וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם סיסטמס מרגיעה: הכנסות הרבעון הראשון יהיו גבוהות מהרבעון הרביעי

שירלי יום-טוב

3.11.2003 / 16:26

מציינת שעסקיה נותרו חזקים למרות מספר הערות שליליות ביחס לשוק הזכרונות מבוססי פלאש; מניית החברה איבדה כ-30% מתחילת השנה

חברת אם סיסטמס הישראלית משגרת היום הודעת הרגעה למשקיעים, אשר הפילו את מנייתה בכ-30% מתחילת השנה. החברה, המפתחת מוצרים מבוססי זיכרון Flash, הודיעה היום כי היא צופה שהכנסות הרבעון הראשון יהיו גבוהות מאלו של הרבעון הרביעי -20.7 מיליון דולר. בנוסף, מציינת אם סיסטמס כי בניגוד למספר הערות שפורסמו ביחס לשוק הזכרונות מבוססי פלאש, עסקיה נותרו חזקים.

ההערה של אם סיסטמס לגבי שוק זכרונות הפלאש מתייחסת לדבריה של ענקית השבבים אינטל, אשר הורידה בשבוע שעבר את תחזית ההכנסות שלה לרבעון הבא בשל חולשה במכירות שבבי הפלאש שהיא מייצרת.

דב מורן, נשיא ומנכ"ל אם סיסטמס, ציין בהודעה כי "אם סיסטמס זכתה בכ-5 הסכמים הקשורים למוצר המובייל דיסק און צ'יפ, וכולם מתנהלים בהתאם לתכנוני החברה. אנו מזהים הזדמנויות נוספות לזכיות נוספות במהלך 2003".

לאחר ימים רצופים בהם רושמת המניה ירידות, לעתים במחסורי מסחר חריגים ביחס לממוצע שלה, מחיר מניית החברה הגיע עד ל-5.2 דולרים - רמה הקרובה למחיר אליו נפלה המניה באוקטובר האחרון, המשקף לחברה שווי שוק של 140 מיליון דולר.

אם סיסטמס דיווחה כאמור על הכנסות של 20.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי - צמיחה של 15% מהרבעון השלישי, ושל 100% ביחס לתקופה המקבילה. יחד עם זאת, התחזית לרבעון הראשון דיברה על עלייה בהפסד הנקי בשל גידול צפוי בהוצאות. תחזית השורה העליונה דיברה על הכנסות דומות לאלו של הרבעון הרביעי, כך שאפשר כי כעת ההפסד הנקי ברבעון הראשון יהיה נמוך ממה שצפתה החברה בתחילה.

ההפסד הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב-900 אלף דולר או 3 סנט למניה, לעומת הפסד של מיליון דולר ברבעון קודם ו-2.4 מיליון דולר במקביל. החברה צופה מעבר לרווח נקי במחצית השנייה של השנה, ושמירה על קצב צמיחה דומה לזה שהציגה ב-2002 - 45%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully