וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במערב יש חדש: הולנד תרכוש מערכת נגד כתב"מים מאלביט

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 10:18

אלביט מערכות זכתה בחוזה בסך 55 מיליון דולר לאספקת מערכת נגד כלי טיס בלתי מאוישים להולנד. בכך נמשכת המגמה הברורה: מדינות אירופה מגדילות את הוצאות הביטחון שלהן

עסקת אלביט הולנד 3. באדיבות אלביט,
חתימה על הסכם קודם בין אלביט לצבא הולנד, מאי 2023/באדיבות אלביט

אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי זכתה בחוזה בשווי של כ-55 מיליון דולר לאספקת מערכת רב שכבתית ReDrone נגד כלי טיס בלתי מאוישים (C-UAS) להולנד.
החוזה יבוצע על פני תקופה של ארבע שנים.

במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק מספר קונפיגורציות ניידות, נייחות ופרוסות של מערכת ה- ReDrone C-UAS האחודה בשילוב חבילת תמיכה לוגיסטית והדרכה.

פתרון ה - ReDrone מורכב משילוב מגוון מערכות גילוי וחסימה של אלביט מערכות: מכ"מ ה DAiR בעל יכולות מתקדמות, חיישנים לגילוי אותות תקשורת (SIGINT) ומערכת אלקטרו-אופטית מתקדמת COAPS-L אשר יחד מספקים תמונה אווירית משולבת אחודה, יכולות תקיפה אלקטרונית מתקדמות, והכל בשליטה מלאה באמצעות אפליקציית שו"ב (C2) אחודה.

פתרון ה-ReDrone מספק פונקציונליות מעבר לחיישנים האקטיביים והפאסיביים הנפוצים, המאפשרת לאתר ולזהות ריבוי מטרות בו-זמנית בתוך האזור המאובטח. ה-ReDrone מאתר, מזהה, מאכן, עוקב ומנטרל כלי טיס בלתי מאוישים עוינים ביום ובלילה, בסביבה עירונית ובשטח פתוח ובמגוון תנאי מזג אוויר.

עסקת אלביט הולנד 2. באדיבות אלביט,
חתימה על הסכם בין אלביט לצבא הולנד, בסך הכל לפני כשלושה חודשים. מדינות מרכז ומערב אירופה מגדילות באופן דרמטי את הוצאות הביטחון שלהן/באדיבות אלביט

אורן סבג, מנכ"ל אלביט מערכות מודיעין ול"א: "האיום המתפתח של רחפנים ומל"טים יוצר ביקוש הולך וגובר לפתרונות הC-UAS - שלנו. בהתבסס על הטכנולוגיות המתקדמות של המכ"מ, הסיגינט (מודיעין אותות תקשורת), הל"א והאלקטרו-אופטיקה שלנו, פיתחנו פתרון מתקדם העונה על הצורך של לקוחותינו. אנו גאים מאוד שנבחרנו על ידי הולנד לספק פתרון זה ולחזק עוד יותר את השותפות ארוכת השנים שלנו."

מעבר לפרטי העסקה הרלוונטית של אלביט, שרק לפני מספר ימים פרסמה דוחות רבעוניים מצוינים, יש כאן גם עוד הוכחה למגמה לפיה מדינות שעד כה נחשבו לבעלות תקציב ביטחון נמוך, החלו להגדיל את הוצאות הרכש הביטחוני שלהן. מדינות כפינלנד, גרמניה, הולנד ואחרות, הפכו ללקוחות של התעשיות הביטחוניות בישראל ובעולם.

הסיבה המכרעת למגמה זו היא כמובן הפלישה הרוסית לאוקראינה שהבהירה למדינות מרכז אירופה ומערבה כי עליהן להצטייד, אך גם החלטתו של נשיא ארה"ב הקודם, דונלד טראמפ, להקטין משמעותית את המימון האמריקאי לברית נאט"ו, שתחתיו חסו רוב צבאות היבשת.‏

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully