וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא קניתם מתנה למארחים? קבלו 10 רעיונות לרגע האחרון

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 15:03

בעוד 3 ימים נארח ונתארח סביב שולחן החג אבל לפני כן, בין המטלות שצריך להספיק לבצע, נמצאת גם קנייה של מתנות למשפחה לחברים, לקולגות, לצוותי הוראה, וכמובן - למארחים. עבור מי שעדיין מחפש, ריכזנו הצעות למתנות פרקטיות בטווח מחירים רחב

מתנה גרועה. ShutterStock
עדיין לא קניתם מתנה למארחים? קבלו 10 רעיונות למתנה פרקטית לבית/ShutterStock

אין כיף יותר מלהביא לאחר, בטח אם הוא המארח בראש השנה, מתנה יפה. הבעייה היא שההכנות והסידורים ערב ראש השנה הם כה רבים, עד שלפעמים אנחנו לא מוצאים את הזמן להשלים את משימת רכישת המתנות לחג - למשפחה ולחברים, עד לרגע האחרון - ואז אנחנו נתקעים עם מה שהיה במגירת המתנות בבית או עם זר רפחים מתחנת הדלק...

גם לכם המשימה מאתגרת? גם אתם מוצאים את עצמכם מתרוצצים בדקה ה-90 בין חנויות רק כדי לגלות שהמתנות השוות כבר נחטפו ופספסתם? בדיוק עבורכם ניסינו לעשות סדר וריכזנו מקבץ של מתנות שתשמחו להעניק ויקיריכם ישמחו לקבל.

המארז האקסלוסיבי LINENZ. L' OCCITANE, המחיר: 450 שקל (במקום 600 שקל)

_tal5169 ליננז מארז linenz. x l'occitane מחיר 450 שח במקום 600 צילום. טל ברושל,
_tal5169 ליננז מארז linenz. x l'occitane מחיר 450 שח במקום 600 צילום/טל ברושל

כמו בית מלון בפרובנס

חברת Linenz הוקמה בעקבות האהבה של המייסדת השותפה והמנכ"לית של החברה לטקסטיל מהוריה שהיו יצרני טקסטיל בעבר. מוצרי החברה בראשותה של טלי ביטון מעניקים לצרכן חווית שינה של מלון יוקרתי עם המצעים הכי רכים, נעימים וסופר איכותיים.

הייצור מתבצע כולו בארץ בתהליך פיניש ייחודי שנותן לבד את המגע הרך והמלטף. הייצור בתהליכים ירוקים וידידותיים לסביבה, בתו תקן איכות, בינלאומי ומחמיר. החברה משווקת ישירות לצרכן עם שליחות עד הבית.

כמו המצעים הייחודיים של המותג, גם המארז האקסלוסיבי LINENZ. L' OCCITANE בשיתוף עם מותג הטיפוח הצרפתי לוקסיטן, מציע חוויה מפנקת של בית מלון בפרובנס מבלי לצאת מהבית. המארז כולל את שמיכת קוקון האהובה של ליננז במידה 130/170 בצבע לבחירה שיאפשר לכם להתפנק במיטה, להתכרבל על הספה ולהפוך את הזמן הפנוי שלכם למפנק ואיכותי.

למארז מצטרפים גם שני מוצרים מהנמכרים ביותר של לוקיסיטן מסדרת השקד הממכרת ובניחוח שלא תוכלו לעמוד בפניו: שמן רחצה שקד 250 מ"ל וחלב גוף מרוכז 200 מ"ל. ו

המחיר: 450 שקל (במקום 600 שקל) ניתן להישג בלינק הזה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ורדינון מארז כוס ודיספנסר לסבון 69.9 שקל בקניית 2 פריטים. תמי בר שי,
ורדינון מארז כוס ודיספנסר לסבון 69.9 שקל בקניית 2 פריטים/תמי בר שי
ורדינון קולקציית ראש השנה מצעי פרקל דגם פצ'ולי 349.9שח בקניית 2 פריטים. תמי בר שי,
ורדינון קולקציית ראש השנה מצעי פרקל דגם פצ'ולי 349.9שח בקניית 2 פריטים/תמי בר שי

פרקטי ורלוונטי בכל זמן

מותג הלבשת הבית 'ורדינון' מבית אקסטרה ריטייל, מציע מגוון רחב של מתנות לחג בדגש על איכות
פרקטיות ומחירים נוחים.

לכבוד החג, מעניקה 'ורדינון' מעניקה 30% הנחה על הקולקציה החדשה בקניית 2 פריטים ומעלה. בין פריטי קולקציית סתיו-חורף 2023 שישמשו מתנה נהדרת למארחים:

קולקציית שטיחונים, כירבוליות מלטפות, סטים מרהיבים בעיצוב נקי ומינימליסטי לחדר הרחצה, קולקציית חלוקי רחצה 100% כותנה ומצעים עשירים.

המחירים: 50-350 שקל לפריט. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין. בתוקף עד 27.09.23 ו/או עד גמר המלאי.

cook and bake. טל טרי,
cook and bake, טווח מחירים למארזי החג: 39-179 שקל/טל טרי

מבשלים חג

רשת המולטי ברנד בתחום האירוח, הבישול והאפייה COOK AND BAKE מציעה מגוון מארזי חג צבעוניים ושימושיים, במחירים אטרקטיביים, הכוללים פריטים חדשניים שיהפכו כל שהות במטבח לחוויה. בין המארזים שיישמחו את המקבלים מצאנו:

מארז סירים מסדרת SAFARI ROSO: המארז כולל סיר 20 ס"מ וסיר 24 ס"מ. סירים בציפוי שיש איכותי ובגוון שיכניס טאץ' ייחודי למטבח. ציפוי נון-סטיק בעל 3 שכבות השומר מפני הידבקות המזון לתחתית הסיר וידיות סיליקון מבודדות חום לשימוש נוח ובטוח. מתאים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ללא PFOA ללא עופרת או קדמיום. ניתן להשיג את המארז בצבעים ורוד בייבי, בז', שמנת ואפור. מחיר מבצע לרגל החג: 159 שקל (במקום 899 שקל)

סט סכו"ם זהב וכסף ROSO Bistro: סט סכו"ם חדש הנמצא תחת מותג roso מסדרת roso Bistro. עשוי נירוסטה איכותית אל-חלד בעיצוב אלגנטי ונקי שישתלב בכל שולחן אוכל. מתאים ל-6 סועדים וכולל 24 חלקים: 6 סכינים, 6 מזלגות, 6 כפות, 6כפיות. סט סכו"ם כסף- מחיר מבצע לרגל החג: 149 שקל (במקום 549 שקל) סט סכו"ם זהב - מחיר מבצע לרגל החג: 199 שקל (במקום 599 שקל)

סדרת סכיני ארקוס החדשים Linea chef by ARCOS: סכין סנטוקו מיני 10 ס"מ - סכין חדה במיוחד, המשמשת בעיקר לחיתוך ירקות ופירות. מחיר מבצע לרגל החג 39 שקל (במקום 89 שקל) וסטים נוספים של סכינים בטווח מחירים רחב.

טווח מחירים למארזי החג: 39-179 שקל. מבצעי מארזי החגים יהי בתוקף עד לתאריך 7.10 כולל או עד גמר המלאי. ניתן להשיג בחנויות ובאתר COOK AND BAKE וברשתות המובחרות

המשביר - סט מגבות גוף אווירה של המותג  kenneth cole new york. המחיר 380 שקל לפני הנחה. קייט וולודרסקי,
המשביר - סט מגבות גוף אווירה של המותג kenneth cole new york. המחיר 380 שקל לפני הנחה/קייט וולודרסקי

שנת רכות מלטפת

מגבת היא מהפריטים השימושיים ביותר בחיים שלנו, יש לה חלק משמעותי בחוויית הבית, חדר הרחצה ופינוק הגוף. לא פעם, מחשבה על מגבת רכה ומלטפת, מעלה זכרונות לחוויות שלנו בבית מלון, בספא או בצימר מפנק, חוויה שהיינו רוצים לקחת איתנו הביתה.

מותג האופנה הבינלאומי KENNETH COLE NEW YORK מציע סט מגבות איכותי ויוקרתי כמתנת חג מפנקת למארחים, לבני משפחה או לעצמכם.

המותג KENNETH COLE NEW YORK, מציע קולקציה מגוונת של פריטים המיועדים לשימוש בחדר האמבט, בהם מגבות רחצה לגוף ולפנים, חלוקי מגבת ועוד. לנמכרים בבלעדיות ברשת המשביר, מציע קולקציית המגבות של המותג, מאופיינת בצבעוניות קלאסית, בגוונים כמו לבן ואפור שמתאימים לטרנדים הבולטים בעיצוב חדרי הרחצה כיום, בדגש על המראה המינימליסטי.

המגבות מוצעות בשני סוגים: מגבת פרימיום עבה, רכה ומפנקת במיוחד ומגבת קלה יותר, מפנקת ונעימה בשלושה גדלים: מגבת פנים, מגבת גוף ומגבת ענק.

לצד המגבות תוכלו להתפנק ולפנק את היקרים לכם גם בחלוקי הרחצה של KENNETH COLE שעשויים מבד מגבת איכותי וסופג. החלוקים רכים ומפנקים, מוצעים באריגת פסים ובצבעים שתואמים את מגבות הרחצה. חלוקי היוניסקס מגיעים בארבע מידות שונות.

את כל פריטי המותג ניתן להשיג בחנויות המשביר ובאתר האינטרנט של הרשת THREE SIXSTY FIVE.

נולה לולV. יח"צ,
ריח של שנה חדשה: NOLA LOLA מותג מוצרי אווירה לבית, החל מ-90 שקל/יח"צ

ריח של שנה חדשה

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA משיק מהדורת חג של הניחוח האהוב בגודל מיוחד הכוללת מפיץ ריח ונר ארומטי בריח Wild Jasmin.

המהדורה מציעה שני פריטים בגודל מיוחד - מפיץ ריח ונר ריחני בניחוח Wild Jasmin. בנוסף, מותג מוצרי האווירה הושק לפני כשלוש שנים, ומציע מספר סדרות של מוצרים מעוצבים וייחודיים בריחות שונים. בין פריטי המותג ניתן למצוא מפיצי ריח, נרות ארומטיים, מבשמים, פצצות אמבטיה ועוד.

מחיר נר ריחני או מפיץ ריח: 90 שקל (במקום 120 שקל) מהדורת החג תהיה זמינה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין והמבצע יישאר בתוקף עד 19.9

דואי לסטורי, ראש השנה 23 מחיר האגרטל: 200 שקל. יח"צ חו"ל,
דואי לסטורי, ראש השנה 23, מחיר האגרטל: 200 שקל/יח"צ חו"ל

מפיחים חיים

מותג העיצוב DOIY מביא פריטים דוממים לחיים. הם משתמשים בעיצוב כדי ליצור פריטים עם נשמה, תוך הפיכת המציאות לפנינים של יצירתיות המביאות שמחה לחיים המודרניים.

מאז החלו את דרכם בברצלונה בשנת 2008, כל מוצר של DOIY הפך שימושי ואהוב, נשמר. בין אם מדובר בחופשה, ביום גשם בבית, בשגרת היומיום או במסיבה עם חברים.

DOIY יוצרים עיצובים מרגשים, מאירים ומפלפלים את חיינו בהומור עיצובי. בבסיס היצירה של DOIY עומדת פילוסופיה לפיה צורה מוכתבת ע"י הפונקציונאליות, אך פונקציונאליות דורשת גם רגש

להשיג בחנויות סטורי באתר

זר קמומיל 149 שקל, זר פור יו. זר פור יו,
זר חגיגי של פרחי קמומיל לבנים. המחיר: 149 שקל, זר פור יו/זר פור יו

החג הלבן של השנה

הבשורה של ZER4U לראש השנה לבן ופורח מגיעה בדמות מארזים עם תוצרת ישראלית מובחרת עם כמו יינות בוטיק ישראליים, דבש, שמן זית או עוגת דבש.

לדברי יוסי כהן, מנכ"ל רשת זר פור יו: "ראש השנה הוא אחד החגים של הפרחים בישראל. המכירות שלפני החג עומדות על כ-50% יותר מהמכירות הממוצעות ביום רגיל וממוצע של כ-230 שקל לקנייה. רוב הקניות הן של זרים וסידורי פרחים לשולחן, אלה ההזמנות הפופולאריות ביותר לפני החג".

בנוסף, מבצע מיוחד לראש השנה: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים - מקבלים בקבוק יין אדום קברנה סובניון ירושלים ב-9 שקל (במקום 49 שקל)

קולקציית הפרחים החדשה של ZER4U לראש השנה 2023 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות ראש, לוע ארי, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים יותר לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן אך עם זאת נוכל לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול הכל בסגנון שזירה יוקרתי חגיגי ואלגנטי.

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר אינטרנט

נעמן סט 5 סכינים משטח חיתוך מספריים משחיז וסטנד 129.9 שקל. שירה רז,
נעמן סט 5 סכינים משטח חיתוך מספריים משחיז וסטנד 129.9 שקל/שירה רז

על הסכין

נעמן, מותג מוביל בישראל בתחום הבישול והאירוח, מציע מגוון מתנות פרקטיות ביניהן: מארז 5 סכינים יוקרתי הכולל גם משטח חיתוך, מספריים וסטנד לשימוש נוח ויעיל. מפרט הסכינים העשויות מנירוסטה אל-חלד: סכין שף מקצועית 7.5, סכין חיתוך מקצועית 7.5, סכין סנטוקו מקצועית 7, סכין שף מקצועית 5, סכין קילוף מקצועי 4.

מחיר סט הסכינים: 130 שקל. להשיג בחנויות נעמן ובאתר. תוקף עד 27.09.23 ו/או עד גמר המלאי.

מתנות לחגים מבית welldan

מחבת לפנקייק מסדרת Vlau של OPA מפינלנד 
עכשיו במחיר השקה:231 שקל. יח"צ,
מתנות לחגים מבית welldan מחבת לפנקייק מסדרת Vlau של OPA במחיר השקה:231 שקל/יח"צ

אהבה על המחבת

המחבתות לפנקייקים מסדרת Vlau של OPA מפינלנד ייחודיות בכך שהן מתאימות לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה.

המחבתות עשויות מיציקת אלומיניום עם ציפוי נון סטיק תלת שכבתי מסו ג ECLIPSE ללא PFOA וללא חומרים מסרטנים.

קיימים 2 דגמים: האחד עם פנקייקים עם חיוכים, השני בצורת לבבות.

מחיר השקה:231 שקל במקום 385 שקל (40% הנחה). להשיג באתר או בטלפון 074-7100015

ספר "ארבע ארוחות" של מונא. אייל h,
ספר "ארבע ארוחות" של מונא, המחיר: 108 שקל/אייל h

ארבע ארוחות

קבוצת מונא ושף מושיקו גמליאלי חלמו שנים ארוכות להוציא ספר מתכונים והנה זה קרה: ספר בישול אמנותי שיצא במספר עותקים מוגבל וכל עותק זוכה למספר קטלוגי. ממש כמו יצירת אמנות.

הספר כולל מתכונים אהובים מהמסעדה לרגל עשור של פעילות. והם מוצגים לקורא בכתב אסתטי, מדויק ונקי.

ציור הכריכה נרקח במיוחד עבור הספר על ידי האמנית ליאורה זמלמן, הצילומים של אסף עיני (מצלמי האופנה המוערכים בישראל) והעיצוב של נטשה בוגוסלבסקי.

"מונא- ארבע ארוחות" נוצר במחשבה שהוא בעצמו יכול לעטר את שולחן הקפה ושעמודיו יהנו מכתמי עבודה בשל השימוש הרב בו. הוא מחולק ל- 4 פרקים: ארוחת צוות (מנגל), ארוחה רומנטית, ארוחה משפחתית ואיך אפשר בלי פרק על ארוחת בראנץ'.

המחיר: 108 שקל. 84 עמודים. לרכישה במסעדות "מונא" ו"בר 51" התל-אביבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully