וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור פרנקל מונה ליו"ר ועדת סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים

14.8.2023 / 12:12

במסגרת תפקידו, פרנקל יהיה אחראי על גיבוש מדיניות סחר החוץ של התאחדות התעשיינים, פיתוח הקשרים הבינלאומיים של ההתאחדות ויצירת גשרים חדשים לפיתוח הסחר של ישראל עם מדינות זרות

ליאור פרנקל. שרון אלדר,
ליאור פרנקל/שרון אלדר

מומחה הסייבר ליאור פרנקל מונה ליו"ר ועדת סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים. במסגרת תפקידו, פרנקל יהיה אחראי על גיבוש מדיניות סחר החוץ של התאחדות התעשיינים, פיתוח הקשרים הבינלאומיים של ההתאחדות ויצירת גשרים חדשים לפיתוח הסחר של ישראל עם מדינות זרות.

פרנקל (49) הנו מייסד ומנכ"ל חברת הסייבר ווטרפול סקיוריטי, והנו עומד גם בראש פורום הסייבר של איגוד ההייטק בהתאחדות התעשיינים. את דרכו המקצועית החל פרנקל כעתודאי, עם לימודי תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת בר אילן. משם המשיך לשירות הצבאי וכיהן כקצין טכנולוגי בחיל האוויר. לאחר השירות, פנה לשוק האזרחי והקים את חברת הסייבר, גיטה טכנולוגיות, אשר בהמשך נמכרה לחברת וורינט. לאחר המכירה, החליט להקים את חברת הסייבר ווטרפול סקיוריטי, אותה הוא מנהל עד היום.

יו"ר ועדת סחר חוץ החדש, ליאור פרנקל: "מדיניות סחר החוץ בהתאחדות התעשיינים הינה בעלת השפעה מהותית על הפעילות העסקית של התעשייה כולה. אני מודה ושמח על המינוי ועל היכולת אשר הוענקה לי להשפיע ולכוון את אסטרטגיית סחר החוץ בהתאחדות התעשיינים, בשיתוף פעולה עם החברות, משרדי הממשלה ומכון היצוא".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully