וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרוץ לרכוש אולטיקום? WR Hambrecht ממליץ לקנות באגרסיביות לפני פרסום הדו"חות מחר

שירלי יום-טוב

3.11.2003 / 17:41

המניה קופצת ב-8% במחזור כפול מהממוצע; מחר תפרסם החברה את הדו"חות לאחר המסחר; בית ההשקעות צופה הכנסות של 8 מיליון דולר ורווח נקי של סנט אחד למניה - 400 א' ד'



לפי ההמלצה שהוציא בית ההשקעות WR HAMBRECHT למשקיעים יש למה לחכות מחר לאחר תום המסחר, ולא מדובר דווקא בדו"חות קומברס. אולטיקום , החברה הבת של קומברס, תצטרף לחברה האם ולבת אחרת, ורינט, ושלושתן יפרסמו מחר את תוצאות הרבעון הרביעי ו-2002 כולה. בבית ההשקעות מציינים כי הם מאמינים שלמרות ששוק התקשורת עדיין נמצא בקשיים, תוצאות אולטיקום יעידו על כך שמאמציה לייצר צמיחה בכל זאת הצליחו.



"היינו קונים באגרסיביות מניות אולטיקום טרם פרסום הדו"חות הרבעוניים", מציינים באופן הכי ברור שאפשר בבית ההשקעות. המלצתם, בהתאם, היא "קנייה", במחיר יעד אגרסיבי לא פחות - 10 דולר, פרמיה של כ-75% על מחיר הנעילה של המניה אמש. מניית אולטיקום מגיבה היום בחיוב, ובשעה זו מוסיפה 8% למחיר של 6.1 דולרים במחזור כפול מהממוצע לה. מחיר המניה משקף לחברה שווי שוק של כ-255 מיליון דולר.



התחזית של בית ההשקעות לתוצאות של מחר מדברת על רווח נקי של לפחות סנט אחד למניה - כ-420 אלף דולר, תחת הכנסות של 8 מיליון דולר. תחזית זו מתבססת בעיקר על הערכה כי החברה ממשיכה לנקוט בצעדי חיסכון, לחזק את בסיס הלקוחות ולשנות את אסטרטגיית השיווק שלה. לשם השוואה, ברבעון הקודם דיווחה החברה על הכנסות של 7.7 מיליון דולר ורווח נקי של סנט אחד למניה.



ביחס להמשך סבורים האנליסטים של בית ההשקעות כי אולטיקום תצפה להכנסות דומות או מעט גבוהות יותר ברבעון הבא, שיסתיים עבורה ב-30 באפריל. "אנו מאמינים שמספר גורמים דוחפים לכך: ביסוס הקשרים עם הלקוחות והשותפים והטמעה של אפליקציות חדשות". תחזית בית ההשקעות לשנת 2003 מדברת על הכנסות של 34.8 מיליון דולר על רווח נקי של 6 סנט למניה - 2.5 מיליון דולר. "המקורות שלנו מצביעים על כך שאולטיקום צפויה אף לעלות על תחזיותינו, ככל שמתקדמים לתוך שנת 2004", הם אומרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully