וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארטאפ Fairmatic פתחה משרדים במרכז תל אביב ומגייסת עובדים

17.8.2023 / 15:48

החברה מגייסת עובדות ועובדים למגוון רחב של תפקידים כולל מפתחים בכירים, אנשי דאטה סיינס ולמידת מכונה ועוד. הם יצטרפו למאה עובדי החברה בישראל, ארה"ב, בריטניה, הודו, פולין ופורטוגל

Fairmatic. יחצ,
Fairmatic/יחצ

חברת הסטארטאפ Fairmatic, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לביטוחי רכב מסחרי על סמך ניתוח ביצועי אמת של הנהגים, פתחה משרדים במרכז תל אביב ומגייסת במהלך 2023 עובדות ועובדים למגוון רחב של תפקידים כולל מפתחים בכירים, אנשי דאטה סיינס ולמידת מכונה ועוד. הם יצטרפו למאה עובדי החברה בישראל, ארה"ב, בריטניה, הודו, פולין ופורטוגל.

Fairmatic מפתחת פלטפורמה לניתוח ביצועי אמת של נהגים, ניטור הנהיגה וטלמתיקה - שילוב בין מערכות מידע וניתוח בזמן אמת של אותות ממקורות מידע רבים. הניתוח מאפשר לחברות המנהלות ציי רכב מסחריים להתאים את הפרמיות בצורה הוגנת ושקופה לאיכות הנהיגה של הנהגים. המערכת של החברה מבינה פרמטרים של שמירה על נהיגה זהירה, בהם הקפדה על חוקי המהירות, הימנעות מעיסוק בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה ועוד. הטכנולוגיה מעודדת את נהגי הרכבים שעובדים בשרות חברות מסחריות להקפיד על נהיגה אחראית, ומאפשרת לחברות המעסיקות אותם לקבל תעריפי ביטוח טובים. הפלטפורמה מספקת לחברות ולנהגים ניתוח, תובנות וכלים מעשיים להגברת הבטיחות על סמך נתוני הנהיגה. היא נבדקה לאורך זמן עם מאות אלפי נהגים בארה"ב והשיגה תוצאות מהטובות ביכולת חיזוי תאונות ותביעות ביטוח על סמך הנהיגה. בסיס המידע של האלגוריתם של החברה, שקובע את מידת הסיכון והתימחור בעזרת בינה מלאכותית, כולל כיום כ-200 מיליארד מייל של נתוני נהיגה במשך חמש שנים של היסטוריית הפעלה.

משרדי פיירמטיק בתל אביב מתפרסים על שטח של 250 מ"ר, עם אפשרות להרחבה לקומה נוספת בהתאם לצמיחה במספר העובדים. הם ממוקמים במרחק קצר מתחנת הרכבת השלום והרכבת הקלה ונגישים בקלות גם באוטובסים, כלי רכב ובאופניים או קורקינט מלב תל אביב. חדרי הישיבות נקראים על שם ערכי ויעדי החברה - Take the Driver's Seat, Keep your Motor Running, Open the Hood, Be ready to off-road, Enjoy the Ride.

יונתן מטוס, מייסד ומנכ"ל Fairmatic: "הטכנולוגיה של פיירמטיק מאפשרת תמחור ביטוח רכב מסחרי בתנאים אטרקטיביים ביותר, מספקת ערך לחברות ותורמת להצלת חיי אדם בזכות הרגלי הנהיגה הבטוחה שהיא יוצרת. הצטרפות לחברה היא הזדמנות לקחת חלק במהפיכה של הפיכת כלי הטכנולוגיה המתקדמים לאמצעי מעשי להצלת המוני אנשים שנפגעים בתאונות דרכים. בחרנו במשרדים שיהיו קלים ונוחים להגעה מכל מקום ובכל אמצעי תחבורה והנהגנו במשרדים נוהל עבודה היברידי."

לעיון במשרות לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully