וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארטאפ Ask-AI מגייסת עובדים

15.8.2023 / 9:28

הגיוס הוא למגוון רחב של תפקידים כולל פיתוח, מחקר בתחומי הדאטה סיינס ו-NLP (ניתוח שפה טבעית), אנליסטים בתחום הדאטה, שיווק, הצלחת לקוחות ועוד

סטארטאפ Ask-AI. יחצ,
סטארטאפ Ask-AI/יחצ

חברת הסטארטאפ Ask-AI, המפתחת פתרונות Generative AI רחבים לארגון כדוגמת מנוע חיפוש חדשני, מנוע voice of customer ועוד, מתרחבת בעקבות הביקוש הרב לתחום, ומגייסת עובדות ועובדים למגוון רחב של תפקידים כולל פיתוח, מחקר בתחומי הדאטה סיינס ו-NLP (ניתוח שפה טבעית), אנליסטים בתחום הדאטה, שיווק, הצלחת לקוחות ועוד.

הפלטפורמה שמפתחת Ask-AI מזקקת למנהלים ועובדים בחברות תשובות ישירות ותובנות יצירתיות ברמת ChatGPT וזאת מתוך כל מאגרי המידע ואמצעי התקשורת הפנימיים והחיצוניים. כיום, ניתוח ומענה על שאלות מתוך החומרים הפנים ארגוניים נעשה בשיטות מיושנות וידניות שאינן מאפשרות קבלת תובנות ותשובות ישירות ומהירות. הטכנולוגיה של החברה עושה מהפכה בתחום זה. היא משלבת בינה מלאכותית וניתוח שפה טבעית עם הבנה עמוקה של השאלות והשיח האנושי ויכולת לנתח אוטומטית טקסטים ארוכים ולסכם אותם במשפט אחד ברור. בפני כל משתמש מוצג סרגל צד שנותן תשובות באופן אוטומטי למיילים וכרטיסי תמיכת לקוחות ללא הצורך לשאול.

MosAIc היא מערכת משלימה שמציפה שאלות ובעיות מרכזיות החוזרות על עצמן, זאת לצורך שיפור מוצרי החברה, חווית הלקוח, הידע והיעילות הארגונית ונקודת מבט חיצונית של הלקוח על החברה. המערכת מרכזת שאלות שהיא אינה מצליחה למצוא להן תשובות במידע הארגוני לצורכי הוספת כרטיסי ידע ממוקדים והופכת בפועל לבסיס הידע המרכזי של החברה. שתי המערכות משתמשות בכלל מקורות המידע הפנימיים של הארגון כולל סלאק, צ'אטים, בסיסי נתונים, שיחות לקוח, כרטיסי תמיכה ועוד. הן מביאות להפחתת זמני הטיפול והפתרון במשימות, מתן מענה מהיר ללקוחות ולעובדים עמיתים, שיפור שימור הלקוחות והנעת צמיחה בהכנסות.

Ask-AI הוקמה בסוף 2021 על ידי ד"ר אלון טלמור, המשמש כמנכ"ל. אלון הוא יוצא 8200, אשר הקים בעבר את הסטארטאפ BlueTail שנמכר לסיילספורס ובהמשך הפך למדען הנתונים הראשי בסיילספורס. ב-2016 יצא לדוקטורט בבינה מלאכותית עם התמקדות בשאלות ותשובות ישירות ב-GenerativeAI. בצוות הבכיר של החברה פרופ' יהונתן ברנט, שמוביל את תחום ניתוח השפה הטבעית באוניברסיטת תל אביב, דפנה לברן לשעבר סמנכ"לית ו- Chief Of Staff בפיוניר ואייל מדר בעל ניסיון רב כמוביל פיתוח בסטארטאפים, בצירוף מספר פרופסורים, דוקטורטים ומאסטרנטים בתחום ה-NLP. כיום 56% מעובדי החברה הן נשים, מה שהופך את החברה לאחת היחידות בתחום פיתוח התוכנה עם רוב נשי. החברה פועלת כיום במודל SaaS ובין לקוחותיה ושותפי הפיתוח ניתן למצוא את Ownbackup, Yotpo, Armis, Coralogix, Claroty, Hibob, Monday.com, Connecteam, Atera , Altruist, ועוד.

אלון טלמור, מייסד ומנכ"ל Ask-AI: "הצוות של החברה מורכב מאנשי אקדמיה במגוון תחומים וכן בכירים בעלי ניסיון בהובלת סטארטאפים. הצטרפות לחברה היא הזדמנות להשתלב במהפכת ה-GenerativeAI שעובר כיום העולם הטכנולוגי ולהביא את היכולות לתחום שבו הן נדרשות במיוחד. אנחנו עובדים מול יוניקורנים וחברות מובילות בתחומן בשוק האמריקאי ומאפשרים להם להפיק ערך מדיד מבסיס המידע שכבר קיים בהן ואשר גדל כל העת."

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully