וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הלאה? טיקטוק מפרסמת את דוח מגמת הקניות לשנת 2023

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 10:31

טיקטוק מפרסמת את 'מה הלאה': דוח מגמת הקניות שלה לשנת 2023, שבוחן את השינויים בהתנהגויות הצרכניות ובתרבות הקניות בטיקטוק. בין הנתונים הבולטים, ניראה כי 49% ממשתמשי טיקטוק, יוצרים פוסט על מותג שרכשו - פי 2 מכל פלטפורמה אחרת

טיקטוק. ShutterStock
מה הלאה? טיקטוק מפרסמת את דוח מגמת הקניות לשנת 2023/ShutterStock

האשטאג TikTokMadeMeBuyIt# בטיקטוק, שכבר זכה ליותר מ-64 מיליארד צפיות, חושף מידי יום בפני קהילת המשתמשים, מוצרים חדשים לרכישה דרך הפלטפורמה.

ההשפעה של טיקטוק על הצרכנים, מגדירה מחדש את הקמעונאות המודרנית על ידי מתן חוויה המשלבת קהילה, בידור וקניות. בזמן שהקהילה הגלובלית של הפלטפורמה ממשיכה לפנות אליה כדי לגלות מוצרים חדשים, המותגים (מקטנים ועד גדולים) זוכים להזדמנות גדולה מאי פעם להתחבר לקהלים הייחודיים אליהם הם פונים.

כעת, טיקטוק חושפת את דוח "מה הלאה?": מגמות הקניות', האחרון בסדרת What's Next של החברה, שמבוסס על דוח המגמות השנתי שלה. דוח חדש זה בוחן שינויים בהתנהגויות צרכניות ובתרבות הקניות בטיקטוק, ובוחן כיצד מותגים יכולים לקחת על עצמם תפקיד פעיל יותר במסחר הקהילתי.

הדוח מפרט תובנות מרכזיות לגבי לקחים ומגמות הנתמכים על ידי נתונים ומקרי מבחן, זאת במטרה לצייד עסקים בכלים הדרושים להם כדי לקיים אינטראקציה עם קהלים בטיקטוק. ממצאי הדוח מחולקים לשלושה רבדים מרכזיים העומדים בבסיס תרבות הקניות בטיקטוק. אלו כוללים: קיום התאמה, לומדים להכיר אותך, צומחים יחד.

קניות בטיקטוק. צילום מסך מתוך האפליקציה,
טיקטוק חושפת את דוח 'מה הלאה: מגמות הקניות'/צילום מסך מתוך האפליקציה

קיום התאמה

אם מותגים רוצים למשוך את תשומת לב הקהל, חשוב שהם יבנו ויתחזקו את אמון הצופים עם נקודות מבט ייחודיות, כנות ואותנטיות תוך שהם יוצרים תוכן, קשרים ושותפויות, שבסופו של דבר יובילו לנאמנות ארוכת טווח מצד הקהל.

טיקטוק ממליצה למותגים לסמוך על הליך 'פור-יו' ולשתף תכנים המאופיינים בכנות ושיתוף חוויות אמיתיות, המסייעים לבנות אמון וסקרנות בקרב הקהל לנסות מוצרים / שירותים חדשים. בנוסף, היא ממליצה למותגים לשקול את העובדה שאנשים מחפשים מענה על ידי טיקטוק: הם משתמשים באפליקציה כדי להתחיל שיחות בקהילה שלהם ולמצוא תשובות לכל השאלות שלהם.

המחקר שפרסם טיקטוק, מראה שפרסום בפלטפורמה מקדם אמון ונאמנות למותג: כאשר מותגים פרסמו בטיקטוק באופן עקבי לאורך תקופה ממושכת, חלה עלייה של 41% באמון עם הצופים בהם (1), ולאחר צפייה במודעה בטיקטוק, לצופים יש סיכוי גבוה ב-41% לבטוח במותג וסיכוי גבוה ב-31% להיות נאמנים למותג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קניות טיקטוק. צילום מסך מתוך האפליקציה,
המחקר שפרסם טיקטוק, מראה שפרסום בפלטפורמה מקדם אמון ונאמנות למותג/צילום מסך מתוך האפליקציה

לומדים להכיר אותך

כאשר מותגים מתחברים לזהות ולקהילה שלהם, הם יכולים לפתוח אפיקים חדשים שבהם הם יוכלו ללמוד מידע נוסף על הקהלים שלהם.

טיקטוק מציינת את שלושת הסימנים העיקריים המשקפים זאת:

אסתטיקה קהילתית הניתנת לרכישה: קהילות טיקטוק הופכות לחלק בלתי נפרד מסגנון החיים של המשתמשים, הרכישות והבחירות שלהם.

לוקסוס קטן: החברים בקהילת טיקטוק מדגישים כיצד הם מתגמלים את עצמם בכל רמת תקציב, וגורמים לפינוק להרגיש נגיש ובר השגה לכולם.

שופינג נגיש: הפלטפורמה מספקת הזדמנויות למותגים, מוכרים ויוצרים להתחבר באופן משמעותי לקהילה שלהם ולהניע תוצאות עסקיות באמצעות חוויית קנייה מקורית.

המחקר של טיקטוק מראה שהקהילה בה מתחברת למותגים ומוצרים שמניעים שיח קהילתי ומעוררים שמחה: 31% ממשתמשי טיקטוק קונים כדי להשתלב עם חברים, קהילה, או כי 'כולם מדברים על זה' (2), ו-41% ממשתמשי טיקטוק מבצעים רכישות שמעוררות בהם שמחה.

אנה פלקין קרדיט. תומר פולטין,
אנה פלקין, מנכ"לית טיקטוק (ישראל)/תומר פולטין

צומחים יחד

בין אם הם מעוניינים בשביעות רצון הלקוחות, בעידוד רכישות חוזרות, או בקידום אורגני מפה לאוזן, מותגים יכולים להישען על הפיצ'רים הייחודיים של טיקטוק, כמו לייבים, TikTok Shop, פילטרים ויוצרים, כדי לאפשר לצרכנים להרגיש קרובים יותר מתמיד למוצרים ולמותגים שהם אוהבים.

שני הסימנים העיקריים המשקפים זאת הם:

נסו זאת בבית, באופן דיגיטלי: ביקורות מעמיקות ופילטרים אינטראקטיביים מבוססי מציאות מדומה מעניקים לקניות תחושה אינטימית וסוחפת יותר, ומאפשרים למותגים ליצור קשר עם לקוחות מנקודות מבט חדשות, לשתף פרטי מוצר ולפתח קשרים חדשים, עם לקוחות באופן דיגיטלי ומכל מקום.

מלקוח ליוצר: טיקטוק נותנת למותגים הזדמנות להפוך לקוחות לתומכים נלהבים שיוכלו להציג את המוצר ולייצר סביבו תוכן.

המחקר של טיקטוק מראה כי היא משחקת תפקיד חשוב במסע רכישת המוצרים ובסופו של דבר מעוררת השראה בקהילה ליצור תוכן לאחר הרכישה: משתמשי טיקטוק נוטים פי 1.2 לקנות שוב מאותו קמעונאי כאשר טיקטוק היא חלק ממסע הרכישה (3), ו-49% ממשתמשי טיקטוק יוצרים פוסט על מוצר/מותג ממנו רכשו [סבירות גבוהה פי 2 לעומת משתמשי פלטפורמה אחרים].

TikTok For Business אספה תובנות מקיפות ממגוון מקורות כדי להבין טוב יותר מגמות טיקטוק בקנה מידה קטן, בינוני וגדול, ומה הן יכולות לספר לנו על תרבות ויצירתיות בפלטפורמה. זה כלל מחקר מוזמן של צד שלישי, כמו גם נתוני צד ראשון שניתחו את ביצועי הפלטפורמה בטיקטוק בין 2022 ל-2023.

באמצעות הקטגוריות השונות הכלולות בדו"ח, אנו מספקים רטרוספקטיבה על התנהגויות ומגמות קניות בטיקטוק בשנת 2022 ופרספקטיבה על הזדמנויות הצמיחה לשנת 2023".

אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית בטיקטוק ישראל: "טיקטוק שינתה בדרכה הסוחפת והתוססת את האופן בו אנו מתייחסים למסחר וקניות בעידן הדיגיטלי. פורמט הווידאו שלנו מאפשר למותגים להציג מוצרים, שירותים וחוויות בדרכים חדשניות, ולעורר סקרנות וכוונות רכישה.

באמצעות שילוב של תוכן יצירתי ואותנטי, טיקטוק מאפשרת למותגים להתחבר לקהלים ברמה עמוקה יותר, לנהל איתם שיח, ולהפוך אותם לפנים של המוצר, כאשר הם מציגים אותו בעצמם ומספרים על הרכישות שלהם - מה שמביא אותם למסע קניות מרגש, שבו הם יכולים לגלות, לבחון ולהחליט לרכוש בצורה חלקה ומהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully