וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדת מקל-גב: YOLO משיקה ילקוט אורטופדי בייצור עצמי

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 11:02

רשת YOLO, שעד כה ייצרה ילקוטים בשיתוף עם קל-גב, נפרדת ממנה ומציגה קולקציות המשלבות חדשנות מוצרית עם עיצוב ייחודי

מהחנויות המשודרגות של המותג yolo. יח"צ,
נפרדת מקל גב: YOLO משיקה לראשונה ילקוט אורטופדי בייצור עצמי/יח"צ

מותג הילדים ובני הנוער YOLO, משיק את קולקציות החזרה לבית הספר 2023 וגאה להציג לראשונה, ילקוטים לתלמידי הכיתות הנמוכות, המיוצרים לראשונה באופן מלא על ידי המותג. עד לשנה הנוכחית, תיקי החזרה לביה"ס של YOLO יוצרו ע"י "קל גב" יצרן התיקים הגדול בישראל, וכעת הם מיוצרים בסין בעיצובים בלעדיים וב-2 דגמים אורטופדים שונים ועוד אחד שהוא חצי אבל במחיר גבוה מהאחרים.

המותג, שמציג מגוון רחב מאד של מוצרים בעיצוב מקורי תחת הקטגוריה "חזרה לבית הספר", מצהיר כי למרות השינוי בשער הדולר, למעט פריטים בודדים, המחירים נשארו זהים למחירים בשנה שעברה, כלומר, מגמת עליית המחירים שאפיינה את השוק בשנים האחרונות, נעצרה, ככל הנראה בשל הוזלה משמעותית בעלויות ההובלה הימית.

כמידי שנה, ממשיך המותג YOLO לעשות שימוש בחומרים מיוחדים ועיצובים בלעדיים עם אלמנטים מעולמות הספורט (כדורגל והכדורסל), שילובי טאי דאי, הדפסים מנומרים, גרפיטי ועוד.

לדברי הבעלים, יעל יגלום: "לאחר עבודת פיתוח שנמשכו כשנה, אנו נרגשים להשיק את קולקציית הילקוטים האורטופדים לתלמידי הכיתות הנמוכות, בייצור עצמי מלא תחת המותג YOLO, וזאת לצד בשורות חדשות נוספות ושיתופי פעולה מרגשים לקראת פתיחתה של 'עונת החזרה לבית הספר'".

2 דגמים ש-YOLO הגתה, פיתחה, עיצבה וייצרה עבור הכיתות הנמוכות הם דגמי SOLO ו-PRO:

תיקי SOLO yolo, המחיר: 299 שקל. יח"צ,
תיקי SOLO yolo, המחיר: 299 שקל/יח"צ

ילקוטי SOLO

הילקוט מדגם SOLO הוא קל משקל ובעל מערכת גב אורטופדית ורצועות גב נוחות הניתנות להתאמה.

לתיק 2 תאים מרכזיי, תא קטן לאחסון מזון ו-2 כיסי צד לאחסון בקבוקי שתייה או חפצים אישיים קטנים. התיק כולל כיסוי נשלף להגנה מפני גשם ובסיס הילקוט קשיח ליציבות מלאה.

יתרון חשוב ונוסף לדגם זה, הוא החיבור שמתאפשר לעגלת נשיאה במידת הצורך (העגלה נמכרת בניפרד) המידות: 31*42*19, הנפח: 24.7 ליטר, המשקל: 1000 גרם, המחיר: 299 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תיקי yolo pro, המחיר: 299 שקל. יח"צ,
תיקי yolo pro, המחיר: 299 שקל/יח"צ

ילקוטי PRO

ילקוט מדגם PRO מיועד לכיתות הנמוכות, בעל מערכת גב אורטופדית, 2 תאים מרכזיים ועוד תא מבודד לאחסון מזון, 2 כיסים צדדים אשר מותאמים לבקבוקי מים מכל צעד וכיס קדמי קטן נוסף. בסיס התיק הינו חזק ויציב, התיק מגיע עם כיסוי גשם מובנה, רצועות מתכוונות לתמיכה בטוחה והינו קל משקל.

יתרון חדש ועיקרי של דגם זה: הוא מאובזר ברצועות מותן עבות ויציבות עבור סגירה מותאמת על הגב התחתון של הילד כדי לאפשר עצמאות מלאה בנשיאה וחלוקת משקל באופן שווה על גב הילד. תיק בסגנון המוצ'ילה למטיילים, אבל בגרסת ילדים. המידות: 41*30*20, הנפח: 25 ליטר, המשקל: 1000 גרם. המחיר: 299 שקל.

תיק טרולי של YOLO המחיר: 320 שקל. יח"צ,
תיק טרולי של YOLO המחיר: 320 שקל/יח"צ

ילקוטי T- roll

ילקוט מדגם T- roll מציג שילוב מרענן בין ילקוט חצי אורתופדי לטרולי עם ידית נשיאה וגרירה על גלגלים מובנים, תוך שמירה על הכתפיות לצד אפשרות לנשיאה על הגב בקלות ובנוחות.

התיק מכיל 4 תאים: תא אחד מרכזי, 2 כיסים צדדים לבקבוקי השתייה וכיס רוכסן פנימי. המידות: 39*32*16, הנפח: 26 ליטר, המשקל: 1.9 קילו. המחיר: 320 שקל.

yolo ילקוט 2 ב-1, המחיר: 240 שקל. יח"צ,
ילקוט 2 ב-1, כעיצוב מנומר בלעדי ל-YOLO, המחיר: 240 שקל/יח"צ

הופכים ל- one stop shop

YOLO לוקחת השנה את הביטוי one stop shop צעד אחד קדימה:

בנוסף לתיקים שייצרה, היא מציעה מגוון רחב נוסף של תיקים, גם לבוגרים יותר וכן לבני נוער. הין הפריטים שתמצאו לצד התיקים: מחקים, דבקים, מספריים, סט הנדסי ומחוגה, תיקיות, יומנים, מחברות חכמות, גאדג'טים למחשב, כלי כתיבה, ציוד לשולחן הלימודים, קופסאות אוכל, בקבוקים ועוד.

סניפים חדשים שהצטרפו לקראת הקיץ: אילת, יקנעם, עזריאלי הרצליה אאוטלט. ניתן להשיג את הקולקציה בכל אחד מ-16 סניפי הרשת ובאתר המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully