וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג האופנה במחווה לעולם הגולף

רונית מטיאס

15.8.2023 / 7:00

ניחוח היסמין שמגיע היישר מגראס ובקבוק הבושם בהשראת מגרשי הגולף, קולקציית פשתן נינוחה לחגים, להתאפר באופן מקצועי ובזול, מותג השוקולד שמשיק מוצרי טיפוח לגוף, קפה בהשראת איטליה והעוף המפורסם בעולם שנוחת בטילת

חגיגת פשתן הרשת הודיס מוכנים  לחגים. יח"צ,
חגיגת פשתן הרשת הודיס מוכנים לחגים/יח"צ

חופשי ומאושר

באווירת חגי תשרי ובתקווה שהחום יתפוגג כמה שיותר מהר, רשת אופנת הבייסיק HOODIES משיקה קולקציית פשתן וטטרה, דרופ ראשון מקולקציית חורף 2023-2024. ההשראה לקולקציה היא הטבע וחיבור לטרנדים עכשוויים תוך מתן תשומת לב לנוחות, יש בקולקציה מכנסיים וחולצות בגזרת אוברסייז ותודו שאין נוח וכייף מזה.

ניתן ללבוש את הפריטים כחליפה, כל פריט בנפרד או לתת דרור לדמיון עם משחקי מיקס אנד מאץ'. צבעי הקולקציה בז', לבן, קאמל, ירוק זית, תכלת ושחור. להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר.

חגיגת פשתן הרשת הודיס מוכנים  לחגים. יח"צ,
חגיגת פשתן הרשת הודיס מוכנים לחגים/יח"צ

ניחוח יסמין

ועוד לקראת ראש השנה, מותג הטיפוח הבינלאומי SABON, חוגג את השנה החדשה שבדרך, באווירת פריחה וצמיחה ומשיק את -THE WONDERS OF JASMIN קולקציה במהדורה מוגבלת המושקת במיוחד לשנה החדשה.

את הסדרה מוביל ניחוח פרח היסמין האייקוני, המשלב מתיקות פרחונית עם טוויסט מודרני, מתוחכם וחושני. הניחוח פותח בעיר גראס (פרובאנס, צרפת) הידועה בכינויה "עיר הבושם" והוא מכיל את התמצית היוקרתית יסמין אבסלוט.

הפורמולות של הקולקציה מועשרות במי יסמין בוטניים, המעניקים אפקט מרכך לעור. בקולקציה: סבון נוזלי על בסיס שמנים; פילינג גוף אייקוני עם מלחי ים המלח ושמנים בוטניים; חלב גוף משיי; קרם ידיים חמאת שיאה; Eau de Parfum - הבושם הראשון מבית SABON בניחוח ארומטי; צמיד בד פרחוני עליו מרססים את הבושם ממהדורת Wonders of Jasmin וכך הניחוח מלווה אותנו כל היום; מפיץ ריח יוקרתי לחללים; אבקת מינרלים עם מינרלים מים המלח בניחוח ארומטי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
THE WONDERS OF JASIMNE ניחוח היסמין. רונן מנגן,
THE WONDERS OF JASIMNE ניחוח היסמין/רונן מנגן

גבר ברומא

בית האופנה היוקרתי האיטלקי לאורה ביאג'וטי, משיק בושם חדש לגברים בשםLAURA BIAGIOTTI ROMA SWING UOMO GREEN והמוקדש לעיר רומא, כשההשראה היא גברים אלגנטיים המנהלים חיים מלאים ופעילים. הבושם החדש הוא המשך לבושם הקלאסי Roma Uomo שהפך לחתימת הריח של ביאג'וטי לגברים מאז הושק ב-1994.

ביאג'וטי , מייסדת המותג, הקימה את מועדון הגולף והקאנטרי מרקו סימון שיהיה המארח הרשמי של המהדורה ה-44 של גביע ריידר ב-2023, SWING מבטא את החיבה והכבוד שיש לבית האופנה לעולם הגולף, גוון הבקבוק נבחר בהשראת גוני מגרש גולף, עם חותמת בלבן מאט ופקק לבן אופטי שנראה כמו כדור גולף, עשוי מפוליפרופילן אטום בגימור מט, הקופסה במרקם של כדור גולף.

הניחוח ירוק, עצי, פרחוני, הוא מכיל תווי ברגמוט, הל, חבושים, גרניום, עלי סיגלית, פולי טונקה, עץ ארז, וטיבר, קשמיר. להשיג באתר לילית קוסמטיקה, ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבית המרקחת הנבחרים.

גבר ברומא ניחוח חדש לגבר של לאורה ביאג'וטי. יח"צ,
גבר ברומא. ניחוח חדש לגבר של לאורה ביאג'וטי/יח"צ

מתאפרים וחוסכים

רשת הלואו-קוסט BeautyCare, משיקה מברשות איפור מקצועיות להנחת צלליות, הארות, הצללות, טשטוש קונטור ומריחת מייק-אפ בכיסוי מלא, המברשות מתאימות למאפרות מקצועניות ולחובבות שאוהבות להתאפר ברמה מקצועית.

המברשות מיוצרות משיער סינתטי דמוי שיער טבעי, ללא התאכזרות בבעלי חיים וידית עץ ארגונומית ונוחה לשימוש. עוד מושקות פלטת 4 קונסילרים לנטרול ותיקון כתמי פיגמנטציה בעור הפנים (ירוק לנטרול אדמומיות, צהוב לנטרול פיגמנטציה כחולה, גוון שמנת ומוקה לתיקון והבהרה של כהויות אפרפרות) ופלטת צלליות ושימרים ONE4ALL המכילה 8 צלליות בצבעי שקיעה עתירי פיגמנט בגימור מאט ומבריק; סומק ורדרד עם נגיעות מוזהבות ושימר פנינתי, כולם מתאימים לאיפור עיניים, גבות, לחיים והארה. המוצרים אינם מכילים טאלק, פארבנים ורכיבים מהחי.

מתאפרים וחוסכים רשת השקות חדשות בביוטיקר. יח"צ,
מתאפרים וחוסכים רשת השקות חדשות בביוטיקר/יח"צ

פסק זמן וקפה בהשראה איטלקית

בהשראת קלייה איטלקית, קפה עלית משיקים סדרת קפסולות בטעם סיציליה ובטעם ובהצדעה למסורת ארוכת שנים באיטליה של שתיית קפה ומשקאות המבוססים על אספרסו, בקלייה איטלקית איטית בטמפרטורה גבוהה התורמת להתפתחות ויצירת מאפייני טעם ייחודים.

התערובת הטוסקנית אופיינית למרכז איטליה בעיקר למחוז טוסקנה ומורכבת מזני ערביקה מדרום אמריקה, המשתלבים באיזון עם רובוסטה מאסיה,. התערובת הסיציליאנית מורכבת מזני ערביקה מדרום אמריקה ומזרח אפריקה, ומזני רובוסטה מדרום מזרח אסיה המשתלבים באופן הרמוני.

מעדיפים שוקו? המותג שוקולית, משיק מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת בטעם פסק זמן, המבוסס על המתכון המוכר והאהוב של שוקולית קלאסי בשילוב חטיף פסק זמן.

ואם אתם מחפשים משהו מתוק ליד, קבלו את מילקי TRIO פיסטוק המכיל שכבת פודינג בטעם שוקולד לבן, שכבת מוס בטעם פיסטוק והקצפת האהובה של מילקי.

פסק זמן וקפה בהשראה איטלקית בעלית שטראוס. יח"צ,
פסק זמן וקפה בהשראה איטלקית. שטראוס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully