וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים ב-The George Tel Aviv, מרחב האירוח והלייפסטייל החדש

16.8.2023 / 13:44

בועז דורפמן מונה למנכ"ל המלון ואורי קרונקופ מונה למנהל השיווק והמכירות במרחב החדש מבית אלקו הוספיטליטי. לשניים ניסיון עשיר במלונאות

בועז דורפמן. מאיר כהן,
בועז דורפמן/מאיר כהן

הג'ורג'- מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית אלקו הוספיטליטי שעתיד להיפתח באוקטובר 2023 מגייס לשורותיו בכירים מתחום המלונאות והאירוח.

בועז דורפמן מונה למנכ"ל הג'ורג'. בועז בעל ניסיון של למעלה מ - 20 שנים בתחום המלונאות והאירוח. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל מלון ממילא ירושלים, מנכ"ל מלון NYX הרצליה, מנהל מגדל היוקרה ארלוזורוב 17 בתל אביב, מנכ''ל מלון לאונרדו פלאזה בירושלים, מנכ"ל מועדון Club Hebreo בפנמה ומנהל מלון מצודת דוד ירושלים.

אורי קרונקופ מונה למנהל השיווק והמכירות של המלון. לקרונקופ ניסיון של 45 שנים בתחום המלונאות והאירוח והוא מוותיקי הענף בישראל בכלל ובתל-אביב בפרט. ב-25 השנים האחרונות אורי כיהן כמנהל השיווק והמכירות של רשת מלונות אטלס.

אורי קרונקופ. יחצ,
אורי קרונקופ/יחצ

הג'ורג' הוא מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית אלקו הוספיטליטי שעתיד להיפתח באוקטובר 2023 ומכיל בתוכו 7 חוויות אורבניות ומיועד למקומיים ומקומיים זמניים. ממוקם דקות משדרות רוטשילד, הג'ורג' מכיל 170 חדרים מלון, מתוכם 40 סוויטות המיועדות לשהייה ממושכת. הג'ורג' מציע ארבע חוויות קולינריות בהובלת השף ברק אהרוני ולצידן חללי עבודה ואזורי בילוי ומנוחה לנוחיות אורחי המלון וחברי מועדון החברים של הג'ורג'.

ג'ורג' תל אביב הוא נקודת ההתחלה של אלקו הוספיטליטי, חברת לייף סטייל מובילה שבסיסה בתל אביב. אלקו הוספיטליטי הנה חברה בת של אלקו - חברת אחזקות ציבורית מהמובילות בישראל. את הפרויקט מוביל מיכאל חי, שותף מנהל של אלקו הוספיטליטי, אשר יזם את הקמת הפרויקט ומאחוריו עשייה רבת שנים בתחום הקמה וניהול מלונות בוטיק ייחודיים בארץ ובעולם. את תכנון הבניין הוביל משרד האדריכלים MYS, יסקי-מור-סיון אדריכלים, והוא עוצב על ידי הסטודיו של המעצב הבינלאומי לזארו רוזה ויולן. הג'ורג' יציע את ארץ הפלאות האולטימטיבית לכל מי שחי, עובד ומבקר בתל אביב-יפו.
אלקו הוספיטליטי פיתחה את חזון ה SevenEx החדשני. החזון מבוסס על תמצית האנרגיה הבלתי פוסקת של תל אביב, ומתמקד בשבע חוויות אורבניות של חיי היומיום, ליצירת חוויה מקיפה המתמקדת בצרכים של מקומיים ומקומיים-זמניים שחיים, עובדים ומבקרים בעיר. הג'ורג' יהיה בית לאוסף של חללים שישלבו בצורה חלקה חוויה ואירוח. כל האורחים יוכלו לחיות, לעבוד, להיפגש, לחגוג, לסעוד, לשהות ולהירגע ולייצר תמצית של העיר תל אביב, בפורמט הכי טוב שלה.

הג'ורג' מציע מועדון חברים המיועד לכל מי שמחפש מרחב מעורר השראה, מקום לעבודה, לפגישה, לבילוי או למנוחה. חלל עם הופעות, הרצאות ומוזיקה, בקברט תל אביב עכשווי. החברים של הג'ורג' ייהנו מאירועים שבועיים ייחודיים הכוללים מוסיקה חיה, הופעות אינטימיות, מפגשים, הרצאות ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully