וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיימים תגלית

מיכל גלנטי

20.8.2023 / 6:11

גידי מרק, אלי וורטמן, חלי בן נון, עידית רובין, ויורם טיץ. יוני קלברמן,
גידי מרק, אלי וורטמן, חלי בן נון, עידית רובין, ויורם טיץ/יוני קלברמן

ברביעי האחרון התקיים אירוע הסיום של המחזור הנוכחי של "תגלית אקסל" - תכנית המנהיגות העסקית של ארגון תגלית. האירוע התקיים במרכז פרס לשלום ולחדשנות בתל אביב-יפו.

בתוכנית השתתפו השנה 64 סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם, שהגיעו לישראל לתקופה של כעשרה שבועות במהלכם התמחו בחברות מובילות במשק לצד סטודנטים ישראלים שליוו אותם.

הגיעו לפרגן למסיימים: מנכ"ל תגלית - גידי מרק; יזמת ההייטק חלי בן נון; מנהלת תוכנית תגלית אקסל עידית רובין, יו"ר תגלית אקסל ויועץ בכיר בג'נרל אלקטריק - יורם טיץ. הדובר המרכזי באירוע היה אלי וורטמן, יזם היי-טק ומייסד קרן ההון סיכון PICO Venture Partners.

דני עיני ובן מאיירס. רונן טופלברג,
דני עיני ובן מאיירס/רונן טופלברג

יגואר חשמלי בישראל

לרגל ההשקה בישראל של היגואר I-Pace החשמלית החדשה, הזמין דני עיני - יו"ר חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית יגואר, את סגן השגריר הבריטי בישראל, בן מאיירס, לאולם התצוגה של יגואר בהרצליה פיתוח, כדי להתרשם מהדגם החדש של הקרוסאובר החשמלי היוקרתי.

עיני ערך למאיירס סיור אישי באולם, הציג בפניו את מגוון דגמי יגואר, וסיפר לו על תוכנית "Reimagine" של מותג היוקרה, שצפוי להפוך לכל-חשמלי בשנת 2025. בשיחה בין השניים עלה כי גם מלך אנגליה הנוכחי, צ'ארלס השלישי, נוהג בין היתר ב-I-Pace החשמלית הראשונה שיוצרה בשנת 2018.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ירון לוי  וג'ופרי שרטייה. יחצ סבון,
ירון לוי וג'ופרי שרטייה/יחצ סבון

נפלאות היסמין של סבון

ג'ופרי שרטייה מנכ"ל SABON העולמית, וירון לוי מנכ"ל SABON ישראל ומזרח אירופה, אירחו לאחרונה את השקת קולקציית THE WONDERS OF JASMINE החדשה של המותג, באירוע שנערך במלון "הנורמן" שבתל אביב.

הקולקציה החדשה, אשר מושקת כחלק מתהליך מיצוב חדש של הרשת כמותג פרימיום, באופן הדומה לפעילותו ברחבי העולם ובאסיה בפרט, מעוצבת בסגנון חדש המשדר יוקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully