וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תפקיד ערבות בנקאית של 3.1 מיליון שקל לטובת מנכ"ל גו נקסט לשעבר הרצל עוזר

ערן גבאי

11.3.2003 / 12:40

הערבות תופקד עד שיינתן פסק הדין בעניין תביעת עוזר נגד פלאפון על כך שסירבה להעביר לו את מניות גו נקסט על פי האופציות שהוענקו לו כמנכ"ל



בית הדין לעבודה הטיל היום על פלאפון להפקיד ערבות בנקאית על סך 3.1 מיליון שקל (צמודים למדד) לטובת הרצל עוזר, כסעד זמני עד שיינתן פסק הדין בעניינו.



חברת פלאפון סירבה להעביר להרצל עוזר את מניות גו נקסט על פי האופציות שהוענקו לו כמנכ"ל, ועל כן הוא הגיש תביעה נגד החברה.



עו"ד ורו"ח הדר ויצמן, המייצג את הרצל עוזר, טוען כי לבית הדין לעבודה הוגשו אתמול תצהירים של שלושה דירקטורים בגו נקסט התומכים בתביעתו של עוזר. לדבריו, התצהירים מפריכים את טענותיו של יעקב גלברד, מנכ"ל פלאפון, שטען תחילה כי ההסכם לא חתום ולכן איננו מכבד אותו, ולאחר שהוצג לו עותק חתום של ההסכם טען כי איננו בתוקף.



לטענת ויצמן, הערבות הבנקאית שתפקיד פלאפון לטובת עוזר איננה משקפת את מלוא היקף התביעה, הטוענת להסטת רווחי גו נקסט לטובת פלאפון באופן שיטתי ושלא כדין על מנת לפגוע במכוון בערך מניות החברה ובעוזר.



עוזר הגיש בסוף 2002 תביעה לבית הדין האזורי לעבודה נגד פלאפון, גו נקסט ויו"ר גו נקסט, אמנון מדר, בסכום של מיליוני שקלים. עוזר תובע 4.7 מיליון שקל בגין הפרת הסכם העסקתו, וכן הוא תובע סכום נוסף בגין שווי האופציות שלטענתו הוקצו לו, והפרשים בגין שחיקת שכר.



עוזר טוען כי מעסיקיו לא הקצו לו את האופציות שהגיעו לו מתוקף הסכם העסקתו כמנכ"ל החברה בגובה של 3% ממניות החברה. עוזר מבקש שיקצו לו 3% ממניות גו נקסט וכן תוספת פיצויים על שחיקת ערכן, כך שיושלם ל-3% משווי חברה של 119 מיליון דולר, או שיוקצו לו 0.75% ממניות פלאפון.



לטענתו, בהסכם האופציות - המצורף להסכם העסקתו, נקבע כי במקרה של מיזוג של גו נקסט עם חברה אחרת, יקבל המנכ"ל את האופציות למניות בתאגיד הממוזג, היינו, חברה שאליה ממוזגת הפעילות, על כן יש להקצות לו מניות בפלאפון.



עוזר ביקש בתביעה להכריז על עסקת פלאפון וסאני כעסקה בטלה. פלאפון מיזגה את פעילות גו נקסט לפלטפורמת התוכן העצמאית שלה בנובמבר 2002, לאחר שהגיעה לסיכום עם סאני על מכירת מניות אחרונה בחברה (49%) בתמורה ל-42.2 מיליון שקל.



הרצל עוזר פרש בספטמבר 2002 מניהול גו נקסט, לאחר שניהל את החברה במשך 3 שנים, ומונה למנהל הכללי של נשר מפעלי המלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully