וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אלון מונה לדירקטור חדשנות בינה מלאכותית בחברת הסייבר אורקה סקיוריטי

10.8.2023 / 17:56

אלון הצטרף לאורקה לפני שנה וחצי לאחר שהחברה רכשה את חברת הסייבר שהקים RapidSec. ראפיד-סק פיתחה טכנולוגיה להגנה על יישומי אינטרנט מפני מתקפות צד-לקוח ו-API

שי אלון. עידן גרוס,
שי אלון/עידן גרוס

חברת הסייבר Orca Security ממנה את שי אלון לדירקטור חדשנות בינה מלאכותית והוא יוביל את יוזמות סקיוריטי בשילוב עם כלי Generative AI מתקדמים, כחלק מצוות ה-CTO של החברה.
אורקה שילבה בחודשים האחרונים טכנולוגיה מבוססת Chat GPT בפעילותה, שיוצרת בנוסף להתראות מפני סיכונים פוטנציאליים לצוותי האבטחה גם הצעות לפתרונות מיידיים, המונעים ע"י בינה מלאכותית, ומותאמים לשיטות המועדפות על המשתמשים לטיפול באיומים, בין אם באמצעות חיבור מרחוק, קונסולת הענן או פלטפורמות אחרות. חידוש זה מייעל את התהליך והופך את התגובות לאיומים למהירות ומדויקות יותר.

שי אלון הצטרף לאורקה לפני שנה וחצי לאחר שהחברה רכשה את חברת הסייבר שהקים RapidSec. ראפיד-סק פיתחה טכנולוגיה להגנה על יישומי אינטרנט מפני מתקפות צד-לקוח ו-API, שהוטמעה בפלטפורמה של אורקה סקיוריטי. שי שימש בעבר מייסד משותף של Chat Leap, שפיתחה פלטפורמת No Code לבניית צ'אטבוטים שיווקיים באמצעות בינה מלאכותית ולפני כן ראש צוות ב-Totango. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.

שי אלון: "אבני היסוד של התוכנה נסבו באופן היסטורי סביב מסדי נתונים, אחסון, יכולות עיבוד (קוד בשרתים) ולקוחות בדפדפנים, אפליקציה וכו'. התפתחות טכנולוגיות הבינה המלאכותית יצרו שכבה קוגניטיבית לתוכנה "השכבה החושבת", ואנחנו עומדים על סף שינוי פרדיגמה בזכות חידוש זה. הרובד הקוגניטיבי הזה לא רק משלים את פעילותם של החלקים הבסיסיים של התוכנה, הוא אף משפר אותם. מדובר בשכתוב של הכללים של מה שניתן להשיג עם פלטפורמות דיגיטליות, והשמיים הם הגבול. יש לנו תכניות רבות באורקה לעשות שימוש בטכנולוגיות אלו למען לקוחותינו, להפוך את פעילותם ליעילה ונוחה אף יותר. המשמעות היא שתוכנות העתיד יהיו נוחות, חכמות וטובות יותר מאי פעם. אני שמח וגאה להוביל את התחום החדשני בחברה ולהגדיר אותו מחדש."

Orca Security הוקמה בשנת 2019 על ידי שמונה מייסדים ופיתחה את טכנולוגיית ה- SideScanning, לאבטחת נכסי הארגון בענן. המערכת של אורקה, המוגנת בפטנט, פרוסה במאות ארגונים ברחבי העולם. המערכת מותקנת בזמן קצר ביותר שהיא אוספת נתונים ומזהה באגים, תוכנות זדוניות, הגדרות שגויות, סיסמאות חלשות, דליפות וסיכונים. זאת בשונה מפתרונות שמצריכים התקנות שנמשכות חודשים ארוכים ואף שנים, היוצרות עומסים על משתמשי המערכת ופוגעות בביצועים. הפלטפורמה של אורקה משתמשת במידע מתוך הארגונים כדי לתעדף התראות קריטיות בודדות מבין אלפי, ולפעמים עשרות אלפי התראות קיימות.

אורקה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר ומעסיקה 460 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם וממשיכה בתהליך ההתרחבות וקליטת עובדים. בשנה האחרונה הגיעה החברה לשורה של הישגים, בהם בחירתה לשותף אבטחה עולמי של AWS ומקום עבודה מוביל בתחום הסטארטאפים על ידי פורבס האמריקאי. בנוסף הכירה גרטנר באורקה סקיוריטי כיצרנית ייצוגית בתחום ה-CNAPP - פלטפורמות להגנה על יישומי ענן ואילו פרוסט אנד סאליבן העניקו לחברה תואר של מנהיגות בתחום מתן הערך ללקוחות בתחום פעילות החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully