וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך של אלקטרה: הושק כרטיס האשראי כאל-קרפור

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 14:26

אלקטרה צריכה, כאל, אפליקציית bit וVisa- משיקים היום את מועדון הלקוחות 'קרפור קלאב' שיעניק ללקוחות עד 15% צבירה. מועדון הלקוחות יכלול את קרפור ישראל ומותגי קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה ביניהם: מחסני חשמל, סבן אילבן וקולומביה

כרטיס אשראי כאל אלקטרה קרפור. LEAD,
כרטיס האשראי החדש. מה הוא נותן למחזיקיו?/LEAD

אחד החברות החזקות במשק הישראלי, שהופכת להיות משמעותיתת מיום ליום, עושה צעד משמעותי מבחינתה בתחום הקמעונאות. הכוונה היא לאלקטרה, בשליטת האחים דניאל ומיכאל זלקינד, שתחת אלקטרה מוצרי צריכה, בשיתוף פעולה עם חברת כאל, אפליקציית bit ו-Visa, משיקה מועדון לקוחות חדש מבוסס כרטיס אשראי תחת השם "קרפור קלאב".

כרטיס האשראי החדש מסוג Visa יונפק על ידי כאל והצעת הערך המרכזית תתבסס על רשת קרפור ישראל. כמו כן, המועדון יכלול את הרשתות המופעלות על ידי קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, סבן אילבן, קולומביה, שבילים ואאוטסיידרס, מה שיהפוך אותו למועדון הלקוחות הראשון מסוגו הכולל רשתות מזון, אופנה וחשמל תחת קורת גג אחת. במקביל לכך, המועדון צפוי להתרחב לרשתות ופעילויות נוספות.

מודל הפעילות של המועדון החדש יכלול את לקוחות מועדון יינות ביתן (לשעבר), מועדון bitcard, ומצטרפים חדשים. המצטרפים החדשים ייהנו מפטור מדמי כרטיס לשנה ומהטבת הצטרפות בשווי של עד 320 שקל, כאשר 120שקל יינתנו במיידי ברכישה הראשונה במעמד החיוב ו- 200 שקל יינתנו כשובר דיגיטלי המותנה במינימום עסקאות בסך של 3,000 שקל במשך 3 חודשים.

החברות במועדון 'קרפור קלאב' תעניק צבירת Carrefour coins וצבירה מוגברת ברשתות הקבוצה, כאשר מימוש הצבירה יתבצע בכל אחת מהן וכל Carrefour coin יהיה שווה ערך בעת המימוש לשקל חדש אחד. כלל הלקוחות (הן מצטרפים והן קיימים) ייהנו מ-5% צבירה ברשת קרפור ועד 15% צבירה בשאר רשתות המועדון.

זאת בנוסף לצבירה על כל עסקה בכרטיס האשראי, כולל העברות כספים באמצעות אפליקציות תשלומים, גם באפליקציית bit, בהתאם לתקנון המועדון. יתר על כן, למצטרפים חדשים תינתן הטבה של 8% צבירה בכל קנייה ברשת קרפור עד סוף השנה.

מדובר במודל שובר שוק בהשוואה למועדוני הלקוחות של רשתות השיווק בישראל. לשם השוואה, בשוק המזון מוצעים כיום אחוזי צבירה של כ- 1-2% בלבד.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. דורון ברסקי,
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה/דורון ברסקי

בימים אלו נפרסות ברשתות קרפור ומחסני חשמל ברחבי הארץ עמדות לגיוס לקוחות, וכן ניתן להצטרף למועדון גם באמצעות הפנייה מאפליקציית bit. כל לקוח חדש שיירשם למועדון יחל לצבור מטבעות קרפור באופן מיידי, ויוכל לממש אותן החל מיום 31.10.2023.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "הקמת מועדון הלקוחות הינה מהלך נוסף וחשוב מאוד עבורנו ועבור הצרכנים, ומחזק את נאמנות הלקוחות למותגי אלקטרה מוצרי צריכה. המועדון החדש מעניק כוח צרכני גדול לחברים בו, מאפשר להם להנות מרכישות בהטבות ייחודיות תוך חיבור עולמות התוכן: החשמל, המזון, הפנאי והספורט.

אנו צופים כי מועדון הלקוחות בשיתוף עם כאל, ויזה, בנק הפועלים, bit והרשתות שיצטרפו בעתיד יגרמו למאות אלפי לקוחות להצטרף למועדון זה ולהנות מהטבות שיכולות לחסוך כסף רב ללקוחות מידי שנה. אלקטרה צריכה ממשיכה להוביל בתחומה ומייצרת מהלכים משני שוק ומייצרי תחרות שהציבור הישראלי הוא המרוויח הגדול מהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל. לנס הפקות,
אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל ויו"ר אלקטרה פיננסים/לנס הפקות

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל ויו"ר אלקטרה פיננסים: "קרפור יצרה סטטוס קוו חדש ושיח מחירים שערער את השוק ואת כלל המתחרים. אנו ממשיכים לפעול בכל הכוח על מנת להשיא את הערך הרב ביותר לציבור הצרכנים בישראל ולהגדיל את אפקט קרפור עם השקת מועדון הלקוחות. עוצמתה הקמעונאית של קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, חוויית המשתמש הנוחה והקלה באפליקציית bit ויכולותיה הטכנולוגיות של כאל, מובילים להשאת ערך חדשה אשר תחזק את התחרות בענף הקמעונאות בישראל".

עמית דדוש, מנהל ביט. אור דנון,
עמית דדוש, ראש יחידת bit בבנק הפועלים/אור דנון

עמית דדוש, ראש יחידת bit בבנק הפועלים: "אנו שמחים להמשיך לחדש וכעת לאפשר גם להנפיק כרטיס אשראי ייחודי המעניק הצעת ערך משמעותית ואמיתית ללקוחותינו. בנוסף, לראשונה מחזיקי הכרטיס יוכלו לעקוב אחר החיובים החודשיים, לצפות בפירוט העסקאות וביתרת הצבירה ובהמשך לממש מטבעות שנצברו בעזרת אפליקציית bit באופן פשוט ונוח".

לוי הלוי מנכ"ל כאל. ללא,
לוי הלוי, מנכ"ל כאל/ללא

לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "שיתוף הפעולה בין כאל, אלקטרה מוצרי צריכה, בנק הפועלים ו-Visa יעניק ללקוחות המועדון הצעת ערך חזקה וייחודית. כאל מביאה לשיתוף הפעולה יכולות טכנולוגיות מתקדמות וידע מקצועי נרחב בניהול מועדוני הלקוחות בישראל. אנו סמוכים ובטוחים שיכולות אלה, לצד היכולות שמביאות עמן קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה ו-bit יביאו להצלחת המועדון ויעניקו ערך משמעותי ללקוחות".

גרי לסקי, מנכ"ל ויזה ישראל. סטודיו פראג' 1,
מנכ"ל Visa בישראל גרי לסקי/סטודיו פראג' 1

מנכ"ל Visa בישראל גרי לסקי אמר: "בעוד שמחזיקי כרטיס אשראי משתמשים יותר בתשלומים דיגיטליים, כרטיס Visa קרפור קלאב החדש, מאפשר בקרה טובה יותר על הוצאות באמצעות הטבות בעת ביצוע הקניות. אנו מברכים את השותפים המצטרפים היום למשפחה גדולה של כרטיסי Visa שכבר זכו להצלחה במהלך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully