וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח נקי של 30 מיליון שקל לבנק ירושלים ברבעון השני

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 14:35

הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם ב-72.2 מיליון שקלים, צמיחה של 12% לעומת המחצית המקבילה, והתשואה על ההון במחצית הסתכמה 11.5%. מנכ"ל הבנק יאיר קפלן: "שנת 2023 היא שנה של הזדמנויות לבנק ירושלים, שיתופי הפעולה עליהם עמלנו מתחילים לשאת פרי"

המקורי: המבנה המקורי ששימש כמלון דלה וכסניף המרכזי והבינלאומי של בנק ירושלים. ארדון בר חמא,
בנק ירושלים רווח של יותר מ-72 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2023/ארדון בר חמא

בנק ירושלים מפרסם את הדו"חות הכספיים לרבעון השני של 2023: הבנק מסכם את הרבעון השני עם צמיחה בכל תחומי פעילות הליבה של הבנק, ומציג רווח נקי של 29.6 מיליון שקלים ברבעון השני. הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם ב-72.2 מיליון שקלים, צמיחה של 12% לעומת המחצית המקבילה, והתשואה על ההון במחצית הסתכמה 11.5%.

הבנק מציג עליה משמעותית בהכנסות מריבית נטו: גידול של 36% במחצית לעומת המחצית המקבילה, והמשך גידול של 6.3% ביתרת פיקדונות הציבור מתחילת השנה, בדגש על צמיחה בפיקדונות משקי הבית.

תיק האשראי הציג צמיחה של 7% מתחילת השנה, זאת תוך תשומת לב מיוחדת לשינויים המקרו כלכליים, הקפדה על חיתום מעמיק ושמירה על מדדי אשראי איכותיים וחזקים.

הבנק ער לשינויים החלים בסביבה המקרו כלכלית ויוזם פתרונות להקלה על לקוחותיו בהתמודדות עם העלייה בריבית ובהתאם בהחזר השוטף של המשכנתאות. במקביל פונה הבנק ללקוחות עם יתרות עו"ש גבוהות ומציע להם מוצרי פיקדונות בהתאם לצרכיהם.

לבנק מדיניות חלוקת דיבידנד של 30% מהרווח הנקי ובהמשך לכך הבנק הכריז על חלוקת דיבידנד בסך 21.6 מ' שקל בגין רווחי המחצית הראשונה.

יאיר קפלן. רמי זרנגר,
חאחר קפלן, מנכ"ל בנק ירושלים/רמי זרנגר

מנכ"ל הבנק יאיר קפלן: "שנת 2023 היא שנה של הזדמנויות לבנק ירושלים, שיתופי הפעולה עליהם עמלנו מתחילים לשאת פרי, ושיתופי פעולה חדשים נרקמים כל העת.

האסטרטגיה שלנו, לפיה בנק ירושלים יציע פתרונות מותאמים ללקוחות כלל המערכת, ללא תלות בעו"ש, וינגיש אותם באופן דיגיטלי, מהיר ונוח, כך שיהווה אלטרנטיבה תחרותית אמיתית, באה לידי ביטוי בעוצמה בצמיחה בפיקדונות, לצד גידול אחראי במוצרי האשראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully