וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל ויזל יכול לחגוג: TERMINAL X עם עלייה של 22% ברווח הנקי

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 13:37

חרם צרכנים על עסקיו של הראל ויזל? אתר הקניות הישראלי 'טרמינל איקס', שבשליטת קבוצת פוקס, מציג גידול של מעל 200% ברווח התפעולי ועלייה של 22% ברווח הנקי, ברבעון השני של 2023. המנכ"ל, ניר הורוביץ: "שיפור משמעותי בכל הפרמטרים"

הראל ויזל. דימה טליאנסקי,
הראל ויזל יכול לחייך: הקריאות לחרם הביאו דווקא לעלייה במכירות/דימה טליאנסקי

בחודשים האחרונים ניסו תומכי המהפכה המשפטית להכריז חרם צרכנים על כמה חברות מסחריות. אמנם את עיקר האש מושכת עתה קבוצת שטראוס, אבל אחד השמות ש"כיכבו" ברשתות החברתיות כיעד לחרם היה הראל ויזל, בעל השליטה והמנכ"ל של קבוצת FOX שבלט בקרב "פורום העסקים", אנשי העסקים שהצטרפו למחאה.

אבל קריאות לחרם לחוד ורווחים לחוד: היום מדווח טרמינל איקס, אתר הקניות השיראלי בשליטת קבוצת פוקס (51%), על מגמת צמיחה של כ-20% בכל הקטגוריות. הצמיחה מתבטאת הן בכמות הקונים באתר, הן בגידול במחזורים - וכמובן, ברווחים.

אמנם מדובר באתר אונליין שיש אליו כניסות גם מחו"ל (פועל במספר ארצות), אבל כנראה שהצרכנים בישראל, בין אם מתנגדים לחקיקה המשפטית או תומכים בה, לא נותנים לדעתם להשפיע על שיקול הדעת ברכישות מוצרים, בוודאי בתחום האופנה שבו הפרמטר המרכזי הוא איכות מול מחיר.

אתר הקניות הישראלי, טרמינל איקס. צילום מסך מתוך האתר,
מגמת צמיחה ל-TERMINAL X:/צילום מסך מתוך האתר

עיקרי הדוח

גידול של כ-19.4% בהכנסות החברה: ברבעון השני של שנת 2023 הסתכמו המכירות בכ-102.7 מיליון שקל בהשוואה לכ-86.0 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. גידול זה נבע בעיקר מגידול במספר הביקורים באתרי החברה, גידול במספר הלקוחות הפעילים, גידול בממוצע לעסקה וכן מאיחוד סיסטארז החל מה-1 בנובמבר, 2022.

עליה ניכרת ברווח הגולמי: הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-48.7 מיליון שקל (47.5% מהמכירות) בהשוואה לכ-41.8 מיליון שקל (48.6% מהמכירות) אשתקד. הרווח הגולמי במחצית הראשונה הסתכם בכ-89.2 מיליון שקל (45.6% מהמכירות) בהשוואה ל כ-81.6 מיליון שקל (46.2% מהמכירות) אשתקד.

עליה בהיקף ההוצאות על שיווק ומכירה: הוצאות מכירה ושיווק הסתכמו ברבעון השני בכ-41 מיליון שקל(39.9% מהמחזור) בהשוואה לכ-38.4 מיליון שקל (44.7% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד.

צמיחה ברווח התפעולי: הרווח התפעולי של אתר הסחר, לפני תשלום מבוסס מניות ברבעון השני הסתכם בכ-6.2 מיליון שקל בהשוואה לכ-2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי לאחר תשלום מבוסס מניות הסתכם ברבעון השני בכ-4.5 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך של כ-1.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי לאחר תשלום מבוסס מניות במחצית הראשונה הסתכם בכ-1.4 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך כ-4.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

עליה של כ-20% ברווח הנקי: הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-3 מיליון שקל בהשוואה לכ-2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס. דימיטרי טוליאנסקי,
ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס/דימיטרי טוליאנסקי

ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X: "אנו שמחים לדווח היום על תוצאות הרבעון השני של שנת 2023, המציגות שיפור משמעותי בכל הפרמטרים, עם צמיחה של כ-20%; זינוק ברווח התפעולי (לאחר תשלום מבוסס מניות) לסך של כ-4.5 מיליון שקל ועליה של כ-22% ברווח הנקי.

תוצאות החברה ברבעון זה הן תוצר ישיר של יישום תכנית העבודה האסטרטגית, שכוללת התייעלות, המשך שיפור מבנה העלויות ומיקוד בפעילויות רווחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully