנים על מנת לתת מענה כבסיס לשייקים ביתיים עם תוספות על פי טעם אישי. לאחרונה עלו סרטונים ברשתות החברתיות המציעים לאכול את המוצר לבדו ללא כל תוספת.

להשיג בחנויות "הגלידות של פלדמן" ברחבי הארץ.

התה החדש דילמה מסרי לנקה, יפאורה. יח"צ,
התה החדש דילמה מסרי לנקה, יפאורה/יח"צ

מסרי לנקה לישראל

יפאורה משיקה בישראל סדרת משקאות תה קר, של מותג התה הבינלאומי Dilmah שמגיע מסרי לנקה, ממותגי התה המוכרים בעולם.

סדרה משקאות התה כוללת משקאות תה קר שחור וירוק בטעמי: אפרסק, לימונית-לואיזה וג'ינג'ר-לימון ודבש

לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "אנחנו שמחים להרחיב את ענף המשקאות הקלים בישראל עם מותג פרימיומי הישר מסרי לנקה, בירת התה העולמית. Dilmah, מותג התה היחיד המציע תה קר אמיתי ממיצוי תה טבעי ומתכתב עם הטרנד העולמי לחוויה קולינארית, אותנטית ואיכותית".

Dilmah Ceylon Tea, חברת התה הבינלאומית מהמוכרות והטובות בעולם, הוקמה ע"י Merrill J. Fernando בסרי לנקה ב-1985 והפכה לאחת מיצרניות התה המוכרות בעולם, הדוגלת באיכות, אותנטיות ומציעה מגוון רחב של סוגי תה. חליטות התה של דילמה מיוצרות מעלי תה טריים הנקטפים ידנית, אותם מגדלת החברה בסרי לנקה.

יפאורה תשיק את התה הקר של Dilmah, תה ירוק ותה שחור, בבקבוקים אישיים (350 מ"ל) ומשפחתיים (1 ליטר) ובשלושה טעמים: תה שחור ג'ינג'ר, לימון ודבש תה שחור אפרס תה ירוק לימונית לואיזה

קפה ICE בטעם קרמל, שטראוס. סטודיו שטראוס,
קפה ICE בטעם קרמל, שטראוס/סטודיו שטראוס

טעם הקרמל בקפה

שטראוס בהשקה חדשה עם מהדורה מיוחדת מקפה עלית: נמס ICE בטעם קרמל שמצטרף לטעמים נמס ICE קלאסי ונמס ICE בטעם וניל. המשקה החדש מכיל חלב והוא ללא חומרים משמרים בדומה לקודמיו.

סדרת נמס ICE החדשה והמרעננת מציעה קפה קר מוכן לשתייה שמתאים לרגעים מפנקים או כשהגוף צריך להיטען באנרגיות מחודשות, בדרך לעבודה, ללימודים או בטיול עם החברים.

המשקאות בסדרה ללא חומר משמר וללא גלוטן והם נמכרים בפחית המכילה 250 מ"ל. זמין לרכישה בחנויות הנוחות, המכולות, הקיוסקים, הפיצוציות, רשת קפה עלית ואתר האונליין של קפה עלית, החל מינואר 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully