וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד מרותק למסך כל היום? אתם חייבים לקרוא את הכתבה הזו

בשיתוף כלל ביטוח ופיננסים

12.9.2023 / 14:19

כלל ביטוח ופיננסים מציגה ביטוח סייבר למשפחה, לכיסוי מקרי שיימינג ובריונות רשת, שחזור מידע דיגיטלי ופשעי כופר, גניבת זהות, פישינג, גניבת כספים ועוד

איומי סייבר. ShutterStock
"ביטוח סייבר למשפחה, הראשון מסוגו בישראל, מקנה הגנה לכל המשפחה מפני סכנות הרשת הדיגיטלית"/ShutterStock
ביטוח סייבר למשפחה, הראשון מסוגו בישראל, מקנה הגנה לכל המשפחה מפני סכנות הרשת הדיגיטלית

בישראל 2023, אין כמעט ילד שלא מבלה מול מסך המחשב או הסמארטפון - בין אם במשחק כזה או אחר או סתם בגלישה ברשת או ברשתות החברתיות. בעוד שבשנת הלימודים לילדים יש לא מעט מטלות, עיסוקים ושיעורי בית, בחודשי הקיץ, עם סיום השנה, זמן המסך רק הולך וגדל.

אז נכון, לגלישה באינטרנט יש אמנם לא מעט יתרונות, אך גם חיסרון גדול למדי - הרשת עלולה להיות גם מפחידה ואפלה, כשבמהלך הגלישה, הילדים שלנו עלולים להיחשף לבריונות ברשת ואיומי סייבר שונים.

בחברת כלל ביטוח ופיננסים הבינו את החשיבות של הגנת סייבר מקיפה, ובליווי חברת פורס מז'ור היא מציעה לראשונה בישראל ללקוחות פרטיים פתרון ביטוחי חדש וייחודי להגנה מקיפה מפעילות הרשת הדיגיטלית והסכנות הטמונות בה. מדובר במעטפת ביטוחית רחבה ויחידה מסוגה בישראל, אשר מגנה מפני תקיפות ואיומי סייבר, אלימות וסחטנות רשת.

בניגוד לחברות אחרות במשק, שמציעות חבילות הגנה חלקיות, כלל ביטוח ופיננסים מציעה חבילת הגנה מקיפה, כולל מוקד שירות 24/7, טיפול באירועי פישינג, החזרים בגין הוצאות משפטיות, שחזור נתונים והגנות נוספות ללא עלות.

הביטוח כולל כיסוי רחב למקרי בריונות רשת ושיימינג, שחזור מידע דיגיטלי ופשעי כופר, גניבת זהות, פישינג וגניבת כספים אונליין. פוליסת הביטוח מספקת למבוטחים החזר הוצאות עבור ייעוץ משפטי ופסיכולוגי, סיוע וייעוץ של מומחה סייבר לשחזור מידע שנפגע כתוצאה מתוכנות זדוניות, מתקפת סייבר ודרישת כופר, והחזר כספי כנגד גניבת כספים באמצעים דיגיטליים.

ילדה צעירה גולשת באינטרנט באמצעות הטלפון הנייד. ShutterStock
ילדה צעירה גולשת באינטרנט באמצעות הטלפון הנייד/ShutterStock

עלית כספי, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת ביטוח כללי בכלל ביטוח ופיננסים ציינה: "ביטוח סייבר למשפחה, הראשון מסוגו בישראל, מקנה הגנה לכל המשפחה מפני סכנות הרשת הדיגיטלית. היכולת כיום לפרוץ למחשב, לטלפון הנייד או לבצע קמפיין השמצה לאדם פרטי, מאוד גבוהה. להבדיל מהמגזר העסקי, שלרוב ממוגן ברמה כזו או אחרת, המגזר הפרטי חשוף הרבה יותר לאיומי סייבר וסכנות הרשת, וקשה לו להתאושש גם מתקיפת סייבר קטנה ביותר. כיסוי סייבר למשפחה, מעניק ערך מוסף משמעותי ללקוחותינו הפרטיים ולסוכנינו בעידן דיגיטלי מתפתח, על ידי כיסוי ביטוחי רחב במגוון תחומים וכלים להתמודדות ולהתנהלות בטוחה יותר במרחב הדיגיטלי. זוהי בשורה ממשית לציבור הרחב".

דן לוינסון, מומחה להגנה עצמית בסייבר בחברת פורס מז'ור, מדגיש: "המגזר הפרטי מהווה טרף קל להאקרים וגורמים זדוניים הפועלים ברשת, זאת כיוון שהיכולת שלנו להתגונן כאנשים פרטיים נמוכה בהרבה מזו שמיושמת במגזר העסקי. התופעות של סחיטה, פריצה לטלפונים ניידים ומחשבים ואלימות בזירה הדיגיטלית בקרב מבוגרים וילדים זינקה באופן משמעותי בשנים האחרונות, כך למשל, טווח גילאי הילדים שנדרשו לטיפול על רקע ניצול וסחיטה מינית התרחב - אם בעבר הגיל הממוצע היה 15 שנים, הרי שכעת הגיל הממוצע עמד על 12 שנים בלבד. ככל שהרשתות החברתיות ומשחקי המחשב תופסים נתח גדול יותר של שעות הפנאי של הילדים, כך החשיפה שלהם לסיכוני סייבר הולכת וגדלה. על הורים לילדים לתשאל ולשוחח עמם מידי יום על הקלות הבלתי נסבלת של הזיוף וההתחזות בעידן הדיגיטלי ובדרך זו, יתאפשר זיהוי של סימני מצוקה בזמן ולפעול לצמצום ובלימת הנזק. ההתמודדות עם סיכוני סייבר בכל הזירות חייבת להיות יומיומית".

בריונות ברשת. ShutterStock
להצטרף לחבילת ביטוח סייבר לכל המשפחה כחלק מפוליסת הדירה/ShutterStock

בנוסף, מציעה כלל ביטוח ופיננסים פוליסת ביטוח דירה מורחבת הכוללת גם את ביטוח הסייבר למשפחה. החברה מאפשרת ללקוחותיה להצטרף לחבילת ביטוח סייבר לכל המשפחה כחלק מפוליסת הדירה, במחיר מיוחד.

עוד במסגרת הביטוח, מוקד שירות הפועל 24/7 למתן ייעוץ וטיפול על ידי מומחי הסייבר הטובים בתחום בקרות אירוע, ובנוסף החזר הוצאות עבור ייעוץ משפטי ופסיכולוגי, סיוע בשחזור מידע שנפגע כתוצאה מתוכנות זדוניות, מתקפת סייבר ודרישת כופר, והחזר כספי כנגד גניבת כספים באמצעים דיגיטליים.

כלל ביטוח ופיננסים תמשיך להציע לרכישה את ביטוח הסייבר למשפחה גם כפוליסה עצמאית, למעוניינים בכך. יודגש, כי החברה אינה מגבילה את מספר המכשירים המבוטחים במסגרת הכיסוי, או דורשת אמצעי מיגון וטפסים, או אפליקציות להורדה, לשם כך.

"כלל ביטוח ופיננסים מאפשרת ללקוחותיה להצטרף לביטוח סייבר למשפחה הייחודי, כחלק מביטוח הדירה", סיכמה כספי. "הכיסוי המשולב, מעניק הגנה חשובה למרחב הביתי ולבני המשפחה המתגוררים בבית - הראשון מעניק הגנה פיזית, בין היתר, למבנה הדירה ותכולתה, והשני מעניק הגנה לבני הבית בהתמודדות עם הסכנות הרחבות הטמונות במרחב הדיגיטלי, ומקנה ביטחון באמצעות אנשי המקצוע המומחים בתחום, בטיפול מקיף באירוע סייבר".

בשיתוף כלל ביטוח ופיננסים
  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully