וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעים לסביבה: עלייה במספר החברות העסקיות שמגדירות מכסת פחמן בטיסות

13.8.2023 / 13:14

החברות עוקבות אחר צריכת הפחמן ובמקרה של חריגה ממכסת הפחמן שתוכננה, חברה יכולה לקבל החלטה על צמצום כמות הטיסות עד כדי עוצר טיסות

מטוס איירבאס 350 סינגפור איירליינס A350-900ULR. Singapore Airlines, אתר רשמי
עברת את המכסה? עצור טיסה/אתר רשמי, Singapore Airlines

עליה במודעות הסביבתית במגזר העסקי: דיזנהאוז גרופ, חברה המובילה בתחום של תיירות עסקית, מפרסמת כי ניכרת עליה במספר החברות שמפקחות על כמות הפחמן הנפלטת במסגרת טיסות עסקיות של עובדים, תוך מודעות לנזק הסביבתי.

הבקרה והפיקוח נעשים באמצעות דוחות שוטפים שמספקת דיזנהאוז גרופ לחברות. הדוחות כוללים בין היתר את פירוט הטיסות ואת כמות הפחמן הנפלטת בכל טיסה. כמות הפחמן משתנה בהתאם למשך הטיסה, סוג המטוס וגודלו וכן בהפחתת משקל המטוסים, התקנת כנפונים ובחירת מסלולי טיסה אשר מצמצמים את צריכת הדלק ומכאן פליטת הפחמן.

דיזנהאוז גרופ היא הנציגה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL המנהל את מערך הנסיעות הכולל עבור עשרות אלפי חברות גלובאליות. BCD, ובתוך זה גם דיזנהאוז, מקפיד על יישום עקרונות סביבתיים מול הלקוחות, בין השאר גם על ידי המלצה על בחירת מלונות "ירוקים" וידידותיים לסביבה, הזמנת רכבים היברידים או חשמליים בלבד, ציון CO2 בכל מערכות הזמנת הטיסות לשיקול דעת המזמין, הוצאת דוחות הכוללים התייחסות להיבט הסביבתי הכרוך בנסיעה העסקית (טיסות, מלונות, רכבים ועוד) שימוש במסמכי נסיעה דיגיטליים הנשלחים למייל ולנייד והורדת השימוש בנייר.
החברות עוקבות אחר צריכת הפחמן ובמקרה של חריגה ממכסת הפחמן שתוכננה, חברה יכולה לקבל החלטה על צמצום כמות הטיסות עד כדי עוצר טיסות.

חני סובול. יחצ,
חני סובול/יחצ

חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז גרופ: "אנחנו רואים יותר ויותר הנהלות שמדיניות האחריות הסביבתית שלהן מתרחבת ומיושמת בכל היבט של פעילות החברה, בין השאר גם במדיניות הטיסות שלהן. העובדים נותנים לזה משקל, וגם לקוחות החברה. זו מגמה שקיימת כבר שנים בעולם, ועכשיו היא גם מתחזקת בישראל. זו כבר לא רק ברמה ההצהרתית ולא רק ברמת המלצה אלא הנחיה בפועל. בהיותנו חלק מתאגיד בינלאומי, יש לנו את הכלים המעשיים לספק לחברות להוציא לפועל את המדיניות שנקבעה על ידן".

  • עוד באותו נושא:
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully