וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אלטרנטיבה: תנובה מרחיבה את ההיצע בשוק תחליפי הבשר

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 11:42

תנובה מציגה סדרת מוצרים חדשה: "הסדרה הצמחונית" שכוללת נתחונים בטעמי עוף, בקר ושווארמה. ההשקעה בפיתוח הסדרה הצמחונית נאמדת בכ-7 מיליון שקל וההשקה מהווה צעד משמעותי נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה בקטגוריה של מזון נטול חלבון מן החי

שלושת המוצרים יחד. יח"צ,
עוד אלטרנטיבה מתנובה: "הסדרה הצמחונית" עולה למדפים/יח"צ

חברת 'תנובה', שהעמיקה בשנים האחרונות את פעילותה בתחום תחליפי החלבון מן החי, הן באמצעות השקעות ושת"פים בעולמות הפודטק המקומי והן באמצעות מכירת ידע לחברות בינלאומיות, הודיעה היום על השקת מוצר ראשון תחת סדרה חדשה של מוצרי מזון אלטרנטיביים: "הסדרה הצמחונית".

על פי נתוני סטורנקסט, שוק תחליפי הבשר גלגל בשנה האחרונה 330 מיליון שקל. רבים מהישראלים מגדירים עצמם כמפחיתנים של מוצרים מן החי ומשלבים בתזונה שלהם מוצרים מבוססי חלבון מהצומח, לצד צריכה מופחתת של בשר.

על-פי האתר Statista.com, תחום תחליפי הבשר בעולם גדל בעשור האחרון, ב-48% מידי שנה, וההכנסות בשנת 2023, הסתכמו (עד כה) ב-20.1 מיליארד דולר.

כאמור, בשלב ראשון יושקו ב"סדרה הצמחונית" של תנובה, שלושה מוצרים בטעמי: עוף, בקר ושווארמה, שייכנסו בשבועות הקרובים למקפיא ברשתות השיווק ובנקודות המכירה. המוצרים עשירים בחלבון ויכללו כ-20 גרם חלבון ל-100 גרם. המוצרים החדשים פותחו במרכז המו"פ לחלבון חלופי של תנובה ברחובות.

לדברי ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב בתנובה המובילה את המהלך: "תנובה היא חלוצת החלבון החלופי בישראל, כאשר רק בעשור האחרון השקענו למעלה מ-250 מיליוני שקלים במו"פ וייצור ייעודיים לעולם תחליפי החלבון. המומחיות שתנובה צברה לאורך 20 שנה בתחום תחליפי החלבון וההיכרות המעמיקה עם הטעם של הצרכנים בישראל, מאפשרים לנו להציע כיום, מוצרים שנותנים מענה מיטבי בהיבטי טעם ומרקם למספר ההולך וגדל של ישראלים, שמפחיתים בצריכת העוף והבשר ומחפשים פתרון למנת החלבון שאינה מן החי".

פנינה סברדלוב, ראש אגף המו"פ והפרויקטים של קבוצת תנובה: "אנו מביאים היום בשורה בקטגוריית תחליפי העוף והבשר הצמחיים. פיתוח המוצרים נמשך למעלה משנתיים, תוך דגש על דיוק הטעם והמרקם, שיהיו קרובים לאלו של העוף והבקר ועל הרכב תזונתי עשיר בחלבון, B12 וברזל. לתנובה יש את היכולות הטכנולוגיות, תשתיות ייצור והבנה עמוקה של טעם הצרכנים בכלל והצרכן הישראלי בפרט, אלו מאפשרים לנו להציע מוצרים חדשניים בשילוב רכיבים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות. יכולות אלו מאפשרות לנו שיתופי פעולה גם בזירה הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully