וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי שיא לישראכרט: הוכפלו ההכנסות מריביות

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 11:09

ישראכרט מסכמת רבעון עם המשך מגמת הצמיחה בתיק האשראי והכפלת ההכנסות מריבית לראשונה חצה תיק האשראי את רף 9 מיליארד השקלים

הדמיית שילוט לקמפיין עסקים של ישראכרט על מימון עליית ריבית האחרונה עבור עסקים קטנים ובינוניים. יח"צ,
"עליית הריבית עלינו" - שיא כל הזמנים בהכנסות לישראכרט/יח"צ

ישראכרט מפרסמת את הדוחות הרבעוניים שמשקפים את המשך מגמת הצמיחה בתיק האשראי והכפלת ההכנסות מריבית. בנוסף, לראשונה חצה תיק האשראי של החברה את רף 9 מיליארד השקלים.

• יתרת האשראי הפרטי צמחה ב-12 החודשים האחרונים בכ-68%, כ-7.2 מיליארד שקל, גידול של כ-2.9 מיליארד שקל ; ברבעון השני נרשם גידול של כ-515 מיליון שקל, המשקף צמיחה של כ-8% ברבעון.

• יתרת האשראי המסחרי צמחה ב-12 החודשים האחרונים בכ-54% לכ-1.82 מיליארד שקל, גידול של כ-640 מיליון שקל; ברבעון השני נרשם גידול של כ-260 מיליון שקל ,המשקף צמיחה של כ-17% ברבעון.

ההכנסות ברבעון השני צמחו בכ-25% לשיא רבעוני של כ-800 מיליון שקל לעומת 639 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, הודות לגידול החד בתיק האשראי הפרטי והמסחרי אשר תרם לגידול של כ- 89% בהכנסות מריבית נטו שהסתכמו לכ-233 מיליון שקל לעומת 123 מיליון שקל.

• הרווח הנקי הרבעוני הסתכם לכ-66 מיליון שקל לעומת כ-32 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

• במקביל לפרסום הדוחות, הכריז דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ- 42.3 מיליון שקל.

רן עוז, מנכ"ל ישראכרט:. תמי בר שי,
מנכ"ל ישראכרט, רן עוז/תמי בר שי

מנכ"ל ישראכרט, רן עוז: "אנחנו מסכמים רבעון נוסף של צמיחה מתמשכת בפעילות האשראי, כאשר תיק האשראי שלנו חוצה לראשונה את רף ה-9 מיליארד השקלים. אנו מציגים גידול של כ-25% בהכנסות החברה שהסתכמו לכ-800 מיליון שקל, שיא רבעוני של כל הזמנים, לצד גידול חד ברווח הנקי לכ-66 מיליון שקל.

במהלך 12 החודשים האחרונים צמח תיק האשראי בכ-65%, ניתן לייחס צמיחה זו להרחבת היצע המוצרים של ישראכרט בתחומי האשראי המקנים לחברה יתרון תחרותי ביחס לשוק. כתוצאה מכך, מיצבנו את ישראכרט כשחקנית מובילה בשוק האשראי בישראל. ברבעון האחרון ניכרת האטה בצמיחה בפעילות הכלכלית בישראל ועליה בסיכוני האשראי. למרות המצב הכלכלי המאתגר אנו פועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי לסייע ללקוחות ולעסקים, להמשך צמיחה אחראית, תוך ניטור וניהול סיכונים מוקפד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully