וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר סיטרמן נוריס מצטרפת לוועדה המייעצת של Finsec Innovation Lab

20.8.2023 / 14:32

סיטרמן נוריס היא שותפה ב-Team8 Capital, זרוע ההשקעות של קבוצת Team8. לפני הצטרפותה ל-Team8, הובילה סיטרמן נוריס שורת תפקידים בכירים במאסטרקארד העולמית במשך שמונה שנים, בתחומים של פיתוח עסקי, ניהול מוצר והשקעה בחברות פינטק

הדר סיטרמן נוריס. יחצ,
הדר סיטרמן נוריס/יחצ

Finsec Innovation Lab, מעבדת החדשנות של מאסטרקארד ו-Enel X, שמחה להודיע על הצטרפותה של הדר סיטרמן נוריס, שותפה בקרן הון הסיכון Team8 Capital, לוועדה המייעצת של המעבדה.

סיטרמן נוריס היא שותפה ב-Team8 Capital, זרוע ההשקעות של קבוצת Team8. לפני הצטרפותה ל-Team8, הובילה סיטרמן נוריס שורת תפקידים בכירים במאסטרקארד העולמית במשך שמונה שנים, בתחומים של פיתוח עסקי, ניהול מוצר והשקעה בחברות פינטק.

סידני גוטסמן, מנכ"ל Finsec Innovation Lab מציין כי: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של הדר לוועדה המייעצת שלנו. הניסיון והידע הרבים שהדר מביאה אתה בתחומי הפינטק, מניעת הונאות פיננסיות וההשקעות לא יסולאו בפז ויסייעו רבות לפיתוח ולקידום חברות הפורטפוליו שלנו".
הדר סיטרמן נוריס מציינת כי: "לתחום הפתרונות הטכנולוגיים בפינטק יש עוד דרך לעבור בשביל למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בו. פער זה הוביל לעלייה ניכרת בפעילות היזמית בישראל ובעולם מתוך רצון למצוא פתרונות חדשניים לבעיות עסקיות מהותיות במגוון תחומים כגון רגולציה, תשלומים עסקיים, מניעת הונאות ועוד. אני גאה להצטרף לוועדה המייעצת ולצוות המסור של Finsec Innovation Lab ולתרום לקידום חברות הפורטפוליו של המעבדה".

סיטרמן נוריס מצטרפת לשאר חברי הוועדה המייעצת של Finsec Innovation Lab, שכוללת את חוויאר פרז, שותף ומייסד Global PayTech Ventures ונשיא מאסטרקארד אירופה לשעבר; לילך בר דוד, מייסדת Lili ו-Pepper; ד"ר יניב הראל, CSO של אוניברסיטת תל אביב, מרכז הסייבר ICRC; גיל ארזי, מייסד ושותף בקרן הון סיכון FinTLV; ועדו אהרוני, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק.
FinSec Innovation Lab הוקמה על ידי מאסטרקארד ו-ENEL X בבאר שבע לאחר שזכו יחד במכרז שערכה רשות החדשנות בשיתוף משרד האוצר ומערך הסייבר הלאומי. המעבדה מסייעת לסטארטאפים בתחומי הסייבר והפינטק. מאז הקמתה ועד היום, 12 סטארטפים הצטרפו לתוכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully