וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור חוזר: ביקורופא תמשיך לתת שירותי רפואה לכוחות הביטחון

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 11:24

לידיעת החיילים שזקוקים ל"גימלים" בשבת: הוארכה ההתקשרות בין משרד הביטחון ל"ביקורופא, בסכום של מעל ל- 140 מיליון שקל. לשירותים הניתנים היום יתווספו שיחת וידיאו עם רופא, זימון תורים באפליקציה וסניפים חדשים. "משרד הביטחון וצה"ל משפרים את המענה הרפואי לחיילים"

ביקורופא. יחצ,
מרפאת ביקורופא. אין חייל שלא מכיר את הפרקטיקה בחופשות וסופי שבוע שבהם המרפאה בבסיס סגורה/יחצ

הוותיקים שבין הגולשים עדיין שוכרים את הנוהל הישן, עת בכל סוף שבוע היה מתארך תור של חיילים חולים ליד משרדי קצין העיר, בציפייה ל"גימלים" המיוחלים. בשנים האחרונות הפריט משרד הביטחון את השירות, שמוענק על ידי חברת ביקורופא, המספקת מענה לחיילים ולמשרתי כוחות הביטחון כאשר המרפאות הצבאיות סגורות.

ובכן, ביקורופא תמשיך להעניק את השירות - ואף תרחיב אותו, גם בשנים הבאות: מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון אישרה את זכייתה של חברת "ביקורופא בע"מ" במכרז פומבי בסכום העולה על 140 מש"ח לרפואה דחופה ומיון קדמי למשרתי צה"ל.

כאמור, כבר כיום חברת "ביקורופא בע"מ" מספקת שירותי רפואה דחופה ומיון קדמי למשרתי צה"ל במרפאות ובסניפים ברחבי הארץ בזמנים שמחוץ לשעות פעילות מרפאות צה"ל, בסופי שבוע וחגים.

בהודעה מטעם משרד הביטחון נאמר כי המכרז נועד כדי לקדם ולהרחיב תהליכי התייעלות והתקדמות דיגיטלית במענה הרפואי למשרתי צה"ל. כחלק מתהליכי ההתייעלות יורחבו מספר הסניפים ל- 23 סניפים ברחבי הארץ, יורחבו שירותי אורתופדיה והדימות, תושק אפליקציה ייעודית לזימון תורים, ינתנו שירותי רפואת עור מקוונים ללא תור ותתאפשר בדיקה רפואית על ידי רופא בוידאו.

שירותי רפואה מקוונים יתועדו בתיק הרפואי האישי של החיילים, יכללו הפניות למיון ומרשמים לתרופות במידת הצורך. בנוסף, במידה ולא תתאפשר אבחנה מדויקת בדיגיטל יקבלו החיילים קישור יעודי לקביעת תור פרונטלי עם הרופא. כפיילוט ראשוני יעבוד השירות במוקד כפר סבא, ובהמשך יתרחב לכלל המוקדים הרפואיים ברחבי הארץ.

משך ההתקשרות בין משרד הביטחון לחברת ביקורופא עומד על שלוש שנים ובמידה וחברת ביקורופא תעמוד ביעדים ודרישות המכרז, משרד הביטחון יוכל להאריך את זמן ההתקשרות בשנתיים נוספות.

טקס חילופי קצין רפואה ראשי. קצין רפואה ראשי הנכנס, תת-אלוף פרופסור אלון גלזברג. 09 בספטמבר 2020. דובר צה"ל
קצין רפואה ראשי, תא"ל פרופ' אלון גלזברג/דובר צה"ל

סגן ראש מנה"ר לרכש שירות לצה"ל ולמשהב"ט, גיל בורשטיין: "משרד הביטחון וצה"ל רואים חשיבות עליונה בייעול וחדשנות בתחום הרפואה ומתן שירותים רפואיים איכותיים למשרתי צה"ל. שירותים דיגיטליים והרחבת הנגישות של חיילי צה"ל לשירותי רפואה מתקדמים, ישפר משמעותית את איכות השירות לכלל המשרתים".

קצין רפואה ראשי, תא"ל פרופ' אלון גלזברג: "שמנו במכרז דגש על הרחבת השירותים באופן שישפר את הזמינות והנגישות לחיילי צה"ל, ויאפשר מתן רפואה מקצועית וחדשנית יותר. מכרז זה מתווסף לשורה של תהליכי השתנות בשירותי הבריאות בחיל הרפואה במסגרת תכנית "רפואה בשבילך", ביניהם, הנגשת שירותי רפואת מומחים און-ליין, זימון תורים בכף היד, הקמת המוקד הוירטואלי לרפואה דחופה ועוד. נמשיך לחתור לשיפור חוויית הטיפול הרפואי, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות רפואה גבוהה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רנית רנד סרוקה מונתה למנכ"לית רשת ביקורופא. סיון פרג', אתר רשמי
רנית רנד סרוקה, מנכ"לית ביקורופא/אתר רשמי, סיון פרג'

רנית רנד סרוקה, מנכ"לית ביקורופא: "רשת המרפאות ביקורופא זכתה גם השנה במכרז הצבא ותמשיך להעניק בשנים הבאות שירות משמעותי לחיילי צה"ל. עבורנו מדובר במערכת יחסים ארוכת טווח, המטיבה מאוד עם החיילים ומפקדיהם.

בנוסף, אנו גאים להביא בשורה עבור החיילים ולספק עבורם שירות דיגיטלי בלחיצת כפתור בתחום רפואת העור בצה"ל. השירות החדש יקל על החיילים ויאפשר התייעצות עם רופא עור באופן מקוון וללא צורך בקביעת תור מראש. כיום ישנם זמני המתנה ארוכים לקביעת תורים. התאמת הרפואה הצבאית לעידן הדיגיטלי הינה הכרחית, אנו נמשיך לעמוד בחזית החדשנות עבור החיילים ולספק עבורם מענה רפואי נוח, מקצועי ואיכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully