וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נתקעתם בלי WIFI זמין בחו"ל?

בשיתוף הוט מובייל

24.8.2023 / 14:02

אתם משקיעים בטיסות שוות, בבתי מלון מפנקים ובאטרקציות מדליקות, אז למה כשזה מגיע לשירותי התקשורת בחו"ל אתם תמיד מחפשים WIFI חינמי במסעדה או במלון?

חופשה באי. ShutterStock
הטרנד התורן בתחום הוא כמובן ה-eSIM, שהוא בעצם SIM דיגיטלי/ShutterStock

עונת הקיץ בעיצומה (וגם עונת החגים כבר בפתח) ורבבות ישראלים עושים דרכם מדי יום לשדה התעופה לקראת יציאתם לנופש הקבוע בחו"ל. לצד ההיבטים השגרתיים המעסיקים את כולם דוגמת כרטיסי טיסה אטרקטיביים, שעות טיסה טובות, המלון המתאים ביותר להרכב הנוסעים או רכב ההשכרה ההולם את צרכי החופשה, ישנה סוגיה לא פחות חשובה, שלעיתים נדחקת מעט הצידה: חבילת התקשורת המתאימה לנו בחו"ל.

למה הכוונה? כשאנו טסים לחו"ל אנו כמובן לא משאירים את חיינו מאחור: המשפחה, החברים, ולעיתים גם מקום העבודה, כולם רוצים להמשיך לשמור אתנו על תקשורת פתוחה, גם במהלך החופשה. אבל זה כמובן רק חלק קטן מהסיפור - החלק הגדול באמת הוא שהסמארטפון שלנו הפך עם השנים לחלק כה מהותי ומשמעותי מחיינו שאנו כמעט ולא מסוגלים לעשות היום דברים רבים ללא קו סלולר או חיבור אינטרנט בכל מקום אליו נגיע מעבר לים - אנו מבצעים רכישות עם הסמארטפון, עושים צ'ק אין לטיסה, מזמינים כרטיסי און ליין לאטרקציות שונות בחו"ל (למעשה, ישנן כיום אטרקציות רבות שמאפשרות הזמנת כרטיסים רק באונליין), אנחנו מזמינים דרכו מקומות במסעדות, משתמשים בו לצורך ניווט ברכב או בתחבורה הציבורית, ומה לא.

שייט בסירות. ShutterStock
כשאנו טסים לחו"ל אנו כמובן לא משאירים את חיינו מאחור/ShutterStock

הפתרונות החלקיים: WIFI חינמי או eSIM

אז נכון, יש כאלו שיסתפקו בחיבורי ה-WIFI הזמניים אותם יקבלו במלון בו ישהו, או במקרה הגרוע יותר במסעדות מסוימות, אך לרוב חיבורים אלו יהיו זמניים בלבד והם יאופיינו בניתוקים רבים או גלישה איטית. מה גם שאי אפשר באמת לדבר בנוחות עם בני המשפחה בארץ כשאתם יושבים באמצע סניף הומה של מקדונלד'ס או סטארבקס.

הטרנד התורן בתחום הוא כמובן ה-eSIM, שהוא בעצם SIM דיגיטלי, אך יש לדעת שמאחר ומדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית, לא כל הסמארטפונים תומכים בה וכדי להשתמש בeSIM ייתכן שתיאלצו לקנות טלפון חדש ויקר. יתירה מכך, ה- eSIM דורש מכם החלפת מספר, אין לו כיסוי בכל מקום בעולם, אין שירות לקוחות אנושי במקרה של תקלה , לא ניתן לקבל הודעות סמס מהארץ וצריך להיערך אליו מראש ולהוריד את האפליקציה לפני הנסיעה. כמו כן, השימוש בו דורש אוריינטציה טכנולוגית שאין לכולם (במכשירי דור 5 יש סים ראשי וסים משני וצריך לדעת להיכן להתחבר), ואם כל זה לא מספיק, הרי שהשימוש בו מאפשר שימוש אך ורק באינטרנט, ללא שיחות, ולא תמיד תדעו אם אכן הוא עובד וכך אתם עלולים להחשף לחיובי נדידה מזדמנים ויקרים במיוחד. בקיצור, לא פשוט ואפילו די מאתגר לאדם הממוצע.

גבר מדבר בטלפון במהלך חופשה בחו"ל. ShutterStock
עם הוט מובייל אפשר לגלוש חופשי בחו"ל באפליקציות נבחרות/ShutterStock

אז למה להסתבך? טסים עם HOT mobile

מי שמציעה לכם פתרון אופטימאלי פשוט ונוח, שלא דורש מכם eSIM או הסתמכות על חיבור WIFI לא יציב, היא הוט מובייל המשווקת חבילות גלישה עם נדידה בחו"ל, בלי להחליף מספר ועם תכולת אינטרנט ודקות שיחה שכבר כלולות בחבילה. כן ממש כך, מרגישים בחו"ל כמו בארץ - מחייגים ומדברים כרגיל. עם הוט מובייל אפשר גם לגלוש חופשי בחו"ל באפליקציות נבחרות, ככה שתוכלו לגלוש בכיף בפייסבוק, לדבר בוואטסאפ או להשתמש חופשי בWAZE בלי שהשימוש "יאכל" לכם מנפח הגלישה. בנוסף, בעלי מכשיר תומך יוכלו גם לגלוש במהירות דור 5 במדינות נבחרות.

כל זה מגיע עם שירות לקוחות אנושי צמוד 24/7 מכל מקום במקרה של תקלה או בעיה - בטלפון או בוואטסאפ ואפשרות גם לסינון שיחות למי שמעוניין.

אמסטרדם, הולנד. ShutterStock
מהי חבילת התקשורת המתאימה לכם בחו"ל?/ShutterStock

טסים לחו"ל עם כל המשפחה

מנוי שירכוש חבילת גלישה בחו"ל של HOT mobile מהחבילות שבמבצע, ייהנה מחבילה לכל בן משפחה נוסף עם 5GB גלישה רק ב- 59 ₪ (חבילה ששוויה הוא 199 ₪!).

שירותי נדידה במספר המדינות הגדול בעולם

הוט מובייל נמנית על קבוצת התקשורת הבינלאומית - Altice. החברה מובילה את שוק הסלולר בישראל ומאפשרת נדידה במספר המדינות הגדול ביותר. הוט מובייל מספקת ללקוחותיה פתרונות מהירים וייחודיים, אשר נהנים ממגוון רחב של חבילות ברחבי העולם. כך בין היתר הייתה הוט מובייל החברה היחידה שהציעה חבילות גלישה ושירותי נדידה ללקוחותיה שנסעו למונדיאל בקטאר, הראשונה להשיק חבילת נדידה למצרים (סיני) עם פתיחת הטיסות הישירות, והראשונה להציע חבילות נדידה לאיחוד האמירויות ולבחריין, לאחר החתימה על הסכמי אברהם.

לפרטים נוספים ולרכישת חבילת הסלולר לחו"ל>>

בשיתוף הוט מובייל
  • עוד באותו נושא:
  • WiFi
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully