וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Upstep ממשיכה לצמוח: גייסה שני עובדים בכירים בתחום השיווק

16.8.2023 / 14:00

אורית גרייס, מנהלת שיווק בכירה בעלת 15 שנות ניסיון בהובלת צוותים באסטרטגיה שיווקית בתעשיות שונות, ואלעד צינו, בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום האיקומרס, מצטרפים לסטארט-אפ המדרסים

מימין לשמאל אביעד רז, לימור כץ, אורן רז. Upstep,
מימין לשמאל אביעד רז, לימור כץ, אורן רז/Upstep

חברת "Upstep" גייסה בימים אלו שני עובדים בכירים בעלי ניסיון רב שנים בתחום השיווק כחלק מאסטרגיה להרחבת פעילות החברה בארה"ב, ובעקבות הכנסת מערכת טכנולוגיות פורצת דרך על בסיס machine learning, שתייעל ותקצר את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ- 70%.

אורית גרייס, מנהלת שיווק בכירהֿ בעלת 15 שנות ניסיון בעולמות ה-B2C בשוק הבינלאומי, עם רקע עשיר בהובלת צוותים ואסטרטגיה שיווקית בתעשיות שונות. בין תפקידיה השונים לאורך השנים, מילאה תפקיד ניהולי בכיר בחברת הגיימינג אספייר גלובל ותרמה להצמחתה האינטנסיבית ולהבאתה להנפקה מוצלחת בבורסה.

הבכיר השני הוא אלעד צינו, בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום האיקומרס. צינו ניהל בשנים אחרונות את מחלקת הפרפורמנס מרקטינג בחברת טננגרופ ותרם רבות לצמיחה והצלחת החברה. לאלעד מומחיות בתחומי השיווק, תמחור, גלובליזציה מדיה מקסום רווחי החברה, שרשרת ייצור והשילוח מוצרים.

לימור כץ, המנכ"לית : "החברה שלנו, המשלבת טכנולוגיה ואסטרטגיות שיווק מבוססות Data צמחה ב-6 חודשים הראשונים של שנת 2023 ב 40% בהכנסות החברה והגדילה את רווחיות המוצר בעשרות אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד - היקף המכירות של החברה עד כה בארה"ב הינו מעל -150,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית. מבחינתנו יש רק שתי אופציות: להצליח בגדול או להצליח בענק. מאוד גאים בייצור כחול לבן והעסקת עובדים במגוון גילים ושפות.

בימים אלו Upstep הרחיבה בפעם הרביעית את מפעל ייצור המדרסים בראשל"צ והקימה אולם ייצור נוסף בשטח של 200 מ"ר בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, עקב גידול בהקיף המכירות בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully