וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים כוסית לחיים: 8 הצעות למארזי שי עם אלכוהול לכבוד החג

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 11:44

לקראת החגים, מדווחות רשתות היין והאלכוהול, על שינויים בהרגלי הצריכה של הקהל הישראלי ועליית ביקושים בקטגוריות מפתיעות. בשבוע האחרון הורגשה עלייה משמעותית ברכישת מארזי שי לחג ואם גם אתם התכוונתם לרכוש מתנה מהסוג הזה, ריכזנו לכם כמה הצעות

הרמת כוסית (לחיים). Giphy
מרימים כוסית לחיים: 8 הצעות למארזי שי עם אלכוהול לכבוד החג/Giphy

תקופת החגים בדגש על ראש השנה נחשבת מאז ומתמיד לאחת התקופות החזקות ביותר בשנה בכל מה שקשור לצריכת יין ואלכוהול. השילוב של החופשות יחד עם הארוחות שמתקיימות על בסיס כמעט יום יומי גורם לקהל הישראלי להגדיל את צריכת היין והאלכוהול בצורה משמעותית.

לדברי אלעד סלובטיק, סמנכ"ל שיווק רשת "יין בעיר": "בניגוד לפסח שנחשב לחג שהוא כמעט 100% יין היות והרבה מותגי אלכוהול אינם כשרים לפסח, בחגי תשרי האלכוהול תופס נתח משמעותי מסל הקנייה של הלקוחות.

בעבר מרבית הרכישות לפני החג היו של יינות אדומים זולים יחסית (65 שקלים בממוצע) ובגזרת האלכוהול כיכבו מותגי הוודקה השונים, בירות וערק. בראש השנה אשתקד ראינו שינוי ראשוני בהרגלי הצריכה של הלקוחות שמלווה אותנו גם בחג הזה ואנו צופים שהמגמות הללו ילוו אותנו גם ברכישות לקראת סוכות".

עוד מוסיף סלובטיק, כי אחת מהמגמות הבולטות היא העלייה בצריכת טקילה על חשבון וודקה וג'ין בדגש על מותגי טקילה פרימיום: "העלייה בצריכת אלכוהול גדלה עוד יותר לפני סוכות ואנו צופים שבחג הקרוב מותגים כמו פטרון, וולקן וקלאסה אזול יהוו נתח משמעותי מהמכר של האלכוהול ברשת. ג'ין שהיה המשקה הפופולרי של השנתיים האחרונות הולך ודועך יחד עם הוודקה וישנה עלייה חדה בצריכת טקילה, ביטרים ואוזו".

"בגזרת היין אין ספק שיין אדום תמיד מככב על שולחן החג אך בשנה האחרונה אנחנו רואים גידול משמעותי בצריכת יינות לבנים ורוזה על חשבון היינות האדומים. אם לפני שנתיים לא היה ניתן כמעט לראות שולחן חג עם בקבוק רוזה, היום כבר יש להם ביקוש מטורף בדגש על יינות רוזה כשרים וגם למארזי שי.

בעבר רוזה נתפס כיין לא יוקרתי שלא מתאים לאירועים וחגים והיום ניתן למצוא יינות רוזה יוקרתיים במיוחד כמו וויספרינג אנג'ל השייך לתאגיד מואט הנסי וכמובן מגוון יינות רוזה של יקבים ישראליים מובילים. המגמה הנ"ל באה לידי ביטוי גם במארזים השונים המכילים היום גם יינות רוזה ולבנים ולא רק יינות אדומים כפי שהיה נהוג בעבר".

בשבוע האחרון הורגשה עלייה משמעותית ברכישת מארזי שי לראש השנה גם מצד החברות וגם בקרב קהל הלקוחות הפרטיים. אם גם אתם התכוונתם לפקוד את חנויות האלכוהול או לרכוש אונליין אלכוהול כמתנת חג, ריכזנו לכם כמה הצעות:
.

מארז בוטיק כחול לבן, אתר היין והאלכוהול paneco.co.il, מחיר 445 שקל. דני מילר,
מארז בוטיק כחול לבן, אתר היין והאלכוהול paneco.co.il, מחיר 445 שקל/דני מילר

כל מה שירים למצב רוח

אתר היין והאלכוהול Paneco.co.il משיק קולקציית מארזים עשירה לחגים בטווח מחירים רחב במיוחד. בין המארזים:

מארז קלאסיקה ישראלית: בקבוק שמן זית זני 750 מ"ל משק הלפרן יקבי ירושלים אגש"ח וייב קברנה סוביניון. המחיר: 95 שקל

מארז חג שמח: יקבי ירושלים אגש"ח פרימיום קברנה סוביניון שמן זית 250 מ"ל משק לין דבש פרחי בר משק לין. המחיר: 119 שקל.

מארז יין וקלפים: תל שיפון אדום קלפי משחק קלאסיים בעיצוב מודרני, של המותג השוודי PRINTWORKS, המחיר: 175 שקל.

מארז זוג בוטיק ישראלי: עגור קסם אדיר כרם בן זמרה סובניון בלאן שמן זית 250 מ"ל משק לין דבש פרחי בר משק לין. המחיר: 329 שקל

מארז בוטיק כחול לבן: פסגות רוזה, מאור דובדבני, ויתקין מסע ישראלי אדום, הר אודם יער לבן, מוני נחל פטיט סירה, טוליפ קברנה סובניון. המחיר 445 שקל.

להשיג באתר החברה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מארז זוג בוטיק ישראלי לחגים, אתר היין והאלכוהול paneco.co.il, מחיר 329 שקל. דני מילר,
מארז זוג בוטיק ישראלי לחגים, אתר היין והאלכוהול paneco.co.il, מחיר 329 שקל/דני מילר

מהדורה שנתית באריזה רב שכבתית

מזקקת The Macallan מציגה את A Night On Earth: וויסקי סינגל מאלט במהדורה שנתית מוגבלת המציג את סיפור ה- Hogmanay - מסורת ראש השנה החדשה בסקוטלנד.

מדובר בביטוי ה-2 בסדרה שייחודה באריזת מתנה מרשימה ומטרתה לשקף את השמחה בחגיגת אירועים מיוחדים עם המשפחה והיקרים לנו.

האריזה הרב-שכבתית החדשנית עוצבה בשיתוף פעולה עם המאיירת היפנית-צרפתיה אריקה דורן בהשראת טקסי האש שמתקיימים בחגיגות השנה החדשה בסקוטלנד.

הריח: וניל, חמאה, תפוח אפוי, ביסקויטים אפויים, שזיפים ושקדים.

הטעם: מתיקות קטיפתית רכה המזכירה עוגיית חמאה, מתיקות וניל, עם מרשמלו קלוי קלות, תפוזים מיובשים, תאנה וקינמון.

הסיומת: בינונית, שמשאירה טעמי חמאה מתקתקה וביסקוויטים אפויים. 700 מ"ל, 40% אלכוהול

מחיר מומלץ לצרכן: 850 שקל

מקאלן. יח"צ,
A Night On Earth - מהדורה שנתית מוגבלת של מזקקת מקלאן, המחיר: 850 שקל/יח"צ

חבית של רימונים

מזקקת הוויסקי הישראלית M&H משיקה לרגל ראש השנה מהדורה מוגבלת ובלעדית של וויסקי אלמנטס חביות יין רימונים, וויסקי סינגל מאלט שהתיישן בחביות יין רימונים לשעבר. הוויסקי מגיע גם במארז, מעוצב ומושלם כמתנה ייחודית לחג.

אלמנטס יין רימונים הוא וויסקי סינגל מאלט עם 46% אלכוהול, עם ארומה של פירות אדומים טריים בשילוב גרידת לימון, אגוזי מלך ופרחי לבנדר, עם גוף של קונפיטורת רימונים כהה, בצק אפוי וקמצוץ של פלפל צ'ילי יבש וסיומת של תפוח אפוי עם ציפורן טחון, מיץ רימונים חמצמץ ומעט אלון קלוי. חביות יין רימונים הן בין החביות המיוחדות ביותר של המזקקה וזהו בעצם הוויסקי סינגל מאלט היחידי בעולם אשר התיישן בחביות יין רימונים לשעבר, בשיתוף פעולה ייחודי עם יקב רימון.

הוויסקי מתאים גם כפריט אספנים ומגיע גם במארז מתנה הכולל בקבוק אלמנטס יין רימונים, שוקולדים איכותיים מבית איקה, צנצנת דבש, צנצנת ריבה וכוס וויסקי ממותגת. ניתן להחליף את הבקבוק במארז בוויסקי סינגל מאלט קלאסיק עם תוספת הקדשה אישית של שנה טובה על התווית.

מחיר מומלץ לצרכן: 289 שקל. לבקבוק 700 מ"ל, לרכישה בחנויות האלכוהול המובחרות.

מחיר המארז: 359 שקל (לרכשה באתר המזקקה בלבד)

מארז סינגל מאלט מיושן ביין רימונים לראש השנה m&h. יח"צ,
מארז סינגל מאלט מיושן ביין רימונים לראש השנה m&h, המחיר: 359 שקל/יח"צ

יקב עם סיפור חברתי

יקב פסגות משיק לקראת החגים מארזים חגיגיים עם סיפור ייחודי באמצעות מיזם חברתי משותף - תל"ם ביקב - שת"פ עם מרכז תל"ם לנערות בסיכון בירושלים.

במסגרת המיזם, נערות ממרכז תל“ם השתתפו בהכנת מארזי החג והכינו את עבודת החימר, שזרו את הפרחים וארזו את המארזים. ההכנסות מסייעות להמשך קיומו של הפרויקט "תלם ביקב". קולקציית המארזים כוללת:

מארז התחדשות: מכיל יין פסגות סוביניון בלאן, דבש, שוקולד לבחירה וזרון פרחים.

מארז התחלה: מכיל יין פסגות קברנה סוביניון, שמן זית פסגות, זרון פרחים, דבש וכפית חימר דקורטיבית.

מארז אווירה: מכיל יין פסגות סוביניון בלאן, זוג כוסות, נר חימר, סבון יין וזרון פרחים.

מארז שנה טובה: מכיל יין פסגות אדום, סט אביזרי יין פסגות, שמן זית פסגות ודבש.

טווח מחירים למארזים: 118-238 שקל. ניתן להשיג בחנות היקב במרכז המבקרים בבנימין, ובהזמנה טלפונית: 02-9979333

יקב פסגות בשיתוף עם מרכז תלם, מארז התחדשות לחגים. אילן נרצקי,
יקב פסגות בשיתוף עם מרכז תלם, מארז התחדשות. טווח מחירים למארזים: 118-238 שקל/אילן נרצקי

הטוב מכל העולמות

לכבוד ראש השנה תשפ"ד "יקב טפרברג" מציע מגוון מארזי חג המשלבים מגוון יינות עם מוצרים איכותיים להשלמת החוויה. קבלו 2 שילובים קלאסיים למתנה קלה ונעימה:

מארז INSPIRE - מארז זוגי עם מחדרר יין, המארז מכיל בקבוק קברנה סוביניון & מרלו ובקבוק ויוניה & פרנץ' קולומבר & שנן בלאן. המחיר: 120 שקל.

מארז IMPRESSION - מארז זוגי עם כוס תרמית ליין / שתייה חמה, המארז מכיל בקבוק של קברנה סוביניון & מרלו ובקבוק של סוביניון בלאן . שרדונה. המחיר: 100 שקל.

מארזי חג. יחצ יקב טפרברג,
מארז INSPIRE של יקב טפרברג, המחיר: 120 שקל/יחצ יקב טפרברג

מזריעה ועד בקבוק

אבסולוט וודקה משיקה בישראל את Absolut Elyx וודקה המיוצרת מ-100% מרכיבים טבעיים בתהליך ייצור יחידני, בזיקוק בנחושת היוצר טעם טבעי וטהור בעבודת יד.

Absolut Elyx עשויה רכיבים טבעיים בלבד, מי באר טהורים וחיטת חורף עשירה בעמילן מקציר יחיד מאחוזה אחת. תהליך הייצור של Absolut Elyx הוא מסורת בת מאות שנים של ייצור אלכוהול במזקקה העתיקה באוהוס שבשבדיה.

עמודי זיקוק עשויים נחושת, מסורתיים ועתיקים עומדים בליבה של המזקקה הישנה, עמודי וינטג' שמקורם מתחילת המאה העשרים והם בני למעלה ממאה שנים. מרכיבי הנחושת הייחודיים של עמודי הזיקוק הם אלו המעניקים ל- Absolut Elyx את סימן ההיכר שלה - טעם טהור וטבעי.

עוצמת הארומות יוצאת מהרגיל וזאת גם בשל זיקוק הנחושת אשר מוסיף מרקם עשיר, רך ומעודן כמו משי עם נגיעות של תיבול מעודן. המאפיינים של Absolut Elyx:

ריח: נקי ועשיר, ארומות מתוקות של לחם טרי עם נגיעות רעננות של אניס מעודן ותבלינים רכים.

טעם: גוף בינוני, טקסטורת משי עם נגיעות מעודנות של אניס, דגנים טריים ותבלינים רכים, נגיעות של יובש המדגישות עושר טהור ומאוזן.

סיומת: מעוגלת ומתובלת, רכה וקטיפתית, טריות חמה וחלקה.

מחיר מומלץ לצרכן: 130 שקל. ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות

אבסולוט אליקס. פרנו ריקארד,
אבסולוט אליקס, 100% מרכיבים טבעיים בתהליך ייצור יחידני, המחיר המומלץ לצרכן: 130 שקל/פרנו ריקארד

תותים וסיגליות

תבלינים, תותים, סיגליות, פירות יער כחולים פטל אדום ועוד, "יקב היוצר" משיק בצירים חדשים לקראת חגי תשרי - יינות בציר 2022

יקב היוצר הינו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין רבים משבחים אותו.

"בציר 2022 ביקב היוצר התאפיין ביבול מבורך אחרי חורף שהיה טוב לגפנים ואפשר התעוררות איכותית ואחידה של הענבים" מסביר פיליפ ליכטנשטיין, היינן של יקב היוצר. ההבשלה האחידה של הכרמים אפשרה לנו לבצור ולקבל יינות באיכות גבוהה יותר". בימים אלה משיק היקב את יינות בציר 2022 וביניהם:

וירטואוזו קברנה סוביניון 2022 - יין אדום יבש - מדובר ביין בצבע ארגמני עמוק , בעל ניחוח אופייני של פירות יער כחולים עם רמזים של וניל וטבק. הענבים מכרם במושב דישון (גליל עליון).

"הענבים נבצרו בלילה בתחילת חודש ספטמבר, ולאחר השרייה קרה בת שבוע הותססו בטמפרטורה מבוקרת. היין נשאר עם הקליפות למשך כ 20 ימים, בסיום התסיסה והשפייה היין התיישן למשך 9 חודשים" אומר ליכטנשטיין. יוצע במחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל.

וירטואוזו מרלו 2022 - יין אדום יבש - מדובר ביין בעל צבע אדום בוהק, עם ניחוח של תותים ופטל אדום עם רמזים של תבלינים מתוקים ומוקה. הענבים מגיעים מכרם הנמצא בין רמות נפתלי לקיבוץ יפתח בגליל העליון. הענבים נבצרו בלילה בחודש אוגוסט, ולאחר השרייה קרה בת שבוע, הם הותססו בטמפרטורה מבוקרת, היין נשאר עם הקליפות למשך כ 20 יום, ובסיום התסיסה והשפייה היין התיישן למשך 9 חודשים" מוסיף ליכטנשטיין. יוצע במחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל.

וירטואוזו רונדו 2022 - יין אדום חצי יבש - מדובר ביין בצבע ארגמן עז, בעל ריחות דובדבן, שזיף ושוקולד. היין נוצר משילוב ענבים משני כרמים, מרלו מדישון שבגליל העליון ומורבדר מכרם עין דור בעמק יזרעאל. כל כרם נבצר וטופל לחוד עד להבשלה מלאה, ולאחר ריסוק והפרדת השריגים הותסס היין בטמפ' מבוקרת. בנוסף, המורבדר התיישן בחביות עץ היין יוצע במחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל.

היינות נמכרים ברשתות השיווק המובילות, במבצעים מובילים לחג של יקב היוצר וביניהם: בראשית + מוסקט: 3 ב-100 שקל, וירטואוזו 2 ב-80 שקל, סדרת דאנזה תוצע 2 ב-110 שקל.

יקב היוצר מציג בצירים חדשים 2022 לקראת חגי תשרי המתקרבים. אייל קרן,
יקב היוצר מציג בצירים חדשים 2022 לקראת חגי תשרי. המחיר: 45 שקל לבקבוק/אייל קרן

מפרובאנס באהבה

מארז רמת הגולן - פינת פרובאנס מארז חגיגי המכיל שתי כוסות יין יוקרתיות ושני יינות יוצאי דופן שיעשו לכם את החג - דה פייל ובזלת הגולן קברנה סוביניון רזרב. דה פייל הינו אחד ממותגי הרוזה המובילים מפרובאנס והוא בעל מרקם מלטף, טעמים פירותיים עדינים ומרעננים וארומה המשלבת קליפת תפוז ופרחים לבנים. בזלת הגולן קברנה סוביניון רזרב מורכב מענבי קברנה סוביניון מכרם מובחר בצפון רמת הגולן והוא התיישן בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי במשך 20 חודשים מה שהעניק ליין טעמים עשירים וארומה פירותית. המחיר : 219 שקל

מארז מפרובאנס באהבה - מארז יוקרתי בעיצוב קיצי ומרענן המכיל שני בקבוקי דה פייל ושתי כוסות יין יוקרתיות. דה פייל הינו אחד ממותגי הרוזה המובילים מפרובאנס והוא בעל מרקם מלטף, טעמים פירותיים עדינים ומרעננים וארומה המשלבת קליפת תפוז ופרחים לבנים. המחיר: 159 שקל

מארז רמת הגולן פינת פרובאנס. ליאל סנד,
מארז רמת הגולן פינת פרובאנס, המחיר: 219 שקל/ליאל סנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully