וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט רוכשת את פרימיטר הישראלית בחצי מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 15:53

עסקת השנה בהייטק הישראלי: צ'ק פוינט רוכשת את פרימיטר 81 הישראלית ב-490 מיליון דולר. גיל שוויד על הרכישה: "נעמוד בהבטחה שלנו לייצר את אבטחת הסייבר הטובה בעולם"

עובדי פרימטר. יח"צ,
עובדי פרימיטר. מכירה בסכומים שכמותם לא ראינו כבר מזמן בהייטק הישראלי/יח"צ

צ' פוינט חתמה היום על הסכם לרכישת חברת פרימיטר 81 הישראלית. לפי תנאי ההסכם צ'ק פוינט תרכוש את פרימיטר 81 עבור 490 מיליון דולר שווי נטו, ללא מזומן וחובות של החברה. העסקה כאמור נחתמה היום ועוד צריכה לעבור את שלבי הסגירה המקובלים, להערכת הצדדים - עוד במהלך הרבעון הנוכחי.

פרימיטר 81 הושקה בתל אביב בשנת 2018, יש לה 200 עובדים ויותר מ-3000 לקוחות בכל העולם. החברה מובילה בתחום ה- SSE (Secure Service Edge), אשר מתמקד באספקת הגנה לעובדים מרחוק על הענן ועל מכשירי הקצה. השירות של פרימיטר 81 מאפשר גלישה מהירה ובטוחה באינטרנט למשתמשים בכל מקום, תוך מתן דגש לסוגיות של פרטיות. כמו כן, פרימיטר 81 מאפשרת הטמעה פשוטה ומהירה תוך שעה אחת בלבד, לעומת ימים ארוכים בפתרונות מסורתיים, עם ניהול קל ונוח.

שגיא גידלי ועמית ברקת, מייסדי פרימטר. David Garb,
מייסדי פרימיטר 81, שגיא גידלי ועמית ברקת. הערכה כי העסקה תושלם עד לאחר תקופת החגים/David Garb

באמצעות רכישה זו, ובשילוב עם יכולות ההגנה המתקדמות של צ'ק פוינט, מתכוונים בחברה לייצר את הפתרון המהיר והבטוח ביותר בתעשייה להגנה על עבודה מרחוק של עובדים, משרדים , שירותי הענן, מרכזי מידע והאינטרנט.

התחום המדובר הפך למשמעותי במיוחד בעולם הסייבר בשל שילוב של שתי מגמות: המעבר לעבודה מרחוק כסטנדרט החדש של ארגונים מכל הסוגים, וכן מעבר המידע המואץ לענן. השינויים הללו מצריכים גישת הגנה מתקדמת שמתאימה לצרכים החדשים הללו. השילוב של פרימיטר 81 עם צ'ק פוינט, והטמעתו בארכיטקטורת ההגנה שלה ה- Infinity, ייצר את הפתרון המהיר והבטוח ביותר להגנת רשתות ענן ומשתמשים מרחוק.

גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט: "המעבר המואץ לענן וכן הצורך להגן על עובדים בכל מקום בו הם נמצאים הרחיב משמעותית את צרכי ההגנה של ארגונים. באמצעות רכישה זו, ושילוב היכולות המשלימות של שתי החברות, נעמוד בהבטחה שלנו לייצר את אבטחת הסייבר הטובה בעולם בתחום חשוב וצומח".

עמית ברקת, מייסד ומנכ"ל פרימיטר 81: "זהו מהלך אסטרטגי עבורנו שמתחיל פרק חדש בחברה. החיבור שלנו לצ'ק פוינט, מובילה עולמית בהגנת סייבר מזה 30 שנים, יאפשר לנו להרחיב ולהעצים את יכולות ההגנה שלנו באופן שייצר את הפתרון האידיאלי להגנה מרחוק בעידן המודרני ".

מדובר ברכישה ה- 7 של צ'ק פוינט בארבע השנים האחרונות, כולן חברות ישראליות (וה-18 בסה"כ).

פרימיטר 81 גייסה עד היום כ-155 מליון דולר, בין היתר מהקרנות אינסייט פרטנרס, בי קפיטל, Toba Capital, פרנסיסקו פרטנרס וספרינג וונצ'ורס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גיל שוויד. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה!
גיל שוויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט. משלים עוד רכישה משמעותית של חברה ישראלית/מערכת וואלה!, מרק ישראל סלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully