וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כפיר מצטרף ל-Mountaintop Productions

20.8.2023 / 12:14

חברת Mountaintop Productions מצרפת לשורותיה את המפיק בפועל תמיר כפיר, דמות מפתח בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, החתום על שלל סדרות בינלאומיות ביניהן Hit & Run שהופקה עבור נטפליקס

תמיר כפיר. עידו ניר,
תמיר כפיר/עידו ניר

חברת ההפקות המובילה Mountaintop Productions בראשות חזי בצלאל הפועלת בתעשיית הקולנוע הישראלי מזה 12 שנים ובעלת דריסת רגל משמעותית בהוליווד, מודיעה על מינויו של תמיר כפיר לתפקיד Head of Production. הבשורה על צירופו של תמיר לשורות החברה מגיעה רגע לאחר שהודיעה על רכישת 51% מאולפני מובי מוביל בראשות המנכ"לית שני ינקו, בעסקה המוערכת בשווי והשקעות של למעלה מ-12 מיליון שקל.

מינויו של תמיר מהווה מהלך משלים למימוש חזונה של Mountaintop Productions להפוך לחברת ההפקות היחידה בארץ שיש לה היכולת לספק אולפני טלוויזיה, ציוד השכרה, וכעת גם שירותי הפקה עבור הפקות מקומיות ובינלאומיות ברמה הגבוהה ביותר. בכך מגשימה החברה את מטרתה להיות one-stop shop עבור חברות הפקה ויוצרים בארץ ובחו"ל.

במסגרת תפקידו תמיר יהיה אמון על הפקת התכנים המפותחים ב- Mountaintop וב- Big Swell, יצירת קשרים עם חברות הפקה באירופה וצפון אמריקה לפיתוח קו-פרודוקציות ונתינת שירותי הפקה בארץ ובעולם, וכמו כן על פיתוח ועידוד יצירה מקומית עם פוטנציאל בינלאומי.

לתמיר מעל 20 שנות ניסיון בעולמות ההפקה ואחורי הקלעים של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה. הוא החל את דרכו המקצועית בסדרת הקאלט הישראלית "כסף קטלני", ואט אט מיצב עצמו כאחת מדמויות המפתח בתעשייה, כאשר בין הישגיו המרשימים נמנים תפקידיו כמפיק ראשי עבור שלל סדרות וסרטים מהבולטים בתעשייה הישראלית כגון: "הערת שוליים", "כפולים", "להיות איתה" ועבודתו עבור אולפנים וגופי שידור מהגדולים בעולם כמפיק בפועל בפרויקטים בינלאומיים, ביניהם Hit & Run המוכרת שהופקה עבור Netflix,שלוש עונות של הסדרה "Absentia" ששודרה ב-Amazon Prime- והופקה ע"י תמיר עבור Sony Pictures ולאחרונה הסידרה "No Mans Land" שצולמה במרוקו עבור Arte ו-Hulu.

חזי בצלאל, מייסד חברת Mountaintop Productions: "בשנה האחרונה השלמנו מספר מהלכים אשר ממצבים את החברה כone-stop shop, ביניהם רכישת 50% מחברת ההפקות ההוליוודית Big Swell בראשות אנדי הורביץ, והשלמת רכישת אולפני מובי מוביל בראשותה של מנכ"לית האולפנים שני ינקו. כעת, צירופו של תמיר לשורותינו מהווה צעד נוסף ודריסת רגל משמעותית במימוש חזון החברה לבנות גשר להבאת יצירה ישראלית להוליווד והבאת הפקות מהוליווד לישראל."

תמיר כפיר, Head of Production, חברת Mountaintop Productions: "אני נרגש לחבור לצוות המנצח של Mountaintop Productions לעבוד לצד האנשים אשר מצמיחים את תעשיית הקולנוע בישראל ומחזקים את מעמדה של ישראל בתחום ההפקות בעולם, אני משוכנע שעם הכישרון העצום שיש בישראל והתמריץ הכלכלי למפיקים זרים שעדיין קיים וימשיך להתקיים בתקווה בעתיד נוכל גם להביא לארץ הפקות בקנה מידה הוליוודי וגם לפתח ולשבח את התעשייה המקומית מכל הבחינות."

תמיר מצטרף להנהלת החברה, בראשות חזי בצלאל וילדיו עמרי וקרני, יוצרי קולנוע בעצמם. רק לאחרונה הפיקה החברה את הסרט "Listen" שכתב וביים עמרי ואת הסרט הקצר עטור הפרסים "לב מדבר" שכתבה וביימה קרני. גם בעבר שיתפו תמיר ו-Mountaintop פעולה כאשר תמיר הפיק בפועל עבור החברה את הסרטים "סיפור על אהבה וחושך" בבימויה של נטלי פורטמן, "מפריח היונים" ע"פ סיפרו של אלי עמיר ו"הקפות". כעת כששיתוף הפעולה מוסד, מצפים בחברה לעוד המון פרויקטים משותפים שירגשו את הקהל בישראל ובעולם כולו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully