וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מציג: רבעון של עלייה במכירות וברווח הנקי

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 10:33

רשת רמי לוי מסכמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2023 עם עלייה ברווחים. הכנסות הקבוצה במחצית הסתכמו בכ-3.55 מיליארד שקל; ההכנסות צמחו במחצית בכ-8%. עלייה במספר המבקרים ברשת הביאה לגידול של 7.3% בפידיון

רמי לוי. יחצ,
ממשיכים לצמוח: רשת רמי לוי שיווק השקמה/יחצ

אולי זו ההאטה הכלכלית ויוקר המחיה שגורם לציבור להעדיף רשת שמבליטה את סל הקניות הזול, אולי הוא מתנהל טוב יותר מאחרים, אבל רשת רמי לוי מציגה זינוק ברווחים. הרשת מסכמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2023 עם עלייה ברווחים:

הכנסות הקבוצה במחצית הסתכמו בכ-3.55 מיליארד שקל; ההכנסות (בנטרול הכנסות חריגות ממכירת בדיקות אנטיגן אשתקד) צמחו במחצית בכ-8% - הודות לעלייה בכמות המבקרים בחנויות הרשת שתרמו לגידול של 7.3% בפדיון מחנויות זהות

הרווח הנקי לבעלי המניות במחצית עלה בכ-6.4% לכ-106 מיליון שקל למרות העמקת המבצעים לקראת חג הפסח על מנת להטיב עם הצרכנים

הרווח התפעולי מפעילות קמעונאות מזון במחצית עלה בכ-45% לכ-148 מיליון שקל ושיעורו מההכנסות עמד על כ-4.7%

החברה הציגה מחדש את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2023 בשל טעות ברישום עיתוי עלות מכירות; אין השפעה על התוצאות הכספיות ברמת המחצית בשל הטעות אשר, על פי דווחי החברה, נעשתה בתום לב.

הרווח התפעולי ברבעון השני עמד על 121 מיליון שקל, עליה של כ- 62% לעומת הרבעון השני אשתקד, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השני עמד על כ-84 מיליון שקל, עלייה
של 148%

המסקנות, כפי שפרסמה הרשת: "הציבור מביע אמון ברשת ומגדיל משמעותית רכישת מוצרי מותג פרטי - נתון שיא של כ-24.4% מסך המכירות".

מנכ"ל הרשת, רמי לוי, טוען שהדוחות מוכיחים כי רמי לוי היא למעשה רשת הדיסקאונט היחידה במדינת ישראל - וככל הנראה רומז למתחרים מקרפור, שהכניסו מעט תחרות לענף.

רמי לוי. באדיבות רמי לוי,
רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה/באדיבות רמי לוי

"אנחנו למעשה רשת הדיסאונט היחידה בישראל"

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "אנו מסכמים את המחצית הראשונה של שנת 2023 עם עלייה של 8% בהכנסות, בנטרול הכנסות חריגות ממכירת בדיקות אנטיגן אשתקד, וכן גידול דו-ספרתי ברווחים.

כמו כן, הרשת הציגה נתוני שיא ברכישת מוצרים של המותג הפרטי מתוך סך המכירות, לצד המשך גידול בפדיון בחנויות זהות, בזכות האסטרטגיה של הרשת להציע את סל המוצרים הזול ביותר ללקוח, תוך הקפדה על איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. הדבר מעיד במידה רבה על הרצון של לקוחותינו לרכוש מוצרים איכותיים במחירים ריאליים ונוחים יותר, בייחוד בתקופה מורכבת זו, בה הריבית נמצאת בעלייה מתמדת.

השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות.

אנו מעדכנים על הצגה מחדש של תוצאות הרשת לרבעון הראשון של 2023, בשל טעות בתום לב בעיתוי רישום הוצאה של קניות מספקים שיוחסה לרבעון השני במקום לרבעון הראשון. חשוב לי להדגיש שמדובר בטעות אנוש בתום לב אשר התגלתה על ידי החברה בעצמה, וכי לא קיימת כל השפעה על התוצאות הכספיות ברמת המחצית.

אנחנו למעשה רשת הדיסקאונט היחידה במדינת ישראל ורואים את זה בכל סקר שבו אנחנו משתתפים במשך 40 השנים האחרונות באופן עקבי ללא שינוי. אנו פועלים במגוון דרכים כדי למנוע את עליות המחירים, ככל שניתן. אנו רואים חשיבות עליונה בכך שכל בית בישראל יוכל לעבור את חופשת הקיץ ואת תקופת החגים בצורה מכובדת וראויה. אני מבקש להודות בראש ובראשונה ללקוחותינו הנאמנים ולכל עובדי החברה ולמנהליה וכן למשקיעי החברה ומאחל לכולם בריאות שלמה ושנה טובה ומבורכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully