וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גל מונה לתפקיד יו"ר פורום AI באיגוד ההיי-טק הישראלי של התאחדות התעשיינים

22.8.2023 / 11:17

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק של התאחדות התעשיינים: "צירופו לשורות האיגוד מהווה צעד מבורך ובעל חשיבות להמשך צמיחתנו תוך דגש על כך שהבינה המלאכותית מהווה חלק מרכזי מעתיד התעשייה"

תומר גל. סבין אולגה,
תומר גל/סבין אולגה

איגוד ההיי-טק הישראלי מודיע החודש (אוגוסט) על מינויו של תומר גל לתפקיד יו"ר פורום AI באיגוד ההייטק הישראלי של התאחדות התעשיינים. במסגרת תפקידו יפעל תומר להנהגת הפורום והגדרת היעדים האסטרטגיים, ייצוג הפורום בממשקים השונים, הגדרת התמיכה בחברות בינה מלאכותית המצטרפות לאיגוד ההיי-טק הישראלי, תמיכה בחברות מסורתיות אשר רוצות לאמץ טכנולוגיות בינה מלאכותית, שיתוף פעולה עם גופים ממשלתיים ורגולטוריים, בכדי להבטיח שה- AI יצמח בסביבה מובנית ותומכת, לצד עוד מגוון פעולות לקידום ופיתוח תחום ה- AI.

לגל רזומה עשיר במגוון תפקידים בהם: כיום בעלים, מנכ"ל ו - CTO של חברת OpTeamizer. החברה הינה Preferred Partner של חברת NVIDIA ומספקת שירותים בתחומי AI, HPC ומחשוב קצה (Embedded Edge). מרצה של NVIDIA בתחום של בינה מלאכותית ובתחומי האצת ביצועים באמצעות GPU (שפת CUDA) וחבר סגל במחלקה להנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה בראודה. כמו כן הוא מרצה של בינה מלאכותית עבור ראייה ממוחשבת ומרצה של בינה מלאכותית עבור עיבוד שפה טבעית וכמו כן בודק של הרשות לחדשנות בתחום של בינה מלאכותית.
.
גל בעל תואר ראשון (B.Sc) במדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה וכמו כן תואר שני (M.Sc) במדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה ומועמד לדוקטורט במדעי המחשב. "שמח על הצטרפותי לאיגוד ההיי-טק כיו"ר פורום בינה מלאכותית. אין ספק כי מדובר על מהלך שימשיך להציב את האיגוד כארגון בולט בתעשייה תוך התמחות בתחום ה -AI", מדגיש גל.

יו"ר איגוד ההיי-טק ונשיא קבוצת מר, מריאן כהן: "תומר מביא עימו יכולות מגוונות בכניסתו לתפקיד זה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אנושית. אנו מאמינים כי צירופו לשורות האיגוד מהווה צעד מבורך ובעל חשיבות להמשך צמיחתנו תוך דגש על הבינה המלאכותית שמהווה חלק מרכזי מעתיד התעשייה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully