וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבלינים, שמן זית וזיתים: רשת 'נוי השדה' מתקדמת למותג פרטי

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 9:25

רשת 'נוי השדה', שמציעה תוצרת חקלאית טרייה ישירות מחקלאי ישראל, משיקה מותג פרטי משלה בשאיפה לצמצם בעלויות הגבוהות לצרכן ולהציע מוצרים משלימים במחירים הוגנים. בשלב הראשוני מציג המותג: סדרת תבלינים רחבה, פיצוחים, שמן זית וזיתים, וההשקעה בו עומדת על כ-750 שקל

נוי הדס, הבעלים של רשת 'נוי השדה'. יח"צ,
נוי הדס, הבעלים של רשת 'נוי השדה'/יח"צ

בשלב הראשון, יציג המותג הפרטי של רשת 'נוי השדה' מבחר מוצרים, בהם: סדרת תבלינים, תערובות, פיצוחים, שמן זית וזיתים עם הבטחה כי כל המוצרים עוברים בקרת איכות קפדנית.

"אני רואה במהלך הזה פעילות ישירה לעשייה שלנו. למוצרים אותם בחרנו לייצר קשר ישיר וטבעי לפעילות השוטפת שלנו. השקענו רבות במהלך וחשוב לנו שהצרכנים שלנו יוכלו להעשיר את הקנייה שלהם במוצרים איכותיים", שיתפה נוי הדס, בעלת הרשת.

"המהלך נוצר מתוך הרצון שלנו להעניק לצרכן מוצרים איכותיים במחירים טובים. במגוון תחומים הרגשנו שהמחיר עולה ושאין לנו יכולת לייצר כדאיות לצרכן. היום עם המותג הפרטי שלנו, אנחנו מעורבים בכל תהליך הייצור ובחירת חומרי הגלם ומוודאים שהצרכן מקבל מוצרים שתואמים את הדי.אן.אי של הרשת מבחינת תו האיכות. עם המותג הפרטי, אני יכולה להכתיב את הטון ולמכור במחיר מוזל אופן משמעותי ועדיין להתפרנס", היא מוסיפה.

חשוב להבין שהמותג הפרטי שלנו יישאר בעולמות התוכן שרלוונטיים למותג. המטרה היא להביא איכות גבוה של מוצר במחירים טובים בהשוואה למותגים מובילים בקטגוריות ולא בהשוואה למותגים פרטיים של רשתות השיווק שכל מה שמעניין אותם זה המחיר ולא האיכות. למרות שגם שם אנחנו יוצאים יותר זולים.

המחירים: כל התבלינים: 10 שקל. תערובות לתבשילי אורז: 17 שקל, שמן זית: 43 שקל, כל סוגי הזיתים: 17 שקל.

רשת "נוי השדה" הוקמה על ידי נוי הדס, דור שלישי לחקלאים בארץ, מתוך אידיאל עקרוני להעניק לחקלאי הישראלי בית ולחקלאות הישראלית במה. הרשת מונה כיום 15 סניפים ואתר אונליין למשלוחי פירות וירקות ומוצרים משלימים.

ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר "נוי השדה" בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully