וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש הגדול: פעילות למשפחה בפחות מ-30 שקל? יש דבר כזה

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 10:37

חברת הפינטק הישראלית, רייזאפ, משיקה את "אתגר אוגוסט": פרויקט טכנולוגי-קהילתי המציע מגוון ימי פעילויות חווייתיות לכל המשפחה ודייטים להורים המותשים בעלות של עד 30 שקל. על הצד הטכנולוגי אחראי בוט מבוסס ChatGPT שיגבש לכם רעיונות לפעילות בהתאם ליכולתכם הכלכלית

ארבעה ילדים משחקים בחוץ - שוכבים בדשא על הגב ומרימים רגליים. ShutterStock
מנצחים את אוגוסט: רייזאפ מציעה פעילויות למשפחה בעד 30 שקל/ShutterStock

עם הזינוק ביוקר המחיה, האינפלציה וסביבת הריבית הגואה, החליטה חברת הפינטק הישראלית רייזאפ, להביא בשורה חדשה למשפחות - ולשם כך גייסה את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר שעומדים לרשותה, הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה האנושית.

רייזאפ, ששמה לה ליעד לשפר את הרווחה האישית ואת התנהלותם הפיננסית של משתמשיה, משיקה את "אתגר אוגוסט" - מיזם ייחודי שמטרתו לעזור להורים ומשפחות לשרוד את ימי אוגוסט המאתגרים בתקציבים שפויים, אך מבלי לוותר על ההנאה והחוויות שבחופשת הקיץ. תוצרי האתגר התקבלו משילוב בין יכולות הבינה המלאכותית הג'נרטיבית לחוכמת ההמונים של חברי קהילת רייזאפ.

הפרויקט של רייזאפ מורכב ממספר ימי קונספט אקסקלוסיביים בנושאים שונים, למשל: "יום יוניקורן", "יום יפן", "יום תעופה", "יום יוטיוב", "יום גיבורי על" ועוד, הכוללים רעיונות לפעילויות ואטרקציות בנושא הנבחר, בתקציב של עד 30 ₪ בלבד.

גם על ההורים המותשים חשבו ברייזאפ, וגיבשו עבורם מבחר מגוון ודינמי של הצעות לדייטים באותו התקציב. עוד ייהנו משתתפי ומשתתפות האתגר מטיפים יומיים לחיסכון חכם בימי הקיץ שנותרו עד לתחילת הלימודים, ומרוח גבית של קהילת רייזאפ הענפה, שמידי יום תתרום מניסיונה ומהידע שלה ותעניק מידע שימושי להורים בדרך להשגת היעד הנכסף - לשרוד את אוגוסט בכיף ועם מינימום הוצאות.

אתגר אוגוסט של רייזאפ. יח"צ,
"אתגר אוגוסט", יוזמה קהילתית-טכנולוגית של רייזאפ לימי פעילות עם ילדים בעלות של עד 30 שקל/יח"צ

בינה מלאכותית פוגשת בינה אנושית

אתגר אוגוסט מבוסס כולו על השילוב האופטימלי שבין הבינה המלאכותית לבינה האנושית. רייזאפ גייסה את יכולות הבינה המלאכותית הג'נרטיבית, ובאמצעות chatGPT בנתה את ימי הקונספט שהיא מציעה למשתמשים. בשלב השני, ימי הקונספט שהתקבלו נערכו ודויקו על ידי חברי הקהילה שנרתמו לסייע למען המטרה החשובה והפכו את ההרפתקאות לעשירות וחווייתיות יותר לכל המשפחה וגם להורים ולזוגות.

כדי לסייע למשפחות לגבש רעיונות לפעילויות והרפתקאות מקוריות התואמות את העדפותיהן האישיות ויכולתן הפיננסית, רייזאפ החליטה להנגיש לציבור הרחב את הפתרון הטכנולוגי שבנתה לטובת האתגר. החברה השיקה בוט חכם מבוסס gpt4, שיוצר הרפתקה ביתית ופרסונלית שמותאמת לאופי הילדים ולתקציב שהוגדר מראש.

המשתמשים ידרשו להזין את הנושא עבורו היו רוצים לקבל רעיונות לפעילויות (כמו למשל "גיבורי על"), את גילאי הילדים או הילדות עבורם הן מיועדות ואת התקציב היומי שברצונם להשקיע. בתום פעולה פשוטה זו, יקבלו המשתמשים לוואטסאפ או לתיבת המייל שלהם קובץ עם רעיונות שונים לפעילויות והדרכה כיצד ניתן להוציא אותם אל הפועל בצורה המיטבית והחסכונית ביותר.

כמי שפועלת לשנות את היחסים המורכבים שבין האדם לכסף, ובפרט במציאות הכלכלית המאתגרת של ימינו, רייזאפ שמה דגש מהותי על העול הפיננסי שמביא עמו חודש אוגוסט. בשנתיים האחרונות סייעה החברה למאות אלפי משפחות לשרוד את אוגוסט באמצעות פרוייקט קהילתי שיתופי שהציע מאות פעילויות איכותיות בתקציבים נמוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובל סמט, רייזאפ. יח"צ,
יובל סמט, מנכ"ל וממייסדי רייזאפ/יח"צ

"ההוצאות המצטברות מייצרות לחץ נפשי בקרב הורים"

יובל סמט, מנכ"ל וממייסדי רייזאפ: "מאז ומתמיד אוגוסט הוא חודש מאתגר להורים שבינינו, והשנה - עם המחירים שעולים - הוא הפך מאתגר מאי פעם. כל הורה רוצה למלא את הקיץ של הילדים בחוויות, אבל קשה שלא להיכנס ללחץ מההשלכות של החופש על חשבון הבנק.

ההוצאות המצטברות, העדר המסגרות והקושי במציאות תעסוקה איכותית לילדים - כל אלה מייצרים לחץ נפשי שלא מאפשר להיות בטוב עם כסף. כדי לאפשר לכל המשפחות בישראל לעבור את הקיץ בטוב, שילבנו בין הכוח הטכנולוגי של הבינה המלאכותית לבין חוכמת ההמונים של קהילת רייזאפ, ויצרנו את "אתגר אוגוסט".

כל מה שצריך זה להחליט על תקציב הוצאה לאוגוסט, ואנחנו נעשה הכל כדי לעזור לך לעמוד בו: מבוט שיוצר הרפתקאות במיוחד עבור הילדים שלך, דרך שפע של הצעות לפעילויות שימלאו ימים שלמים בחוויות, לצד מאגר של אטרקציות משתלמות בכל רחבי הארץ בפחות מ-30 ש"ח, טיפים להתנהלות כלכלית נכונה ואפילו פינוקים להורים העייפים. משתתפי ומשתתפות האתגר יקבלו את כל הכלים לנצח את אוגוסט, בכל סכום ובלי להתפשר".

אתגר רייזאפ ובוט הבינה המלאכותית ילוו את המשפחות למשך שלושת השבועות הבאים עד סוף חודש אוגוסט ויהיו פתוחים לציבור הרחב ללא עלות; ניתן להצטרף לאתגר או להשתמש בבוט דרך עמוד האינסטגרם או האתר של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully