וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש על המדף? מארזי טיפוח, אביזרים וקולקציות מהודרות לחג

30.8.2023 / 8:23

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה בעולמות הטיפוח והפנאי מצאנו כאלו שתרצו להכיר: מוצרי איפור וטיפוח שמגיעים בזוגות, אביזרים מהודרים, פריטי אופנה חגיגיים, ג'ל בטכנולוגיית נעלי הריצה ומחטבים מתחת לבגדים, את אלו ועוד מצאנו על המדפים השבוע

צלליות דו צדדיות בובי בראון 215 שקל. יח"צ חו"ל,
צלליות דו צדדיות בובי בראון 215 שקל/יח"צ חו"ל

ככה זה כשיש שניים

מותג האיפור היוקרתי בובי בראון מציג: Dual-Ended Long-Wear Cream Shadow Sticks - צללית הסטיק האולטימטיבית והאהובה כעת בגרסה דו צדדית חדשה עם זוג גוונים משלימים בגימור מט ומבריק המשמשים להגדרה, תיחום, עישון או הארה של העין.

צללית הסטיק הדו צדדית מגיעה בשני גוונים משלימים בגימור מאט ומבריק שנבחרו ע"י אמני איפור מובילים, פורמולה הניתנת לבנייה בשכבות וצבע שנשאר למשך 24 שעות מבלי לדהות או להימרח.

המחיר: 215 שקל. ניתן להשיג בסניפי בובי בראון.

צלליות דו צדדיות בובי בראון 215 שקל. יח"צ חו"ל,
צלליות דו צדדיות בובי בראון 215 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * טיפוח * * * *

השראה של יופי בקופסה

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים, מציג מארז מתנה לחגים במהדורה מוגבלת: INSPIRED BY WISH BOX הכולל שניים ממוצרי הדגל של סדרת Prophecy, המבוססת על פורמולה מהפכנית, אשר פיתחה מחלקת המחקר והפיתוח של חוה זינגבוים בשיתוף עם אוניברסיטת בר-אילן.

תכשירי הסדרה מותאמים לשיטה הדו-עומקית, ומחדירים לעומק העור חומצה היאלורונית ממוזערת וקומפלקס רכיבים ייחודי המיועדים להעניק לעור הבוגר טיפול אנטי-אייג'ינג עוצמתי, ומראה קורן וזוהר.

המארז היוקרתי מותאם לחוויית טיפול שלמה ומהנה, וכולל שניים ממוצרי הדגל של המותג: קרם פנים, קרם עיניים וערכת מתנה: מארז קלפי השראה להעצמה אישית, עם ציטוטים נבחרים של חוה זינגבוים.

המוצרים בערכה:

קרם פנים PROPHECY 2 - מבוסס DEEP SKIN TECHNOLOGY המחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור. הקרם מעלה את רמת לחות העור למשך שעות רבות, מעלה את נפח העור, מעניק הגנה אנטי- אוקסידנטית עוצמתית, מפחית הופעת קמטים וקמטוטים, מעדן את מרקם העור ומקנה לו מראה רענן וזוהר.

קרם עיניים PROPHECY EYE - מבוסס DEEP SKIN TECHNOLOGY המחדיר חומצה היאלורונית לכל שכבות העור. הקרם מטפל בכל התופעות האופייניות לאזור העיניים, מעלה את רמת הלחות לזמן ממושך, מפחית מראה כהויות ונפיחות מתחת לעיניים, מגביר את גמישות העור ומטשטש קמטים וקמטוטים.

את ערכת INSPIRED BY WISH BOX ניתן להשיג דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים במחיר של 795 שקל למארז המלא. תוקף ההטבה עד גמר המלאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
hava zingboim inspired by wish box. יח"צ,
hava zingboim inspired by wish box, המחיר: 795 שקל/יח"צ

קופסת ההפתעות

לרגל השנה החדשה והרכישות מתנות לחגים יוצא מתחם הקניות עופר בילו סנטר בשיתוף פעולה עם המותג THE BEAUTY FAIRY X THE COSMETICTS COMPANY X (דה קוסמטיקס קומפוני סטור), במסגרתו ישיקו קופסת הפתעות המכילה מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה מהמובילים בעולם.

קופסת ההפתעות תכיל בין היתר: קרם עיניים, בשמים, קרם לחות, מסקרה, סומק סטיק, צללית הארה של המותגים הטובים בעולם: מאק, בובי בראון, קליניק, אסתי לאודר ועוד. חלק מהמוצרים יהיו בגודל מלא וחלקם בגודל מיוחד, המתאים בעיקר לנסיעות.

מחיר מיוחד לקופסת ההפתעות: 379 שקל (במקום 947 שקל) ניתן להשיג באמצעות אפליקציית MY OFER ולאסוף אותה מהחנות THE COSMETICS COMPANY STORE (דה קוסמטיקס קומפוני סטור). לינק לרכישה. המבצע ייערך בין התאריכים 3-15.9

beautyfairy קופסת ההפתעות בעופר בילו סנטר box. יח"צ,
beautyfairy קופסת ההפתעות בעופר בילו סנטר box/יח"צ

שמן ורדים לפנים

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי מציג שלושה מוצרים המצטרפים לסדרת VERY ROSE המבוססים על רכיבים ממקור טבעי במרקם נעים וניחוח ממכר.

Soothing micellar water - מים מיסלריים - מסיר איפור מהפנים ומהעיניים במוצר אחד, מנקה ומרכך את העור תוך שמירה על הפלורה הטבעית שלו. לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך בשטיפה. מיועד: לפנים ולעיניים. לכל סוגי העור ולעור עדין. תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 80 שקל.

Light cleansing foam3-in-1 - קצף ניקוי - מרענן ומטהר את העור תוך שמירה על הפלורה הטבעית שלו. מגן על העור מפני זיהומים ומסיר ביעילות איפור ועודף חלב. מיועד: לכל סוגי העור ולעור רגיש. ניקוי מהיר ויעיל ללא צורך בשטיפה. תכולה: 150 מ"ל, המחיר: 80 שקל.

Very rose lip balm - קרם לחות לשפתיים המכיל 100% רכיבים ממקור טבעי עם תמצית שמן ורדים, מרקם נעים ובניחוח וניל, מועשר בתמצית שמן של ורד (רוזה סנטיפוליה), אשר מופקת מעלי כותרת של ורדים מאי במרוקו וידועה בסגולותיה העשירות העוזרות לרכך שפתיים יבשות. המחיר: 75 שקל

nuxe very rose lip balm 75nis. יח"צ חו"ל,
קרם לחות לשפתיים מסדרת VERY ROSE של המותג NUXE, המחיר: 75 שקל/יח"צ חו"ל

נלחמים בקרני השמש - גם בסוף הקיץ

אולטרסול ULTRA LIGHT הוא ג'ל הגנה שקוף לפנים 50SPF המיועד לכל סוגי העור להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש. UVA&UVB BALANCE מסייע גם בהגנה מפני קרינת IR, נספג במהירות ואינו מותיר סימנים לבנים לאחר המריחה.

ג'ל ההגנה לפנים מכיל קומפלקס אנטי-אוקסידנטים, המשלב ויטמין E וקו-אנזים Q10 לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך.

הג'ל מתאים כבסיס לאיפור, עמיד במים, Oil Free, היפואלרגני, סנסיטיב, נבדק דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אוקסיבנזון, ללא מרכיבים מן החי ולא נוסה על בעלי חיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 שקל, התכולה 50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובאתר ד"ר פישר.

אולטרה לייט ג'ל הגנה שקוף לפנים. יח"צ,
אולטרה לייט ג'ל הגנה שקוף לפנים, מחיר מומלץ לצרכן: 60 שקל, התכולה 50 מ"ל/יח"צ

* * * * טיפוח לשיער * * * *

כמו אנטי אייג'ינג, רק לשיער

חברת דה איי ברנד, המשווקת את תוסף התזונה המוביל בישראל: פיל איט (FILLIT), משיקה מוצר חדשני לטיפוח השיער: GLOW IT, תחליב לשיער המשמש כמוצר משלים לסדרת השיער של דה איי ברנד, כחלק מהשאיפה לשיער בריא.

התחליב הוא ראשון מסוגו שמכיל מרכיבים עשירים לטיפוח איכותי: חומצה היאלרונית, קרטין טהור, שמן ארגן וחומצה גליקולית. הוא משמן ומחליק את סיב השערה, אבל לא משאיר אחריו שומניות ונותן מראה מלא ברק, מונע את קריעת השערה, מאחד את הקצוות המפוצלים ומצליח להביא את השיער למצב אולטימטיבי.

שימוש קבוע בתחליב השיער, מבטיח להבריא את השיער ולהעניק לו מגע קטיפתי, רך ובוהק. על מנת להנות מתוצאות טובות יותר, מומלץ למרוח את התכשיר על שיער לח או רטוב, לכל אורכו ועל הקצוות (לא בקרקפת). לתחליב שיער של גלו איט ריח נעים ומתאים לשימוש יומיומי.

המחיר לצרכן: 159 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של החברה

גלואו איט מבית דה איי ברנד 159 שקל. שי הנסב,
GLOW IT, תחליב לשיער, המחיר לצרכן: 159 שקל./שי הנסב

פינוק מכף רגל ועד ראש

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, משיקה מארז קיץ חלומי במהדורה מוגבלת של צמד דואו עם שני מוצרי Best sellers: שמן טיפולי / שמן טיפולי לייט 100 מ"ל + קרם גוף בניחוח Fragrance original 360 מ"ל.

שני המוצרים מועשרים בשמן ארגן מזין, ובעלי הניחוח האייקוני של Moroccanoil המשלב ריחות ענבריים ופרחוניים.

שמן טיפולי /שמן טיפולי לייט - 100 מ"ל - הבסיס החיוני לכל עיצוב, הוא משמש גם לשיקום שיער וגם לריכוך, עיצוב וגימור. בעל נוסחה מיוחדת המותאמת לשיער דק, דליל או מובהר. על פי מחקר בלתי תלוי, שימוש אחד בשמן הטיפולי הגביר את הברק בעד 118%.

קרם גוף 360 מ"ל - Fragrance Original - קרם קליל במיוחד אשר נספג במהירות, ומכיל שמן ארגן ואלוורה. בניחוח המוכר והאהוב של Moroccanoil.

מחיר המארז: 220 שקל (במקום 270 שקל) את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאויל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר החברה

מורוקנאויל משיקה מארז דרים דואו מחיר 220 שח במקום 270 שקל. יח"צ,
מורוקנאויל משיקה מארז דרים דואו מחיר 220 שקל במקום 270 שקל/יח"צ

* * * * אופנה * * * *

נוסטלגיית חג בלבן

טיטי איינאו נבחרה להוביל את קמפיין קולקציית החג של מותג האופנה יאנגה. מהחברה נמסר כי הבחירה בטיטי להובלת הקמפיין, מוסיפה מימד חדש ומרהיב לקולקציה, שכן טיטי מייצגת את האישה העוצמתית, בעלת כריזמה המשלבת בין קריירה לאימהות.

הקולקציה עוצבה בהשראת ניחוחות נוסטלגיים: הצבע הלבן הטהור לצד צבעוניות עדינה בגווני הפסטל מעשירים את הקולקציה ומדגישים את השמחה והחגיגיות. הפרינטים הפרחוניים הכה מזוהים עם יאנגה שולבו גם בקולקציה זו ויוצרים אווירה רומנטית וחגיגית במיוחד.

טווח מחירים: 80-260 ששקל ניתן להשיג בסניפי הרשת

יאנגה, מחיר גופיה 130 שקל, ברמודה 180 שקל,  ז'קט  260 שקל. שי פרנקו,
יאנגה, מחיר גופיה 130 שקל, ברמודה 180 שקל, ז'קט 260 שקל/שי פרנקו

בית האופנה טומי הילפיגר משיק את קולקציית הקפסולה Tommy x Supervsn, בשיתוף עם מותג הסטריט מלוס אנג'לס Supervsn Studios כמחווה "לאנשים הצבעוניים שיוצרים את אמריקה", המרקם הרב-תרבותי ומארג הקהילות המגוונות המרכיבות את ארה"ב.

המפגש בין הקו Tommy Jeans לבין המותג מאל.איי שם דגש על המקורות הקהילתיים של שני המותגים האורבניים.

הקולקציה מציגה את "אמריקנה" כרקמה חדשה החוגגת את האופן בו קהילות מתאחדות על מנת לעצב תרבות. הקונספט משקף חזון מלא תקווה עבור ארה"ב וקריאה לאנשי קריאייטיב לעצב את העולם שהם רוצים לראות. תחת אג'נדה לקידום יוצרים אמריקאים צעירים, חוגג שיתוף הפעולה את הקריאייטיביות של הדור הבא.

הקולקציה Tommy x Supervsn, מונה 9 דגמי יוניסקס במראה אוברסייז, ביניהם טי-שירטס, סווטשירטים ומכנסי גלישה, המציגים פסיפס שטוף שמש המשקף את מצבה המנטלי של אל.איי. גוונים דהויים של ירוק, חום, כתום, בז', צהוב ולבן המשדרים אופטימיות נינוחה.

על הפריטים מתנוסס הדפס של דגל שיתוף הפעולה, המסמל את אמריקה החדשה בעזרת שילוב של פייזלי במיקס גיאומטרי עם צבעי דגל ארה"ב. חלק מהפריטים כוללים גם הדפסי טאי-דאי וקאמופלאז'. ההשקה החגיגית היא חלק מסדרת קפסולות נוספות שיגיעו בקרוב.

טווח מחירים: 339-949 שקל. הקולקציה תימכר בלעדית ב-FIVE POINT FOUR, דוד אלעזר 27, מתחם שרונה תל אביב

tommy hilfiger x supervsn להשיג בלעדית בחנות five point four שרונה תל אביב. יח"צ חו"ל,
tommy hilfiger x supervsn להשיג בלעדית בחנות five point four שרונה תל אביב/יח"צ חו"ל

בוהו שיק מסוגנן לחורף

סאקס מציגים עיצובים חדשניים לחורף הקרוב עם הקפדה על הפרטים הקטנים, איכות הבדים, הצבעים העמוקים והסגנון הרומנטי.

הקולקציה החדשה שואבת השראה ממגמות האופנה האחרונות ומייצגת שילוב ייחודי של חמימות, נוחות וסטייל: מסריגים נעימים ועד מעילים וג'קטים עם סטייטמנט בסגנונות בוהו שיק ייחודיים, באמצעות הדפסים, טקסטורות, שטיפת בד ייחודית, פריטי שיק ספורטיביים ואפשרויות אלגנטיות - כל אלו יוצרים יחד מראה קז'ואל מתוחכם, מהבוקר ועד הלילה.

קולקציית החגים כוללת וריאציות של גוונים מונוכרומטיים של אפור, לבן וקאמל שמלות וחולצות ממשי וסאטן בגזרות רומנטיות ופרטים עם נגיעות של תחרה ופרטי רקמה נשיים.

טווח מחירים: 218-2998 שקל, מטופים, חצאיות ומכנסיים ועד סריגים, ג'קטים ושמלות . להשיג ברשת חנויות סאקס ובאתר

סאקס קולקציית חורף 2023. שי יחזקאל,
קולקציית החורף של סאקס, טווח מחירים: 218-2998 שקל/שי יחזקאל

ההופעה של מאלומה

המפגש המנצח בין בית האופנה BOSS לבין יצרנית הרכב PORSCHE עושה זאת שוב, ומציג קולקציה חדשה הממזגת את העבר בהווה עם עיצובים על-זמניים בשיק אלגנטי המגלם רוח של נינוחות ספורטיבית, שאפתנות ונחישות.

הסיפור הסינרגי של שני המותגים כולל מגוון מרענן של פריטים מוקפדים, המשלבים אסתטיקה מחויטת לצד אלמנטים קז'ואליים המתאימים ללבישה מבוקר עד לילה. אחד המאפיינים הבולטים הוא השימוש בפלטת צבעים שבה שולטים החום והשחור, מה שמאפשר הטמעה מושלמת בכל מלתחה גברית, בעוד אלמנטים מסוגננים בגווני ניאון עדינים משלימים את התמונה בטאץ' רטרו חדשני.

כמו בקולקציה הקודמת, גם הקפסולה הזו מלוטשת ומכילה פריטי מפתח כמו ז'קט עור, חולצות פולו, מכנסי ג'ינס או ג'וג, כובעי מצחייה ונעלי סניקרס. את הסדרה מלווה הלוגו המחודש בגרפיקה מעוגלת שמציגה את שמות שני המותגים על רקע צללית דגם פורש 911 האלמותי.

את קמפיין הקולקציה מוביל זו העונה השנייה הזמר הקולומביאני מאלומה, אשר מייצג את התשוקה לנהיגה בשילוב העדכנות המודרנית של לבוש סמארט-קז'ואל.

טווח מחירים: 349-5,490 שקל. להשיג בחנויות הדגל של BOSS ובאתר פקטורי54

פורש. יח"צ חו"ל,
BOSS X PORSCHE, קולקציה משותפת של בית האופנה עם יצרנית הרכב, טווח מחירים: 349-5,490 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * הלבשה תחתונה * * * *

מחטבים מתחת לבגדים

ZOHARA משיקה גופיה מחטבת, שהיא שכבת הבסיס האולטימטיבית המעניקה אקסטרה חיטוב באזור הבטן, תמיכה והחלקה.

הגופייה, מגיעה בצבעים שחור וניוד, הנה בעלת שכבת בד כפולה, ומשמש כתחליף אידיאלי לחזייה, היות והיא מעניקה תמיכה מושלמת לחזה. כמו כן, היא בעלת רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות.
בתקופת החורף היא משמשת גם כשכבת חימום, ואילו בחודשי הקיץ היא מהווה כתחליף מושלם לחזייה ופתרון לפריטים שקופים.

היתרונות של הגופיה המחטבת: שכבת בד כפולה, רצועות מתכווננות, כריות ריפוד נשלפות, תחליף אידיאלי לחזייה, פס סיליקון בחלק התחתון למניעת התגלגלות, בד קליל ונושם, מעניק תחושה של תמיכה אחידה, מראה חלק ומחוטב.

מחיר: 290 שקל, להשיג ב- ZOHARA, דיזנגוף 255 ת"א ובאתר של ZOHARA

zohara fw23 גופיה מחטבת 290 שקל. שי פרנקו,
zohara fw23 גופיה מחטבת 290 שקל/שי פרנקו

* * נעליים ואביזרי אופנה * *

ג'ל בכפות הרגליים

המותג היפני Asics גאה להכריז על הדגם החדש GEL-KAYANO 30, הדגם GEL-KAYANO 30 בסדרה הפופולארית בעל עיצוב ייחודי המעניק יציבות ונוחות אופטימלית המשפרת משמעותית את חווית הריצה. הדגם תוכנן להתאמת יציבה אופטימלית עם יותר ריפוד, מגע מלא עם הקרקע, נחיתות רכות מתמיד ויציבות בחלק העליון של הנעל.

הדגם החדש משלב את טכנולוגיית ה - Pure Gel החדשה המספקת בלימת זעזועים משופרת, נחיתות רכות ומעברים חלקים יותר ואת טכנולוגיית 4D GUIDANCE SYSTEM החדשה הכוללת 4 מימדים (מימד רוחב, מימד אורך, מימד עומק ומימד הזמן) כמענה לקריסה של כף הרגל, בעיה שכיחה למדי, אשר יכולה להוביל לפציעות.

הדגם מגיע עם ריפוד FF BLAST PLUS ECO קל משקל וסוליית ביניים המוגבהת ב- 4 מ"מ המציעה תנועה נוחה יותר לריצה אנרגטית וקלה יותר, הדגם החדש עשוי מ- 20% מקורות מתחדשים לשמירה על הסביבה ועם 20% יותר שכבת קצף לנחיתה רכה וקופצנית יותר.

המחיר לצרכן: 849 שקל. הדגם החדש נמכר בסניפי Asics נמל תל אביב, קניון TLV ,קניון חיפה,
באתר ובחנויות ספורט נבחרות

asics_gel-kayano 30 __מחיר 849 שקל. יח"צ חו"ל,
דגם GEL-KAYANO 30, של המותג Asics המחיר לצרכן: 849 שקל/יח"צ חו"ל

זה הזמן שלך לזרוח

מותג התכשיטים LE BIJOE PARIS משיק קולקציית תכשיטי ערב נוצצת במיוחד, כמו חגיגה של אלגנטיות ותחכום שמעניקים מראה אצילי ורושם מתמשך לכל אירוע.

בקולקציה מגוון רחב של תכשיטים לערב שנועדו לשקף את השמחה והשפע של עונת החגים והאירועים, החל משרשראות תליון קלאסיות מעוטרות באבנים נוצצים, טבעות קוקטייל נועזות ומרשימות, עגילי טיפה אלגנטיים, עגילי נברשת מדהימים ועד לצמידים.

כדי לחגוג את השקת קולקציית החגים והערב LE BIJOU PARIS תציע מבצעים והנחות בלעדיות לזמן מוגבל באתר האון ליין של המותג.

טווח מחירי הקולקציה 299-1400 שקל. ניתן להשיג באתר האון ליין של המותג

le bijou. נטשה זריקר,
טווח מחירים לפריטים של מותג התכשיטים LE BIJOE PARIS הוא: 299-1400 שקל/נטשה זריקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully