וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף ממשיכה לצמצם את הפסדי עדיקה ועברה לרווח ברבעון השני

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 10:20

הקבוצה שמרה על יציבות במכירות במחצית הראשונה של 2023, ועברה לרווח של 3 מיליון שקל ברבעון השני. מנכ"ל החברה אייל גרינברג: "ממשיכים לפעול להגדלת המכירות והרווחיות"

גולף, ג'ינס לבן. דור שרון,
מתוך קמפיין גולף. רבעון שני מוצלח לחברה/דור שרון

קבוצת גולף פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2023 והציגה רווח של כ-3 מיליון שקל ברבעון השני, זאת לדברי הקבוצה בזכות מיזוג עדיקה לתוך מגזר ההלבשה של גולף.

הקבוצה שמרה על מכירות זהות לתקופה המקבילה אשתקד במחצית הראשונה של השנה, אולם ברבעון השני מכירות הקבוצה הסתכמו בכ-221 מיליון שקל לעומת 247 מיליון שקל בתקופה המקבילה, זאת כתוצאה מצמצום פעילות עדיקה ומעיתוי חג הפסח. כמו כן, חודש אפריל 2023 אופיין במזג אויר חורפי חריג, שפגע במכירות קולקציית הקיץ.

הקבוצה צמחה בכ-6% בפדיון החנויות הזהות במחצית הראשונה של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, שהסתכם בכ-341 מיליון שקל.

הרווח הגולמי במחצית הראשונה הסתכם בכ-269 מיליון שקל (כ-59% מהמכירות) בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח המיוחס לבעלי מניות החברה ברבעון השני הסתכם בכ-2.8 מיליון שקל, לעומת כ-15.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד המיוחס לבעלי מניות החברה במחצית הראשונה הסתכם בכ-8.8 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-3.1 מיליון ש"ח במחצית המקבילה אשתקד.

ב-30 ביוני 2022 החזיקה גולף רק בכ-60% ממניות עדיקה, ולכן הפסדי עדיקה ברבעון המקביל ובמחצית המקבילה לא נזקפו במלואם לבעלי מניות גולף.

אייל גרינברג, הבעלים של רשת חנויות סטימצקי. שוקה כהן,
אייל גרינברג, מנכ"ל גולף ומנהל העסקים הראשי שלה/שוקה כהן

אייל גרינברג, מנכ"ל החברה ומנהל העסקים הראשי שלה מסר: "גולף ממשיכה להציג יציבות במכירות וגידול בפדיון החנויות הזהות במחצית הראשונה של 2023 ורווח של כ-3 מיליון שקל ברבעון השני, זאת למרות הצמצום בפעילות עדיקה שהפכה לחלק ממגזר ההלבשה שלנו בגולף.

במהלך הרבעון השני פתחנו 6 חנויות קונספט חדשות המאגדות מותגים מקבוצת גולף תחת קורת גג אחת ואנו ממשיכים לפעול להשבחת פעילויות הקבוצה ולהגדלת המכירות והרווחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully